Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 14.2.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    For vildt at én god kamp på en knoldsparkerbane kan veje tungere end 15 kampe på overvejende middelmådigt niveau. Hvis Kløve er en indiskutabelt "top 6-spiller", hvorfor har han så aldrig været fast mand på et hold der er endt over nr. 5? Han må være det mest misforståede geni.
    Fik han ikke sølv med SE

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Vi spillede en god kamp mod et svinsk og absolut usympatisk hold.
      Men kan nogen forklare mig hvorfor der løber en gul clown på banen?
      Dommeren idag er tydeligvis fra Ærø. Østrøm skal have en lang kontrakt og ham skal vi 100% satse på.
      AGF får som altid lov til at lave ekstremt mange små svinestreger i løbet af kampen og hver gang der bliver pustet en smule til dem så pisker de en stemning op og skaber sig som om de er ved at dø.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

        Fik han ikke sølv med SE
        Han var ude med en langtidsskade i langt størstedelen af den sæson. Han var teoretisk set en ligeså stor del af det sølvhold, som Kenneth Emil var i vores top 6 sæson.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          For vildt at én god kamp på en knoldsparkerbane kan veje tungere end 15 kampe på overvejende middelmådigt niveau. Hvis Kløve er en indiskutabelt "top 6-spiller", hvorfor har han så aldrig været fast mand på et hold der er endt over nr. 5. Han må være det mest misforståede geni.
          Så fordi han ikke laver det ekstraordinære ved hver aktion og ikke banker mål ind på samlebånd, så er han ikke god nok til top seks eller hvad? Kløve er en bundsolid spiller der tager presset væk fra sine holdkammerater med sin høje boldsikkerhed - manden mister aldrig bolden. Hans medspillere ved de altid kan give den til ham også skal han nok skulle fornuftigt af med den igen. Det betyder rigtig meget i mine øjne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Skal virkelig sige at Aron viste en god indhop i dag.
            Enig, skummelt at vi først fik et ordentligt indlæg da Aron kom på banen.

            Comment


              Post match stats:
              - Momentum: 55 min. - 25 min.
              - Boldbesiddelse: 52,2 - 47,8
              - Dueller vundet: 55,4 - 44,6
              - Hovedstødsdueller vundet: 59,3 - 40,7
              - Afleveringsnøjagtighed: 70,2 - 64,7
              - Afleveringsnøjagtighed på modstanderens banehalvdel: 61,9 - 52
              - Afleveringsnøjagtighed på lange afleveringer: 32 - 3,7
              - Skud: 14 - 9
              - Skud på mål: 4 - 2
              - Tacklinger succesrate: 78,6 - 47,6

              Vi skulle have vundet i dag...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Dommeren idag er tydeligvis fra Ærø. Østrøm skal have en lang kontrakt og ham skal vi 100% satse på.
                AGF får som altid lov til at lave ekstremt mange små svinestreger i løbet af kampen og hver gang der bliver pustet en smule til dem så pisker de en stemning op og skaber sig som om de er ved at dø.
                Men det skulle dommere nu ja også vide. Og med flere tidligere gule kort kunne de let rette det i andre baner.
                Og så uddeler han kort til os på en irriterend billige baggrund.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  For vildt at én god kamp på en knoldsparkerbane kan veje tungere end 15 kampe på overvejende middelmådigt niveau. Hvis Kløve er en indiskutabelt "top 6-spiller", hvorfor har han så aldrig været fast mand på et hold der er endt over nr. 5? Han må være det mest misforståede geni.
                  Der jo en rigtig god forklaring på hvorfor han kun har været en grå mus på middelmådige hold med enkelte gode kampe af og til. Tænker ikke han nogensinde har været på tale i en klub som lægger vægt bag ordrerne om top6 ambitioner.
                  Kløve var rigtig god i dag
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Dommeren var dårlig. Men ikke kun mod os.

                    Østrøm begik straffe - to hænder i ryggen på en AGFer i feltet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Så fordi han ikke laver det ekstraordinære ved hver aktion og ikke banker mål ind på samlebånd, så er han ikke god nok til top seks eller hvad? Kløve er en bundsolid spiller der tager presset væk fra sine holdkammerater med sin høje boldsikkerhed - manden mister aldrig bolden. Hans medspillere ved de altid kan give den til ham også skal han nok skulle fornuftigt af med den igen. Det betyder rigtig meget i mine øjne.
                      Jeg synes, at snakken om at være "god nok til top 6" er ret fjollet, for det er de fleste spillere, hvis bare dem omkring dem der gode nok. Alle er enige om, at ham Eskelinen har været en ret dårlig målmand for AGF, men de blev jo alligevel nr. 3 i sidste sæson med ham på kassen i 28 kampe, så han må jo være god nok til top 6.

                      Selvfølgelig er Kløve god nok til at spille på et top 6 hold. Hvis vi skulle sammensætte 6 midtbaner af alle spillere i Superligaen, ville han så være på et af mine hold? Nej, det ville han nok ikke, men han er heller ikke længder fra. Jeg køber så bare heller ikke, at han er en indiskutabelt klassespiller, og når du kommer med påstande som "manden mister aldrig bolden", så korser jeg mig ærligt talt, for så må du jo have set kampen i Farum med lukkede øjne, for der smed han bolden væk på tåbelige måder flere gange.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Så fordi han ikke laver det ekstraordinære ved hver aktion og ikke banker mål ind på samlebånd, så er han ikke god nok til top seks eller hvad? Kløve er en bundsolid spiller der tager presset væk fra sine holdkammerater med sin høje boldsikkerhed - manden mister aldrig bolden. Hans medspillere ved de altid kan give den til ham også skal han nok skulle fornuftigt af med den igen. Det betyder rigtig meget i mine øjne.
                        Kløve var fremragende i dag. Da han blev MOM forleden var han katastrofalt dårlig og gav netop bolden væk uprovokeret 5-7 gange. Det kostede også et mål.

                        Kløve er en fin spiller, der er relativt solid, har et stort løbepensum og ind i mellem har rigtig gode kampe.

                        Han ville være rigtig fin på en fremragende midtbane, men han ser ofte lidt leverpostej ud fordi hans medspillere ikke er bedre end ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Dommeren var dårlig. Men ikke kun mod os.

                          Østrøm begik straffe - to hænder i ryggen på en AGFer i feltet.
                          Ja, der var et straffe i begge ender på samme måde. At frimann beslutter sig for, at den ene er større end den anden og Viasat kun viser den anden bagefter ændrer ikke på det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Post match stats:
                            - Momentum: 55 min. - 25 min.
                            - Boldbesiddelse: 52,2 - 47,8
                            - Dueller vundet: 55,4 - 44,6
                            - Hovedstødsdueller vundet: 59,3 - 40,7
                            - Afleveringsnøjagtighed: 70,2 - 64,7
                            - Afleveringsnøjagtighed på modstanderens banehalvdel: 61,9 - 52
                            - Afleveringsnøjagtighed på lange afleveringer: 32 - 3,7
                            - Skud: 14 - 9
                            - Skud på mål: 4 - 2
                            - Tacklinger succesrate: 78,6 - 47,6

                            Vi skulle have vundet i dag...
                            Det jeg ser der er en ret tæt kamp, hvor vi er det lidt bedre hold. Vi kunne godt have vundet, men sådan en kamp der ender jo ofte uafgjort i den her række, også hvor vi er holdet med modsatte fortegn. Sådan må det nødvendigvis være, når man ikke har kvalitetsspillere der kan afgøre de tætte forestillinger.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Dommeren var dårlig. Men ikke kun mod os.

                              Østrøm begik straffe - to hænder i ryggen på en AGFer i feltet.
                              Ja den fik jeg også lige set igen nu. Der var vi heldige.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                                Ja, der var et straffe i begge ender på samme måde. At frimann beslutter sig for, at den ene er større end den anden og Viasat kun viser den anden bagefter ændrer ikke på det.
                                Helt enig de var en lignende situation hvor en OBer fik 2 hænder i ryggen også i den anden ende som også kunne have givet straffe til os

                                Comment

                                Working...
                                X