Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 14.2.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Fuldstændig enig AJA gjorde det fornuftigt/godkendt som CF, det må simpelthen (som du også selv siger) være slut på hans tid som back efter Robins præstation i dag.
    Enhver med en IQ over 25 må kunne se at Østrøm allerede nu er rigeligt god til at overtage Oliver Lunds rolle i OB. Han kan spille alle pladser i bagkæden og har et kæmpe udviklings potentiale. AJA må så bare tage kampen op i midtforsvaret sammen med Vestergaard.

    #robinøstrømob2026

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enhver med en IQ over 25 må kunne se at Østrøm allerede nu er rigeligt god til at overtage Oliver Lunds rolle i OB. Han kan spille alle pladser i bagkæden og har et kæmpe udviklings potentiale. AJA må så bare tage kampen op i midtforsvaret sammen med Vestergaard.

      #robinøstrømob2026
      Vil ikke komme ind på folks IQ, men er enig mht Østrøms rolle. Jeg håber man har en klar plan A (mht position) med ham og derudover giver ham max minutter som reserve på backs. Minutter på backen er bedre end splitter i røven.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det aller aller største problem med Lieder er at han ikke passer sammen med Jebali. Som i overhovedet ikke
        Der har jeg et meget større håb til at Jebali passer med Kadrii. Så må vi bare se hvor lang tid de så får sammen i OB
        Enig - men ved ikke, hvad det har med min kommentar om Aron at gøre?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Vil ikke komme ind på folks IQ, men er enig mht Østrøms rolle. Jeg håber man har en klar plan A (mht position) med ham og derudover giver ham max minutter som reserve på backs. Minutter på backen er bedre end splitter i røven.
          Jeg kan ikke forestille mig andet end at Oli ikke bliver forlænget, og at Østrøm får en forbedret kontrakt på fuld tid fra næste sæson. Han er et lysende talent der absolut der bare skal spille alt det der overhovedet er muligt. Jeg vil dog ikke stille op sammen med et hylekor hvis Oli forlænges endnu et år så lang tid hans primære rolle er back-up for Ryan på hb.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Enig - men ved ikke, hvad det har med min kommentar om Aron at gøre?
            Sorry. Jeg troede du snakkede om Lieder. Kan jeg se nu at du ikke gjorde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg kan ikke forestille mig andet end at Oli ikke bliver forlænget, og at Østrøm får en forbedret kontrakt på fuld tid fra næste sæson. Han er et lysende talent der absolut der bare skal spille alt det der overhovedet er muligt. Jeg vil dog ikke stille op sammen med et hylekor hvis Oli forlænges endnu et år så lang tid hans primære rolle er back-up for Ryan på hb.
              Jeg brænder heller ikke Ådalen ned. Men tænker da at Østrøm ville være at fortrække på højre back. Brems skal være backup på venstre fra næste sæson jo

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg brænder heller ikke Ådalen ned. Men tænker da at Østrøm ville være at fortrække på højre back. Brems skal være backup på venstre fra næste sæson jo
                Brems tænkte jeg ikke lige på, men klart han også skal prioriteres. Oli kan jo lidt af hvert så han må agere back-up på begge backpladserne, hvis det bliver nødvendigt.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg brænder heller ikke Ådalen ned. Men tænker da at Østrøm ville være at fortrække på højre back. Brems skal være backup på venstre fra næste sæson jo
                  Jeg ville sgu blive lidt ærgerligt ved en forlængelse til oli. Så er der jo igen ingen strategi. Så ville Ørstrøm være 4. valg på hb (efter Ryan, aja, og oli), 4/5. valg i cf og 2/3 valg på vb.
                  oli, tak for denne gang.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Brems tænkte jeg ikke lige på, men klart han også skal prioriteres. Oli kan jo lidt af hvert så han må agere back-up på begge backpladserne, hvis det bliver nødvendigt.
                    Men Oli vil i de fleste tilfælde bare skubbe Østrøm og Brems tilbage i køen da det er den sikreste løsning ofte for en træner. At vælge den sikre rutine

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jeg ville sgu blive lidt ærgerligt ved en forlængelse til oli. Så er der jo igen ingen strategi. Så ville Ørstrøm være 4. valg på hb (efter Ryan, aja, og oli), 4/5. valg i cf og 2/3 valg på vb.
                      oli, tak for denne gang.
                      Det er en lidt søgt antagelse du har der. Præmissen skal selvf. være at klubben gør det som vi forventer står i den nye og forventede strategi om at der kun skal stå en spiller foran talentet fra akademiet. Oli og AJA må tage til takke med de knap så attraktive pladser som 3-4. valg og få deres minutter hvis der er brug for pauser, eller der er skader ved de to førstevalg til pladserne.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Synes også det er overraskende fornuftigt ud her i første halvleg. Man glemmer lidt hvor stabil Ryan er både frem og tilbage i banen når han har været ude i lidt tid, han er altså en klasse højreback, hvis dog bare han kunne lære at lave et ordentligt indlæg..
                        Han må være en af de mest undervurderede spillere i truppen. Jeg har lige hørt Stemmer fra Ådalen i halvanden time og ikke én gang nævnes han, trods et solidt comeback i Superligaen og 100 kampsfejring.

                        Han har ikke trænet voldsomt meget og går ind og spiller en fuldstændigt driftsikker kamp, hvor modstanderen forsøger med 3 forskellige venstrekanter i løbet af kampen uden nogensinde at komme igennem. Samtidig er han fremme med et hovedstød, 3-4 gode (og to dårlige) indlæg og er trods konstant bevægelse på sin kant stort set altid helt rolig på bolden.

                        Jeg siger ikke, han spiller en fremragende kamp og han er jo lidt selvudslettende i sin stil uden for banen, men jeg er alligevel overrasket over hvor lidt kredit han får.

                        Og ja, han er en af mine favoritter, men jeg er også ret vild med en spiller som Kløve og Baskim, som bare altid er firmaets folk og som gør deres medspillere bedre :)


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

                          Han må være en af de mest undervurderede spillere i truppen. Jeg har lige hørt Stemmer fra Ådalen i halvanden time og ikke én gang nævnes han, trods et solidt comeback i Superligaen og 100 kampsfejring.

                          Han har ikke trænet voldsomt meget og går ind og spiller en fuldstændigt driftsikker kamp, hvor modstanderen forsøger med 3 forskellige venstrekanter i løbet af kampen uden nogensinde at komme igennem. Samtidig er han fremme med et hovedstød, 3-4 gode (og to dårlige) indlæg og er trods konstant bevægelse på sin kant stort set altid helt rolig på bolden.

                          Jeg siger ikke, han spiller en fremragende kamp og han er jo lidt selvudslettende i sin stil uden for banen, men jeg er alligevel overrasket over hvor lidt kredit han får.

                          Og ja, han er en af mine favoritter, men jeg er også ret vild med en spiller som Kløve og Baskim, som bare altid er firmaets folk og som gør deres medspillere bedre :)

                          Lige præcis. Hvis han ikke havde den skadeshistorik han har, så ville han heller ikke spille i superligaen.

                          Comment


                            Kløve og Østrøm er på Rundens Hold i Tipsbladet.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Kløve og Østrøm er på Rundens Hold i Tipsbladet.
                              Og Kløve og Alexander Juel Andersen på rundens hold på Bold.dk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Kløve og Østrøm er på Rundens Hold i Tipsbladet.
                                Fedt og helt fortjent.
                                Kløve spillede sin klart bedste kamp i denne sæson.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X