Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Dagens FS går med Østrøm på vb og CV som udskifter til cf der består af Tverskov og AJA. Tverskov forventes ikke at kunne spille hele kampen

    .....................OC
    Ryan......Tverskov....AJA...Østrøm
    ....Okosun....Drachman...Kløve
    Opondo...Jebali.....Lieder
    De ramte jo plet sidst sidst. Men hvem skal så spille højre back når Ryan ikke kan mere? Man kan evt rykke AJA derud men så er det jo begge midtforsvarer der skal skiftes i løbet af kampen. Men hvem er den anden afløser efter Vestergaard?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      De ramte jo plet sidst sidst. Men hvem skal så spille højre back når Ryan ikke kan mere? Man kan evt rykke AJA derud men så er det jo begge midtforsvarer der skal skiftes i løbet af kampen. Men hvem er den anden afløser efter Vestergaard?
      Jamen jeg kan ikke se andre muligheder end at Kløve må på HB på et eller andet tidspunkt i kampen. Ellers skal Brems ind, så Østrøm rykkes over i højre. Gardering efter CV? Drachmann kan jeg huske vi har brugt som CB et par gange, men starter han, så er det jo også spørgsmålet om han kan holde 90 min. Det ser skidt ud og vi må virkelig håbe enten Kl eller OL bare har 15 min til sig, for det kunne løse meget.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Jamen jeg kan ikke se andre muligheder end at Kløve må på HB på et eller andet tidspunkt i kampen. Ellers skal Brems ind, så Østrøm rykkes over i højre. Gardering efter CV? Drachmann kan jeg huske vi har brugt som CB et par gange, men starter han, så er det jo også spørgsmålet om han kan holde 90 min. Det ser skidt ud og vi må virkelig håbe enten Kl eller OL bare har 15 min til sig, for det kunne løse meget.
        Brems er vidst stadig skadet så han er ikke en mulighed. Marco Lund salget gør lidt ondt nu. Træls at de forpulede skader hele tiden driller mere end normalt er

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Dagens FS går med Østrøm på vb og CV som udskifter til cf der består af Tverskov og AJA. Tverskov forventes ikke at kunne spille hele kampen

          .....................OC
          Ryan......Tverskov....AJA...Østrøm
          ....Okosun....Drachman...Kløve
          Opondo...Jebali.....Lieder
          Det er stupidt at stille med en halvskadet spiller - og da særligt på denne slagmark. Lad nu bare CV få den kamp.


          Comment


            #20
            Nu ved jeg godt der aldrig findes "gratis" kampe i den bedste række og vi stadig har chancen for top 6, men i mit stille sind, så er jeg glad for at Vestergaard og Østrøm får minutter nu. Et plaster på såret, når nu Høegh af den eller anden grund ikke skulle hjem, så er det da en investering i næste sæson.

            I min verden, er vi for ustabile til, at vi når top 6 og alt for gode til at Lyngby eller Horsens henter os, træneren er her bare.......Det har sjældent været mere ligegyldigt end nu. Der er altid placeringspenge og så videre, men som jeg skriver, det er der altid, det er ren leverpostej det her forår....Vi får sikkert et underskud på mellem 50 og 100 millioner for koncernen, for os fans bliver det også ren leverpostej, for det er kun et spørgsmål om hvor mange penge Niels skal hælde i hullet. Han hælder jo kun i til vi går i nul, så for os bliver det bare en avisoverskrift.

            Alligevel, så vil jeg da elske at vinde i dag, sådan er det jo bare at være fan, så drømmer man lidt igen

            Comment


              #21
              Oliver Lund og KL med i truppen men tvivlsomme

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...vinsklassiker/

              Så hvad gør man når man har 2 forsvarsspillere skadet? Udtager et par angribere mere

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Nu ved jeg godt der aldrig findes "gratis" kampe i den bedste række og vi stadig har chancen for top 6, men i mit stille sind, så er jeg glad for at Vestergaard og Østrøm får minutter nu. Et plaster på såret, når nu Høegh af den eller anden grund ikke skulle hjem, så er det da en investering i næste sæson.

                I min verden, er vi for ustabile til, at vi når top 6 og alt for gode til at Lyngby eller Horsens henter os, træneren er her bare.......Det har sjældent været mere ligegyldigt end nu. Der er altid placeringspenge og så videre, men som jeg skriver, det er der altid, det er ren leverpostej det her forår....Vi får sikkert et underskud på mellem 50 og 100 millioner for koncernen, for os fans bliver det også ren leverpostej, for det er kun et spørgsmål om hvor mange penge Niels skal hælde i hullet. Han hælder jo kun i til vi går i nul, så for os bliver det bare en avisoverskrift.

                Alligevel, så vil jeg da elske at vinde i dag, sådan er det jo bare at være fan, så drømmer man lidt igen
                Er vi virkelig for gode til at rykke ned?

                Og underskuddet bliver vist nærmere 100-150 mill i OSE siges det

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Dagens FS går med Østrøm på vb og CV som udskifter til cf der består af Tverskov og AJA. Tverskov forventes ikke at kunne spille hele kampen

                  .....................OC
                  Ryan......Tverskov....AJA...Østrøm
                  ....Okosun....Drachman...Kløve
                  Opondo...Jebali.....Lieder
                  Den er lidt svær i dag syntes jeg. Et nederlag vil gøre det umådeligt svært at nå målsætningen så kan på den ene side godt forstå at JM vil stille med de sikre kort fremfor de unge uprøvede, men på den anden side så kan de unge’s gejst og vilje være det der redder os lige som de gjorde sidste sæson.
                  Ryan, Tver og Drach er vel heller ikke helt på 100% endnu?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Oliver Lund og KL med i truppen men tvivlsomme

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...vinsklassiker/

                    Så hvad gør man når man har 2 forsvarsspillere skadet? Udtager et par angribere mere
                    Nissen fik vidst også minutter som back i en træningskamp i opstarten, så mon ikke Svein og Svendsen også kan bruges dernede?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er stupidt at stille med en halvskadet spiller - og da særligt på denne slagmark. Lad nu bare CV få den kamp.

                      Det har du ret i. Jeg ved godt at det er en gammel debat, men så mange skader er ikke almindeligt. Fck købte også mange "halv" gamle spillere. Måskeer det også det der rammer os. Dertil har JJ og Ryan desværre problematisk fysik.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Det har du ret i. Jeg ved godt at det er en gammel debat, men så mange skader er ikke almindeligt. Fck købte også mange "halv" gamle spillere. Måskeer det også det der rammer os. Dertil har JJ og Ryan desværre problematisk fysik.
                        Tvivler også på at JJ nogensinde får det udlandseventyr han drømmer om.. Tænker mange ser bort fra ham når man lægger mærke til hans skadeshistorik

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Det har du ret i. Jeg ved godt at det er en gammel debat, men så mange skader er ikke almindeligt. Fck købte også mange "halv" gamle spillere. Måskeer det også det der rammer os. Dertil har JJ og Ryan desværre problematisk fysik.
                          Det er tæt på uforsvarligt at spille på denne bane. En frossen mudderpøl samt hypothermi er tæt på en sikker opskrift på muskelskader. Som netop er det, vi ser nu.

                          Comment


                            #28
                            Vejle foran mod fcn, vi ryger ned på en 9. Plads pt.

                            kun en sejr tæller i aften, ellers kan vi godt begynde at se frem mod nedrykningsspillet

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                              Vejle foran mod fcn, vi ryger ned på en 9. Plads pt.

                              kun en sejr tæller i aften, ellers kan vi godt begynde at se frem mod nedrykningsspillet
                              Udlignet ...

                              FCN foran ..

                              VB udligner ...
                              Last edited by Plum; 14-02-2021, 15:54.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                [QUOTE=Jungledyret;n273825]

                                Det er tæt på uforsvarligt at spille på denne bane. En frossen mudderpøl samt hypothermi er tæt på en sikker opskrift på muskelskader. Som netop er det, vi ser nu.

                                [/QUOTE
                                Underligt at man ikke dækker banen på stadion over med termoplast, som det sker på flere andre superliga stadions, for at holde kulden væk. Samtidig kunne man vel også have lagt varme under de nye græs træningsbaner i Ådalen, men det koster jo, men jeg tror pengene var givet godt ud.

                                Comment

                                Working...
                                X