Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Forudsigeligt men jo ikke første gang OB kommer bagud og henter point..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Jeg har en ambivalent følelse, hvor jeg faktisk fryder mig - de forbandede amatører har ikke fortjent top-6. Og det er selvom jeg har været OB fan i 20 år. Føj, de er dårlige.

      Comment


        #48
        Jeg synes ikke vi skal udelukke, at vi kan lave et rigtigt godt salg på Aron. Til den engelske rugby-liga.

        Comment


          #49
          Skift dog ud

          Comment


            #50
            Få nu for helvede Opondo ud...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #51
              Bashkim og Sabbi skal ind nu for Opondo og Leder. Skift nu, JM!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Bashkim og Sabbi skal ind nu for Opondo og Leder. Skift nu, JM!
                Og Okosun. Vi må spille grimt

                Comment


                  #53
                  For helvede.. Hvor tit har vi snart dummet os når der er bare et flig af forventninger
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Thrandarson falder på ingen måde igennem ift. de resterende 10 spillere. Jeg kan finde en håndfuld, der har leveret en ringere indsats end ham.

                    Comment


                      #55
                      fatter simpelthen ikke JM i dag - den pløjemark burde okosun da have spillet fra start - og hvad venter vi på nu vi er bagud?? uafgjort er jo ikke nok...kom nu i gang

                      Comment


                        #56
                        Surt for Jebali at han skal spille sammen med Lieder. Lieder er helt talentløs

                        Comment


                          #57
                          Meget forudsigelig kamp, OB-spil og at komme bagud i en kamp hvor alt er lagt til rette.

                          Der er 600 meter mellem kæderne, så Lieder er helt alene og forsvaret fanges ude af balance. Michelsen venter for længe med at skifte ud.

                          og gudhjælpemig om han så ikke skifter bedste mand på midten, så vi slet ikke har nogle boldspillere til at servere den og Hyllegaard nu hvor bagrummet er væk.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Thrandarson falder på ingen måde igennem ift. de resterende 10 spillere. Jeg kan finde en håndfuld, der har leveret en ringere indsats end ham.
                            Nej, på en bane der er mere bumpet end plan ligner han faktisk en der er på niveau med de andre. Heldigvis er det sjældent, at der skal spilles fodbold på sådan noget lort.

                            Comment


                              #59
                              Jeg fatter ikke dommerens linje...
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Nej, på en bane der er mere bumpet end plan ligner han faktisk en der er på niveau med de andre. Heldigvis er det sjældent, at der skal spilles fodbold på sådan noget lort.
                                I virkeligheden er det vel mere reglen end undtagelsen i øjeblikket. Der er satme mange pløjemarker rundt omkring.

                                Comment

                                Working...
                                X