Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Aab-OB

    Lidt fra dagens træning

    https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-ryster-posen-i-ob

    FS bud på en start 11 efter idag

    Oliver Christensen - Ryan Johnson Laursen, Kasper Larsen, Jeppe Tverskov, Jørgen Skjelvik - Jens Jakob Thomasen, Troels Kløve - Mads Frøkjær-Jensen, Ayo Okosun, Emmanuel Sabbi - Issam Jebali (Mart Lieder).

    #2
    Jeg forventer et sulten hold, som vil vise sig frem som et rigtig mandskab på vel og ve. Også håber jeg på mere kreativitet i det opbyggende spil og naturligvis masser af fight (det skulle jo ikke være et problem med Hemme på roret ). Det kan kun går bedre end sidste maeridtskampen.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lidt fra dagens træning

      https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-ryster-posen-i-ob

      FS bud på en start 11 efter idag

      Oliver Christensen - Ryan Johnson Laursen, Kasper Larsen, Jeppe Tverskov, Jørgen Skjelvik - Jens Jakob Thomasen, Troels Kløve - Mads Frøkjær-Jensen, Ayo Okosun, Emmanuel Sabbi - Issam Jebali (Mart Lieder).
      Har Drachmann karantæne?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Har Drachmann karantæne?
        Leif Rasmussen skrev på Twitter at han mener han er på vej ud.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
          Jeg forventer et sulten hold, som vil vise sig frem som et rigtig mandskab på vel og ve. Også håber jeg på mere kreativitet i det opbyggende spil og naturligvis masser af fight (det skulle jo ikke være et problem med Hemme på roret ). Det kan kun går bedre end sidste maeridtskampen.
          Ja, det var lavpunktet sidste søndag og holdet skylder. Og det de vel godt. Det mindste de skal levere er vildt fight over 90+ minutter. At de også kan spille flot fodbold det vidste de ja allerede flere gange i sæsonen. Men med det her hold blev det ja til ren gætteri at vurdere hvornår de gør det og hvornår de dumper.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lidt fra dagens træning

            https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-ryster-posen-i-ob

            FS bud på en start 11 efter idag

            Oliver Christensen - Ryan Johnson Laursen, Kasper Larsen, Jeppe Tverskov, Jørgen Skjelvik - Jens Jakob Thomasen, Troels Kløve - Mads Frøkjær-Jensen, Ayo Okosun, Emmanuel Sabbi - Issam Jebali (Mart Lieder).
            Det ligner det, som virkede i starten af sæsonen, pånær Okusun. Jeg fatter ikke at man mener han passer med typer som Frø, Jebali og Sabbi. Okusun skal maksimalt være et våben fra bænken, hvis man vil spille med Frø og Jebali især. Så hellere Opondo, Drachmann eller, gud forbyde det, Aron.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

              Leif Rasmussen skrev på Twitter at han mener han er på vej ud.
              Ja det kan ikke siges tydeligere end han gjorde der. Syntes det er en fornuftig beslutning if true

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                Leif Rasmussen skrev på Twitter at han mener han er på vej ud.
                Det er mærkeligt. Han skrev ja også:
                "Anfører Janus Drachmann var den mest dirigerende spiller på græsset under de taktiske øvelser og Michael Hemmingsen sagde bagefter, at han ingen intentioner havde om at skifte anfører, fordi han nu har overtaget tøjlerne efter Jakob Michelsen."
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Interessant hvis Janus er færdig. Omvendt må man næsten også gå ud fra at Okosun udelukkende var Hemmingsens ide, så hvis han ikke kan få det projekt til at virke når han selv sætter holdet vil det også være virkelig skidt.

                  Jeg tror det jeg er mest nervøs for er hvad der kommer til at ske hvis pointene udebliver. Får vi en skidt start og begynder at nærme os nedrykning under Hemme bliver det spændende at se om han kommer til at fortsætte med de ting han gerne vil, eller om han panikker og begynder at flagre rundt rent spillemæssigt efter løsninger.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                    Det ligner det, som virkede i starten af sæsonen, pånær Okusun. Jeg fatter ikke at man mener han passer med typer som Frø, Jebali og Sabbi. Okusun skal maksimalt være et våben fra bænken, hvis man vil spille med Frø og Jebali især. Så hellere Opondo, Drachmann eller, gud forbyde det, Aron.
                    Tror nu nemt man kan få meget mere ud af Okosun end JM fik. Dermed ikke sagt at MH lykkedes med det, men en så dominerende spiller på hovedet, som faktisk ikke er helt talentløs på fødderne skal kunne spille en rolle på vores ret middelmådige superligahold.
                    Jeg er spændt på hvordan han vil løse vores offensive problemer, hvis han som Fyens tror ikke stiller med en egentlig angriber.
                    Jeg er med på Kadrii er i for dårlig form og slet ikke skal være i spil til en startplads endnu, men havde troet han alligevel vil forsøge at få en angriber igang.
                    At JD er sat af er ingen overraskelse. Der har været forlydender om han var på transferlisten i sommers og de rygter tror jeg der var hold i.

                    Comment


                      #11
                      Okosun var nøglen til succes sidste gang vi mødte Aab. Tænker man prøver igen i håb om en gentagelse

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Tror nu nemt man kan få meget mere ud af Okosun end JM fik. Dermed ikke sagt at MH lykkedes med det, men en så dominerende spiller på hovedet, som faktisk ikke er helt talentløs på fødderne skal kunne spille en rolle på vores ret middelmådige superligahold.
                        Jeg er spændt på hvordan han vil løse vores offensive problemer, hvis han som Fyens tror ikke stiller med en egentlig angriber.
                        Jeg er med på Kadrii er i for dårlig form og slet ikke skal være i spil til en startplads endnu, men havde troet han alligevel vil forsøge at få en angriber igang.
                        At JD er sat af er ingen overraskelse. Der har været forlydender om han var på transferlisten i sommers og de rygter tror jeg der var hold i.
                        Selvfølgelig kan man få mere ud af Okosun end JM formåede at gøre. Det spændende bliver så bare at se hvad det kommer til at betyde for spillere som Sabbi og Frø, hvem en spiller som Opondo ville klæde langt mere. Svaret får vi snart.

                        Comment


                          #13
                          Jeg tror på point.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            Interessant hvis Janus er færdig. Omvendt må man næsten også gå ud fra at Okosun udelukkende var Hemmingsens ide, så hvis han ikke kan få det projekt til at virke når han selv sætter holdet vil det også være virkelig skidt.

                            Jeg tror det jeg er mest nervøs for er hvad der kommer til at ske hvis pointene udebliver. Får vi en skidt start og begynder at nærme os nedrykning under Hemme bliver det spændende at se om han kommer til at fortsætte med de ting han gerne vil, eller om han panikker og begynder at flagre rundt rent spillemæssigt efter løsninger.
                            Ved ikke hvor meget Hemmingsen havde ide om Okusun men syntes at såvel Okusun, Sabbi, Baskim m.fl. kommer efter fans og medier bliver ved med at råbe på navngivede spillere ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Det ef måske også et fordel at Aalborg har et pænt hybridbane hvor det er muligt at spille fodbold. Vi har jo nogen stærke individualister, om det haf betydning for vores sammenspil er jeg ikke sikker på fordi vi er ikke et spillemæssigt sammentømret hold.

                              Comment

                              Working...
                              X