Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 14.2.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jammerligt at give ham kort for film

    Comment


      #92
      Det er fandme en dårlig dommer
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #93
        Er med på at VAR ikke kan gå ind og dømme noget der, men det er og i princippet lidt tosset. Et frispark der, er potentielt kampafgørende

        Comment


          #94
          Det er vanvittigt så latterlig en linie dommeren har lagt i dag. Så mange manglende kort til AGF og latterlige til os. Hvad fanden sker der.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Jammerligt at give ham kort for film
            kunne være for brok... men dårlig dømt

            Elendig dommer.

            Comment


              #96
              Hold kæft han slutter skidt af dommeren.. kan fandme godt forstå at Jacob er rasende!!

              Comment


                #97
                For fanden, den skulle vi have vundet

                Comment


                  #98
                  Mit syn på kampen. Jeg synes der er blevet kriget godt over hele linien. Når vi mister bolden synes jeg returløbet har været godt. Kløve har virkelig spillet godt. I dag virker hans teknik rigtig fint på underlaget. Har også et plus på Jebali i dag. Ifh til Østrøm synes jeg at han har spillet udmærket og uimponeret. Han laver nogle enkelte fejl, der dog ikke er blevet straffet endnu. Jeg synes også det er udmærket med et cleansheet. Jeg synes dommeren virkelig var slap i dag. AGF slap for mange kort og fejldomme der går mod os. Bestemt ikke en hjemmebanedommer.

                  Comment


                    #99
                    Det er nu anden kamp i træk jeg har hørt All you need is love efter en kamp. God sang men er det ikke en kvalmende brug i OB?
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Vi spillede en god kamp mod et svinsk og absolut usympatisk hold.
                      Men kan nogen forklare mig hvorfor der løber en gul clown på banen?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Det er nu anden kamp i træk jeg har hørt All you need is love efter en kamp. God sang men er det ikke en kvalmende brug i OB?
                        Har det ikke været den længe? Husker det var Sinatra engang med i get a kick out off you

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          For vildt at der er nogle her på forum der ikke ser Troels Kløve som en top seks spiller...
                          For vildt at én god kamp på en knoldsparkerbane kan veje tungere end 15 kampe på overvejende middelmådigt niveau. Hvis Kløve er en indiskutabelt "top 6-spiller", hvorfor har han så aldrig været fast mand på et hold der er endt over nr. 5? Han må være det mest misforståede geni.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Det er nu anden kamp i træk jeg har hørt All you need is love efter en kamp. God sang men er det ikke en kvalmende brug i OB?
                            Så længe vi ikke skal høre på "Odense Boldklub Hurra", så kan de spille næsten hvad som helst for min skyld.

                            Comment


                              Skal virkelig sige at Aron viste en god indhop i dag.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Vi kan og skal være tilfredse med kampen i dag. GF er ikke et dårligt hold, men vi magtede fint at holde dem fra chancer, bortset fra den i starten. Østrøm bør spille den vb, for ham er der fremtid i. Kløve suveræn kamp, men vi mangler en angriber der kan sparke bolden i mål, på bare en lille chance. Og så mange og flere bedre indlæg. Oko med vel den bedste kamp længe.
                                Der venter flere points i fremtiden

                                Comment

                                Working...
                                X