Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt VB-OB

    Den er SKAL vindes. Koste hvad det til. Taber vi den når vi ikke Top 6. Ryan er tilbage og Kløve er måske ude. Håber på denne

    Oliver Christensen
    Ryan AJA Tver Oli
    Drachmann JJ
    Sabbi Jebali Okosun
    Lieder

    Syntes Opondo trænger til en pause. Han ser slidt ud og lykkedes ikke med det store. VB har et par fyrtårne midt i forsvaret og jeg tænker vi får brug for okosuns evner. Havde Kadrii været i topform skulle han selvfølgelig været inde sammen med Sabbi og Jebali lige bag Lieder

    #2
    Kløve næppe klar til søndag

    https://fyens.dk/artikel/ob-træner-k...klar-mod-vejle

    Comment


      #3
      Det her er en must win, hvis vi skal i top 6!
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Det her er en must win, hvis vi skal i top 6!
        Korrekion Jeppe; Det er et MUST WIN hvis vi skal FORBLIVE i top 6

        Comment


          #5
          Vel heller ikke helt urealistisk at få lidt hjælp fra bundholdene i denne runde ..

          Randers - Lyngby
          FCN - ACH

          og så er direkte kamp i Aalborg mod SDR ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Vel heller ikke helt urealistisk at få lidt hjælp fra bundholdene i denne runde ..

            Randers - Lyngby
            FCN - ACH

            og så er direkte kamp i Aalborg mod SDR ..
            Ja, med en sejr kan det se rigtig lysende ud. Vores hold virker ret stabilt og kan rejse sig også når vi kommer bagud. Derudover har vi det også mere komfortabelt nu med en bænk som kan levere kvalitet at skifte ind.
            Og Lyngby overrasker meget i foråret. Så hvorfor skulle de ikke hente point i Randers?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Den er SKAL vindes. Koste hvad det til. Taber vi den når vi ikke Top 6. Ryan er tilbage og Kløve er måske ude. Håber på denne

              Oliver Christensen
              Ryan AJA Tver Oli
              Drachmann JJ
              Sabbi Jebali Okosun
              Lieder

              Syntes Opondo trænger til en pause. Han ser slidt ud og lykkedes ikke med det store. VB har et par fyrtårne midt i forsvaret og jeg tænker vi får brug for okosuns evner. Havde Kadrii været i topform skulle han selvfølgelig været inde sammen med Sabbi og Jebali lige bag Lieder
              Jeg er enig med dig i startopstillingen. Måske et byt med Okusun og Jebali. Jeg får så lange løg, hver gang jeg ser Okusun rende rundt omkring sidelinjen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Den er SKAL vindes. Koste hvad det til. Taber vi den når vi ikke Top 6. Ryan er tilbage og Kløve er måske ude. Håber på denne

                Oliver Christensen
                Ryan AJA Tver Oli
                Drachmann JJ
                Sabbi Jebali Okosun
                Lieder

                Syntes Opondo trænger til en pause. Han ser slidt ud og lykkedes ikke med det store. VB har et par fyrtårne midt i forsvaret og jeg tænker vi får brug for okosuns evner. Havde Kadrii været i topform skulle han selvfølgelig været inde sammen med Sabbi og Jebali lige bag Lieder
                Enig i opstillingen. Jeg synes egentlig også Okosun så veloplagt ud igår og har måske også haft lift gavn af en pause. Sabbi blev lidt ufrivillig sparet fordi, han spillede som en pose nødder igår, så det må være Opondos tur til at få et hvil.
                Glæder mig til formentlig at se JJT og Drachmann fra start. Synes det så godt ud igår, hvor vi virkelig overtog kampen med indskiftningen af drachmann, hvorefter JJT også voksede.
                Ellers bliver det jo en lidt anden kamp, da Vejle er et hold med offensive profiler, jeg tror de sætter i spil, da det mest af alt er dem som skal jagte. Derfor tror jeg vi kommer til at se Sabbi, jebali og Lieder få mere plads end igår og det tror jeg kommer til at bekomme os vel.
                Jeg tror vi vinder.

                Comment


                  #9
                  Sandi Putros bliver dommer, Jens Maae med VAR-tjansen

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Enig i opstillingen. Jeg synes egentlig også Okosun så veloplagt ud igår og har måske også haft lift gavn af en pause. Sabbi blev lidt ufrivillig sparet fordi, han spillede som en pose nødder igår, så det må være Opondos tur til at få et hvil.
                    Glæder mig til formentlig at se JJT og Drachmann fra start. Synes det så godt ud igår, hvor vi virkelig overtog kampen med indskiftningen af drachmann, hvorefter JJT også voksede.
                    Ellers bliver det jo en lidt anden kamp, da Vejle er et hold med offensive profiler, jeg tror de sætter i spil, da det mest af alt er dem som skal jagte. Derfor tror jeg vi kommer til at se Sabbi, jebali og Lieder få mere plads end igår og det tror jeg kommer til at bekomme os vel.
                    Jeg tror vi vinder.
                    Er også spændt på at se JJT og JD sammen. De bliver tit behandlet som om det er den ene eller den anden af dem, der skal starte, men kan sagtens se dem komplimentere hinanden og at JD kan frigøre JJT lidt og give ham mulighed for at være mere dominerende på bolden.

                    Comment


                      #11
                      Der er fremgang for lieder - omsider. Måske kan Jebali spille ham godt - og senere kan Kadrii komme ind.
                      Om vi vinder - 50-50. Og dermed nok 1 point.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Er også spændt på at se JJT og JD sammen. De bliver tit behandlet som om det er den ene eller den anden af dem, der skal starte, men kan sagtens se dem komplimentere hinanden og at JD kan frigøre JJT lidt og give ham mulighed for at være mere dominerende på bolden.
                        Det vil jeg ikke give dig ret i er tilfældet. Statistikken taler sit tydelige sprog om at når de to er på banen samtidig så er pointsnittet højere end når en af dem, eller begge er ude .. desværre er det ofte sådan at en af dem er ukampdygtig

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Vi har snakket med Oliver Christensen inden kampen mod Vejle. Han glæder sig over, at vi selv kan afgøre vores skæbne i top seks.

                          http://obstruktion.dk/oliver-c-kan-k...er-i-top-seks/

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det vil jeg ikke give dig ret i er tilfældet. Statistikken taler sit tydelige sprog om at når de to er på banen samtidig så er pointsnittet højere end når en af dem, eller begge er ude .. desværre er det ofte sådan at en af dem er ukampdygtig
                            Hvordan giver du mig ikke ret her? Din pointe underbygger da min?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Hvordan giver du mig ikke ret her? Din pointe underbygger da min?
                              Det har du da helt ret i, det beklager jeg selvf. Tror jeg læste som at vi snakkede om hvem af de to der skulle spille 6er positionen. Jeg har også forhåbninger om at de spiller en god kamp sammen, så er chancerne bedre for fuld gevinst.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X