Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 14.2.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Ja, der var et straffe i begge ender på samme måde. At frimann beslutter sig for, at den ene er større end den anden og Viasat kun viser den anden bagefter ændrer ikke på det.
    Ne nej, helt enig. Der var straffe begge veje. Dommeren var dårlig, men nok cirka lige dårlig begge veje.

    Det gule mod JJ er dog svært ikke at hidse sig op over.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Så fordi han ikke laver det ekstraordinære ved hver aktion og ikke banker mål ind på samlebånd, så er han ikke god nok til top seks eller hvad? Kløve er en bundsolid spiller der tager presset væk fra sine holdkammerater med sin høje boldsikkerhed - manden mister aldrig bolden. Hans medspillere ved de altid kan give den til ham også skal han nok skulle fornuftigt af med den igen. Det betyder rigtig meget i mine øjne.
      Helt enig. Kløve er en spiller som shiner ikke meget men gør andre til at shine. Problemet er måske at OB havde ikke alt for mange spiller som shiner i de sidste år...
      KLøve er den arbejdshest hver midtbane har brug for. Meget pålidelig og når han rammer topniveauet som i dag helt sikker på Top6 niveau
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Jebali havde åbenbart problemer, så det var en tvungen udskiftning siger JM.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Det jeg ser der er en ret tæt kamp, hvor vi er det lidt bedre hold. Vi kunne godt have vundet, men sådan en kamp der ender jo ofte uafgjort i den her række, også hvor vi er holdet med modsatte fortegn. Sådan må det nødvendigvis være, når man ikke har kvalitetsspillere der kan afgøre de tætte forestillinger.
          Min pointe var også mere, at vi altid spiller tætte kampe mod AGF, hvor deres kyniske kvaliteter og fysiske/aggressive tilgang har givet dem sejren de fleste gange. I dag holder vi dem godt væk og er en tand bedre end dem - derfor skulle vi have grebet chancen i dag.

          Comment


            Tøffing er den eneste der siger Jebali korrekt.
            Der er tryk på li. Bekræftet af min tunesisk kæreste.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Min pointe var også mere, at vi altid spiller tætte kampe mod AGF, hvor deres kyniske kvaliteter og fysiske/aggressive tilgang har givet dem sejren de fleste gange. I dag holder vi dem godt væk og er en tand bedre end dem - derfor skulle vi have grebet chancen i dag.
              Helt enig, men vi har også været uheldige i nogle af de tidligere kampe. Da vi spiller hjemme mod dem i sidste sæson, klapper Amini den ind fra 30 meter kort før tid, og der var de sgu ikke bedre end os. Det held/kvalitet savner vi ja, for så kan vi godt tippe nogle af de her kampe over til vores fordel, inklusiv i dag. Vi er slet ikke langt fra et hold som AGF.

              Comment


                Nicolai Poulsen:
                - 20/21: 10 hele kampe. 5 gule. 1 rødt.
                - 19/20: 25 hele kampe. 15 gule. 2 røde.
                - 18/19: 30 hele kampe. 13 gule.

                Flink fyr.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                  Vi kan og skal være tilfredse med kampen i dag. GF er ikke et dårligt hold, men vi magtede fint at holde dem fra chancer, bortset fra den i starten. Østrøm bør spille den vb, for ham er der fremtid i. Kløve suveræn kamp, men vi mangler en angriber der kan sparke bolden i mål, på bare en lille chance. Og så mange og flere bedre indlæg. Oko med vel den bedste kamp længe.
                  Der venter flere points i fremtiden
                  Er enig i at vi spiller en stærk kamp i dag, hvor vi bør vinde, men om det så betyder der er mange point i vente fremover kan jeg stadig tvivle på. Dels har jeg også set AGF de første kampe her efter jul og de spiller temmelig dårligt og det virker tydeligt de har haft mange skader i opstarten. Derudover mangler vi fortsat en målscorer og Kadrii når nok ikke for alvor at blive det inden det er for sent. Selvom vi jo dominerer Ca 2/3 af kampen i dag, så har vi jo kun en lidt tilfældig chance til Opondo og Okosuns hovedstød til sidst, som er kæmpe chancer. Resten er halve muligheder og ellers et fint hovedstød fra Tverskov. Man har bare ikke rigtig den følelse af at vi får lagt AGF rigtig under pres, fordi kvaliteten er så slatten oppe foran. Kløve, Drachmann og Okosun har jo totalt overtag på midtbanen og Tverskov og AJA pakker PM sammen, så fundamentet til at presse AGF i bund er der. Det bliver bare lidt for tandløst
                  Men ja, måske har vi lidt at have optimismen i. Defensiven så god ud i dag til trods for en del rokeringer. Flere og flere spillere byder ind med gode præstationer. Tidligere har Opondo og jebali vist højt niveau. I dag byder Kløve og Okosun ind med en bomstærk indsats. Forhåbentlig rammer vi snart en kamp hvor endnu flere rammer et højt niveau samtidig, for så tror jeg på målene også kommer.

                  Sidst men ikke mindst giver jeg også et klap på skulderen til Østrøm. Han får en svær start, hvor de overfalder ham og Links virker som den mest farlige GF'er. Stille og roligt får hele holdet dog deres sideskift under kontrol og i takt med det får Østrøm også bedre styr på Links. Til sidst byder han sågar ind med lækkerier offensivt og er også i feltet èn gang eller to ved indlæg fra den modsatte side. Synes det er vældig imponerende han har det offensive mod som skolet CB, der tilmed er højrebenet. Ham skal vi nok få glæde af og han skal da under ingen omstændigheder stå i skyggen af AJA som reserve på HB. AJA er CB og jeg synes i øvrigt også han viste sig som en glimrende førstereserve på den position i dag. Væk fra backen med ham!!
                  ​​​​
                  ​​​​​

                  Comment


                    Syntes gutterne gjorde hvad de kunne i dag, der var ingen hjerneblødninger og AGF havde vel kun en enkelt chance.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Helt enig. Kløve er en spiller som shiner ikke meget men gør andre til at shine. Problemet er måske at OB havde ikke alt for mange spiller som shiner i de sidste år...
                      KLøve er den arbejdshest hver midtbane har brug for. Meget pålidelig og når han rammer topniveauet som i dag helt sikker på Top6 niveau
                      Tak Andlox, det kan ikke siges tydeligere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Helt enig. Kløve er en spiller som shiner ikke meget men gør andre til at shine. Problemet er måske at OB havde ikke alt for mange spiller som shiner i de sidste år...
                        KLøve er den arbejdshest hver midtbane har brug for. Meget pålidelig og når han rammer topniveauet som i dag helt sikker på Top6 niveau
                        Lidt ligesom Jens Erik Nøttrup, som vi havde på højrekanten for laaang tid siden. Populært kaldet Tarok.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Enig, skummelt at vi først fik et ordentligt indlæg da Aron kom på banen.
                          Jeg ved godt at Aron er meget udskældt herinde og til tider også med god grund, men han har altså også ved tidligere lejligheder vist, at han har en ganske fin indlægsfod.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Er enig i at vi spiller en stærk kamp i dag, hvor vi bør vinde, men om det så betyder der er mange point i vente fremover kan jeg stadig tvivle på. Dels har jeg også set AGF de første kampe her efter jul og de spiller temmelig dårligt og det virker tydeligt de har haft mange skader i opstarten. Derudover mangler vi fortsat en målscorer og Kadrii når nok ikke for alvor at blive det inden det er for sent. Selvom vi jo dominerer Ca 2/3 af kampen i dag, så har vi jo kun en lidt tilfældig chance til Opondo og Okosuns hovedstød til sidst, som er kæmpe chancer. Resten er halve muligheder og ellers et fint hovedstød fra Tverskov. Man har bare ikke rigtig den følelse af at vi får lagt AGF rigtig under pres, fordi kvaliteten er så slatten oppe foran. Kløve, Drachmann og Okosun har jo totalt overtag på midtbanen og Tverskov og AJA pakker PM sammen, så fundamentet til at presse AGF i bund er der. Det bliver bare lidt for tandløst
                            Men ja, måske har vi lidt at have optimismen i. Defensiven så god ud i dag til trods for en del rokeringer. Flere og flere spillere byder ind med gode præstationer. Tidligere har Opondo og jebali vist højt niveau. I dag byder Kløve og Okosun ind med en bomstærk indsats. Forhåbentlig rammer vi snart en kamp hvor endnu flere rammer et højt niveau samtidig, for så tror jeg på målene også kommer.

                            Sidst men ikke mindst giver jeg også et klap på skulderen til Østrøm. Han får en svær start, hvor de overfalder ham og Links virker som den mest farlige GF'er. Stille og roligt får hele holdet dog deres sideskift under kontrol og i takt med det får Østrøm også bedre styr på Links. Til sidst byder han sågar ind med lækkerier offensivt og er også i feltet èn gang eller to ved indlæg fra den modsatte side. Synes det er vældig imponerende han har det offensive mod som skolet CB, der tilmed er højrebenet. Ham skal vi nok få glæde af og han skal da under ingen omstændigheder stå i skyggen af AJA som reserve på HB. AJA er CB og jeg synes i øvrigt også han viste sig som en glimrende førstereserve på den position i dag. Væk fra backen med ham!!
                            ​​​​
                            ​​​​​
                            Fuldstændig enig AJA gjorde det fornuftigt/godkendt som CF, det må simpelthen (som du også selv siger) være slut på hans tid som back efter Robins præstation i dag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                              Jeg ved godt at Aron er meget udskældt herinde og til tider også med god grund, men han har altså også ved tidligere lejligheder vist, at han har en ganske fin indlægsfod.
                              Enig, han har til tider vist fint offensivt slutprodukt. Problemet er vel, at der er for langt mellem snapsene - men det meget svingende niveau kan selvfølgelig sagtens hænge sammen med den meget sporadiske spilletid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Enig, han har til tider vist fint offensivt slutprodukt. Problemet er vel, at der er for langt mellem snapsene - men det meget svingende niveau kan selvfølgelig sagtens hænge sammen med den meget sporadiske spilletid.
                                Det aller aller største problem med Lieder er at han ikke passer sammen med Jebali. Som i overhovedet ikke
                                Der har jeg et meget større håb til at Jebali passer med Kadrii. Så må vi bare se hvor lang tid de så får sammen i OB

                                Comment

                                Working...
                                X