Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 14.2.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Lidt tanker efter de første 45 min.

    OC er virkelig ved at udvikle sig til en af ligaens bedste keepere. Han er desværre nok væk til sommer, når han har stået et brag af et U21-EM. Kæft jeg synes han er nice.

    Østrøm ser meget stabil ud, men noget urutineret da han går mes to hænder i ryggen på en AGF’er.

    Jebali er glimrende i opspillet i dag, og god til at holde i klatten.

    Opondo, Ryan og Kløve med god energi begge to, og i dag synes jeg også AJA skal have ros for sin defensive opgaver med undtagelse af den noget mærkværdige dribletur han pludselig begiver sig ud på.

    Lieder.. det er altså ikke godt nok. Bliver godt når Bashkim kommer i form.

    Overordnet synes jeg vi er mindst lige så godt med som AGF, men som vi har set så ofte før, så har vi svært ved at holde kadencen over 90 minutter. Håber bare ikke Michelsen sætter Thrandarsson ind.

    Comment


      #47
      Er vi ikke lidt hårde ved Lieder - han ligner en der ikke har spillet et år, og det er jo netop sådan det er.

      Comment


        #48
        Synes også det er overraskende fornuftigt ud her i første halvleg. Man glemmer lidt hvor stabil Ryan er både frem og tilbage i banen når han har været ude i lidt tid, han er altså en klasse højreback, hvis dog bare han kunne lære at lave et ordentligt indlæg..

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
          Synes også det er overraskende fornuftigt ud her i første halvleg. Man glemmer lidt hvor stabil Ryan er både frem og tilbage i banen når han har været ude i lidt tid, han er altså en klasse højreback, hvis dog bare han kunne lære at lave et ordentligt indlæg..
          Kan man være en klasseback uden at kunne slå et indlæg?

          Han er stabil - ikke mere, ikke mindre.

          Comment


            #50
            Jeg noterer mig også, at Okosun er lidt dybere og meget mere med i spillet. Og i øvrigt gør det fint. Han er slet ikke uden evner med bolden. Men vi får stadig ikke nok ud af ham.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Kan man være en klasseback uden at kunne slå et indlæg?

              Han er stabil - ikke mere, ikke mindre.
              Hvis han ikke var så skadesplaget, så så jeg ham bestemt som en top 3-4 højreback i ligaen, så ja i superligaregi - klasse.

              Comment


                #52
                Bedste vinterkamp so far. Ærgerligt vi skal skifte ud lige om lidt...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Lidt tanker efter de første 45 min.

                  OC er virkelig ved at udvikle sig til en af ligaens bedste keepere. Han er desværre nok væk til sommer, når han har stået et brag af et U21-EM. Kæft jeg synes han er nice.

                  Østrøm ser meget stabil ud, men noget urutineret da han går mes to hænder i ryggen på en AGF’er.

                  Jebali er glimrende i opspillet i dag, og god til at holde i klatten.

                  Opondo, Ryan og Kløve med god energi begge to, og i dag synes jeg også AJA skal have ros for sin defensive opgaver med undtagelse af den noget mærkværdige dribletur han pludselig begiver sig ud på.

                  Lieder.. det er altså ikke godt nok. Bliver godt når Bashkim kommer i form.

                  Overordnet synes jeg vi er mindst lige så godt med som AGF, men som vi har set så ofte før, så har vi svært ved at holde kadencen over 90 minutter. Håber bare ikke Michelsen sætter Thrandarsson ind.
                  Det eneste vi har manglet so far er en målscorer...

                  Comment


                    #54
                    Det er altså godt kommet op af Lieder. Jeg synes ikke, folk herinde er fair over for ham.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Det er altså godt kommet op af Lieder. Jeg synes ikke, folk herinde er fair over for ham.
                      Én fin aktion, opvejer ikke 60 dårlige

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Det er altså godt kommet op af Lieder. Jeg synes ikke, folk herinde er fair over for ham.
                        Han header svagt. Stort set fra stående. Men det var godt positioneret, og et helt fint forsøg.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Én fin aktion, opvejer ikke 60 dårlige
                          Han har flere gode løb, arbejder godt. Selvsagt ikke 60 dårlige. Han har været ude i en menneskealder.

                          Comment


                            #58
                            Jebali vokser godt nok på mig. Men hans udtalelser inden sæsonstarten havde jeg ikke de store forventninger, men han går forrest og kæmper røven ud af bukserne, godt at se. Kan ikke vente til at se han og Bashkim sammen. Kløve og unge Robin med gode indsatser idag også.

                            Comment


                              #59
                              Frygter lidt AGF får det fysiske overtag nu og begynder at sætte sig på det. Og så skifter vi vores vigtige folk ud...
                              Last edited by B(ob); 14-02-2021, 21:18.

                              Comment


                                #60
                                Nu kommer speed!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X