Lyder til at Kadrii ikke er med i morgen pga overbelastning...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Aab-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at Kadrii ikke er med i morgen pga overbelastning...
Hemme fremhæver Okosun som en central spiller for os, så man må formode han har brugt nogle ressourcer på at få ham til at fungere bedre.
Forventet starter 4-2-3-1
Oliver
Ryan KL JT jørgen
Kløve JJT
Sabbi okosun Frø
Jebali
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at Kadrii ikke er med i morgen pga overbelastning...
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet peger Kadrii også selv i SFÅ magasinet, hvor han antyder en lidt for hurtig kampstart. Han viser sig også som en mere sympatisk og eftertænksom spiller end jeg umiddelbart havde indtryk af. Han er med sikkerhed en mere voksen spiler der er vendt tilbage til os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nu har jeg ikke selv hørt det, så har ikke hele konteksten med, men det tyder jo også på JM til sidst har været desperat. Han har jo så valgt at se helt bort fra Gudjohnsen i hele den angriberkabale han kunne strikke sammen for at få noget til at virke, inden han skulle bruge en formsvag Kadrii. Det virker besynderligt og peger også på han har størstedelen af skylden for de mange perioder med en parade af skader vi har haft i hans tid som træner.
Believe OB
Comment
-
Truppen
13. Hans Christian Bernat
27. Oliver Christensen
2. Oliver Lund
3. Alexander Juel
4. Ryan Johnson Laursen
5. Kasper Larsen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
9. Mart Lieder
10. Sander Svendsen
11. Emmanuel Sabbi
14. Jens Jakob Thomasen
16. Jørgen Skjelvik
17. Sveinn Aron Gudjohnsen
19. Aron Elís Thrándarson
20. Ayo Simon Okosun
23. Troels Kløve
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
29. Mads Frøkjær-Jensen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet var præcis den fornemmelse jeg sad med da jeg hørte det. Han (Kadrii) peger selvf. ikke direkte på JM, men som han selv siger så var det noget hurtigere end han selv havde regnet med at spilletiden kom. Ang. skaderne kan vi jo kun gisne om det, men pilen peget vel på JM når Janus Blond blev forlænget midt i en periode med ekstremt mange skader.
Det er bare fandens ærgerligt, at det nu sandsynligvis sætter Kadrii tilbage, så han muligvis tidligst bliver det aktiv han er købt til at være fra den nye sæson.
Comment
-
Sakset fra en SF+ artikel
- Vi mener, at Okosun er en central spiller for med sin statur og sin fysik. Men i vores omgang med bolden centralt, kan vi også bruge hans færdigheder i pasningsspillet og i hans placeringer i samspil med Sabbis gennembrud og Hyllegaards hurtighed, mener manageren, der har klaret den første uges træning iført nogle lidt stramtsiddende Puma King-støvler.
- Vi har allerede meget tidligt planlagt at tage til Aalborg dagen før. Det kunne jo have været en kamp, hvor der stod en del på spil. AaB kommer med alt, men vi kommer også med noget, som vi har fundet frem til og kan gået i krig med. Der kan være stolpe-ind og stolpe-ud, men vi tror på et godt resultat i Aalborg, sagde Hemmingsen, inden han satte sig i spillerbussen.
Den øverste forstår jeg ikke rigtig.
Og mht den nederste er jeg da glad for at vi i det mindste kommer med noget når nu Aab kommer med alt. Jeg ved godt det er flueknepperi osv osv men hold nu op hvor siger han dog bare mange underlige ting
Comment
-
Helt forkert disposition at sende ham op imod ligaens tophold fra start, nu er han måske i bedste fald sendt to uger tilbage
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTruppen
13. Hans Christian Bernat
27. Oliver Christensen
2. Oliver Lund
3. Alexander Juel
4. Ryan Johnson Laursen
5. Kasper Larsen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
9. Mart Lieder
10. Sander Svendsen
11. Emmanuel Sabbi
14. Jens Jakob Thomasen
16. Jørgen Skjelvik
17. Sveinn Aron Gudjohnsen
19. Aron Elís Thrándarson
20. Ayo Simon Okosun
23. Troels Kløve
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
29. Mads Frøkjær-Jensen
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
Virkelig flot sidste aftryk Michelsen fik leveret der. Enhver kunne vel se af Bashkims første kampe at han var langt fra kampform.
Helt forkert disposition at sende ham op imod ligaens tophold fra start, nu er han måske i bedste fald sendt to uger tilbage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nu har jeg ikke selv hørt det, så har ikke hele konteksten med, men det tyder jo også på JM til sidst har været desperat. Han har jo så valgt at se helt bort fra Gudjohnsen i hele den angriberkabale han kunne strikke sammen for at få noget til at virke, inden han skulle bruge en formsvag Kadrii. Det virker besynderligt og peger også på han har størstedelen af skylden for de mange perioder med en parade af skader vi har haft i hans tid som træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSakset fra en SF+ artikel
- Vi mener, at Okosun er en central spiller for med sin statur og sin fysik. Men i vores omgang med bolden centralt, kan vi også bruge hans færdigheder i pasningsspillet og i hans placeringer i samspil med Sabbis gennembrud og Hyllegaards hurtighed, mener manageren, der har klaret den første uges træning iført nogle lidt stramtsiddende Puma King-støvler.
- Vi har allerede meget tidligt planlagt at tage til Aalborg dagen før. Det kunne jo have været en kamp, hvor der stod en del på spil. AaB kommer med alt, men vi kommer også med noget, som vi har fundet frem til og kan gået i krig med. Der kan være stolpe-ind og stolpe-ud, men vi tror på et godt resultat i Aalborg, sagde Hemmingsen, inden han satte sig i spillerbussen.
Den øverste forstår jeg ikke rigtig.
Og mht den nederste er jeg da glad for at vi i det mindste kommer med noget når nu Aab kommer med alt. Jeg ved godt det er flueknepperi osv osv men hold nu op hvor siger han dog bare mange underlige ting
Men hvis nu Okosun spiller en fantastisk kamp, lave et mål og en assist, så kan "lærlingen" jo sole sig.
Comment
Comment