Oprindeligt indsendt af OleKBH

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers 28.02.2021

Collapse

X
- 

Helt enig. Og man må vel sige at hoften tilhører ikke på modstanders skulder. Synes det var langt hellere Harakiri fra Marxen men ikke svinsk af Jebali.
- Likes 1

- 

Helt enig. Kan heller ikke se nogen underløbning af Jebali.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg har set den duel imellem Marxen og Jebali igennem 20 gange nu fra forskellige vinkler og jeg kan simpelthen ikke se at Jebali gør noget forkert. Han går ind i duellen, hvilken han skal. At Marxen kommer flyvende som han gør er hans egen beslutning og ansvar og så er det simpelthen bare mega uheldigt at Marxen hofte rammer Jebalis skulder og svinger rundt og lander uheldigt.
Randers skal godt nok stramme balderne hvis skaderne til Kamara,Marxen,Lauridsen holder dem ude resten af grundspillet når Rømer også er væk.
Så har de jo snart lige så mange skader som os

Leave a comment:
 - 

Jeg har set den duel imellem Marxen og Jebali igennem 20 gange nu fra forskellige vinkler og jeg kan simpelthen ikke se at Jebali gør noget forkert. Han går ind i duellen, hvilken han skal. At Marxen kommer flyvende som han gør er hans egen beslutning og ansvar og så er det simpelthen bare mega uheldigt at Marxens hofte rammer Jebalis skulder og han derved svinger rundt og lander uheldigt.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægLast edited by OleKBH; 28-02-2021, 17:21.
Leave a comment:
 - 

https://mobil.bold.dk/video/615522/Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægFuck hvor er Jebali et svin på den ulækre måde.. ved altså ikke om jeg har lyst til at beholde ham i længden..
Leave a comment:
 - 

Vigtig sejr, satme lækkert og hvor var det fedt at OC hjerneblødning ikke kostede sejren
- Likes 2

Leave a comment:
 - 

Vild at tænke, at hvis vi havde vundet mod Lyngby og Horsens, havde vi spillet om medaljer!
Leave a comment:
 - 

Jeg synes vi var heldige med dommeren, men lige den sidste situation synes jeg var fint dømt. Jeg kender muligvis ikke fodboldloven godt nok så det kan ske at paragraffen siger straffe, men to spillere der begge sparker hul i luften og rammer hinanden synes jeg ikke bør fløjtes hverken den ene eller den anden vej.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg var godt nok bleved pissed, hvis det var os der ikke havde fået straffe der. Pyyyyyyyh.
- Likes 1

Leave a comment:
 - 

Jeg var godt nok bleved pissed, hvis det var os der ikke havde fået straffe der. Pyyyyyyyh.
Leave a comment:

Leave a comment: