Jammerligt at give ham kort for film
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AGF 14.2.21
Collapse
X
-
Mit syn på kampen. Jeg synes der er blevet kriget godt over hele linien. Når vi mister bolden synes jeg returløbet har været godt. Kløve har virkelig spillet godt. I dag virker hans teknik rigtig fint på underlaget. Har også et plus på Jebali i dag. Ifh til Østrøm synes jeg at han har spillet udmærket og uimponeret. Han laver nogle enkelte fejl, der dog ikke er blevet straffet endnu. Jeg synes også det er udmærket med et cleansheet. Jeg synes dommeren virkelig var slap i dag. AGF slap for mange kort og fejldomme der går mod os. Bestemt ikke en hjemmebanedommer.
- Likes 2
Comment
-
Vi spillede en god kamp mod et svinsk og absolut usympatisk hold.
Men kan nogen forklare mig hvorfor der løber en gul clown på banen?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægFor vildt at der er nogle her på forum der ikke ser Troels Kløve som en top seks spiller...
- Likes 2
Comment
-
Vi kan og skal være tilfredse med kampen i dag. GF er ikke et dårligt hold, men vi magtede fint at holde dem fra chancer, bortset fra den i starten. Østrøm bør spille den vb, for ham er der fremtid i. Kløve suveræn kamp, men vi mangler en angriber der kan sparke bolden i mål, på bare en lille chance. Og så mange og flere bedre indlæg. Oko med vel den bedste kamp længe.
Der venter flere points i fremtiden
- Likes 1
Comment
Comment