Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers 28.02.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Stærkt, fin indsats i store dele af kampen.
    Ja. Og i 75 minutter spillede vi flot fodbold. Til sidst blev det en gyser og den måtte kriges hjem.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg var godt nok bleved pissed, hvis det var os der ikke havde fået straffe der. Pyyyyyyyh.
      Tja. Men svært at bedømme. De ramte ja begge ikke bolden. Så hvem sparkede hvem?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Tja. Men svært at bedømme. De ramte ja begge ikke bolden. Så hvem sparkede hvem?
        Som jeg så det, bliver Oliver skubbet på kroppen først og kommer ud af balance da han skal sparken bolden væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg var godt nok bleved pissed, hvis det var os der ikke havde fået straffe der. Pyyyyyyyh.
          Jeg synes vi var heldige med dommeren, men lige den sidste situation synes jeg var fint dømt. Jeg kender muligvis ikke fodboldloven godt nok så det kan ske at paragraffen siger straffe, men to spillere der begge sparker hul i luften og rammer hinanden synes jeg ikke bør fløjtes hverken den ene eller den anden vej.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

            Som jeg så det, bliver Oliver skubbet på kroppen først og kommer ud af balance da han skal sparken bolden væk
            Tror også ikke det var straffe. Men ser det selvfølgeligt med OB-briller.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Så lad os håbe at Lyngby lykkes med noget i morgen. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Vild at tænke, at hvis vi havde vundet mod Lyngby og Horsens, havde vi spillet om medaljer!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                  Vild at tænke, at hvis vi havde vundet mod Lyngby og Horsens, havde vi spillet om medaljer!
                  VB ikke at forglemme ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Vigtig sejr, satme lækkert og hvor var det fedt at OC hjerneblødning ikke kostede sejren
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Fuck hvor er Jebali et svin på den ulækre måde.. ved altså ikke om jeg har lyst til at beholde ham i længden..
                      https://mobil.bold.dk/video/615522/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        https://mobil.bold.dk/video/615521/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Jeg har set den duel imellem Marxen og Jebali igennem 20 gange nu fra forskellige vinkler og jeg kan simpelthen ikke se at Jebali gør noget forkert. Han går ind i duellen, hvilken han skal. At Marxen kommer flyvende som han gør er hans egen beslutning og ansvar og så er det simpelthen bare mega uheldigt at Marxens hofte rammer Jebalis skulder og han derved svinger rundt og lander uheldigt.
                          Last edited by OleKBH; 28-02-2021, 17:21.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Jeg har set den duel imellem Marxen og Jebali igennem 20 gange nu fra forskellige vinkler og jeg kan simpelthen ikke se at Jebali gør noget forkert. Han går ind i duellen, hvilken han skal. At Marxen kommer flyvende som han gør er hans egen beslutning og ansvar og så er det simpelthen bare mega uheldigt at Marxen hofte rammer Jebalis skulder og svinger rundt og lander uheldigt.
                            Helt enig. Kan heller ikke se nogen underløbning af Jebali.
                            Randers skal godt nok stramme balderne hvis skaderne til Kamara,Marxen,Lauridsen holder dem ude resten af grundspillet når Rømer også er væk.

                            Så har de jo snart lige så mange skader som os

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Jeg har set den duel imellem Marxen og Jebali igennem 20 gange nu fra forskellige vinkler og jeg kan simpelthen ikke se at Jebali gør noget forkert. Han går ind i duellen, hvilken han skal. At Marxen kommer flyvende som han gør er hans egen beslutning og ansvar og så er det simpelthen bare mega uheldigt at Marxens hofte rammer Jebalis skulder og han derved svinger rundt og lander uheldigt.
                              Helt enig. Og man må vel sige at hoften tilhører ikke på modstanders skulder. Synes det var langt hellere Harakiri fra Marxen men ikke svinsk af Jebali.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Kaempe forlösning, men den holdt hardt til sidst. To gode scoringer og generelt set meget bedre, sammenhaengende spil i förste halvleg. Anden halvleg blev efter vores anden maal alt for rodet og til tider lidt panisk. Jeg kan godt lide teknisk staerke spillere som Jebali og Sabbi, ind i mellem er de bare en anelse for selvisk og mangler den rette tidspunkt for at spille bolden videre. Forsvaret stod solidt, Oliver Christensens fejl var aergerlig og paa en uheldig tidspunkt, men han er ung og har reddet os mange gange. Alt i alt var sejren fortjent fordi vi har haft de bedste chancer. Stemningen mellem de to traenere var lidt spaendt og Randers var meget uheldig med deres skader til vigtige spillere (specielt Kamara og Marxen), hvor heldigvis ingen foul fra en OB spiller var medvirkende til de skader. Jeg haaber vores stime af ubesejrede kampe i ligaen forsaetter og vi kommer med i den sjove del af ligaen.

                                Comment

                                Working...
                                X