Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Oliver Ryan Juel Tverskovs Østrøm
    Okosun Drachmann Opondo
    Lieder Jevali Kløve
    Træls opstilling.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Så tag lige at få Østrøms navn på trøjen det ser sgu for amatøragtigt ud og han er jo med i truppen hver gang efterhånden
    Det er tåkrummende pinligt at han ikke har en trøje med navn..
    Men fedt han får en startplads.

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    En front trio der hedder kløve - Jebali - Lieder må være den mest målfattige angrebskonstallation vi har stillet med i mange år. Uha det er sløjt.

    mit vildeste håb hedder 0-0
    tror det er mere som i Nordsjælland, med Kløve og Opondo bredt og så Jebali bag Lieder.

    Hyllegaard kommer bare ind og afgør det igen.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    En front trio der hedder kløve - Jebali - Lieder må være den mest målfattige angrebskonstallation vi har stillet med i mange år. Uha det er sløjt.

    mit vildeste håb hedder 0-0

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Så tag lige at få Østrøms navn på trøjen det ser sgu for amatøragtigt ud og han er jo med i truppen hver gang efterhånden

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Here we go again

    https://fyens.dk/artikel/så-stiger-s...llet-i-ob-igen

    Oliver Lund og Kasper Larsen er skadet. Frøkjær ude med hjernerystelse. Sabbi i karantæne og Skjelvik,Fenger og Tarik stadig ude. Kadrii ikke fit endnu.
    Ligner bestemt at Østrøm og Vestergaard starter inde
    En skadet Larsen er vel egentlig en forstærkning i sig selv

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oliver Ryan Juel Tverskovs Østrøm
    Okosun Drachmann Opondo
    Lieder Jevali Kløve

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Hidtil løber alle resultater i denne runde for os. Så lad os udnytte det med en sejr i aften.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den evige pessimist i mig tvivler bare på dette. Men det er baseret på et rent følelsesmæssigt grundlag. For når man kigger på trupper og den forgangende halvsæson har du nok ret.
    Jeg synes det er fair at sige, at OB i den nuværende forfatning med skaderne godt kan komme i problemer i en normal sæson. Under normale omstændigheder havde vi nok haft 3-6 point ned til stregen nu, så ville det helt klart være kritisk. Men nu bliver Lyngby skilt ad af Brøndby, og jeg kan næsten ikke se, hvordan Horsens skal vinde en kamp. Der skal ske noget helt absurd, hvis vi skal i alvorlige problemer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Horsens og Lyngby er i hvert fald alt for dårlige til at nå os.
    Den evige pessimist i mig tvivler bare på dette. Men det er baseret på et rent følelsesmæssigt grundlag. For når man kigger på trupper og den forgangende halvsæson har du nok ret.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Er vi virkelig for gode til at rykke ned?
    Horsens og Lyngby er i hvert fald alt for dårlige til at nå os.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det nemmeste er bare at antage, at OB altid gør tingene på den dummeste måde muligt, så bliver man sjældent overrasket.

    Nå - 3 point i dag og vi rykker over Vejle og AaB!

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    [QUOTE=Jungledyret;n273825]

    Det er tæt på uforsvarligt at spille på denne bane. En frossen mudderpøl samt hypothermi er tæt på en sikker opskrift på muskelskader. Som netop er det, vi ser nu.

    [/QUOTE
    Underligt at man ikke dækker banen på stadion over med termoplast, som det sker på flere andre superliga stadions, for at holde kulden væk. Samtidig kunne man vel også have lagt varme under de nye græs træningsbaner i Ådalen, men det koster jo, men jeg tror pengene var givet godt ud.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
    Vejle foran mod fcn, vi ryger ned på en 9. Plads pt.

    kun en sejr tæller i aften, ellers kan vi godt begynde at se frem mod nedrykningsspillet
    Udlignet ...

    FCN foran ..

    VB udligner ...
    Last edited by Plum; 14-02-2021, 15:54.

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Vejle foran mod fcn, vi ryger ned på en 9. Plads pt.

    kun en sejr tæller i aften, ellers kan vi godt begynde at se frem mod nedrykningsspillet

    Leave a comment:

Working...
X