Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Aja næste øvelse bliver indkast, men spørgsmålet er om han har teknik til det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Rigtig godkendt debut til Vestergaard tilgengæld. Han havde nogle svipsere der godt kunne have gået imod ham, men man skal lige huske på hvor længe han har været ude, hvor ung han er og hvem han er oppe imod i dag - han kan blive rigtig god
      Han ser enormt spændende ud.

      Sæsonen er slut og banen lige så pinlig som ledelsen.

      Kunne vi dog så bare spille med Vestergaard og de andre unge resten af sæsonen.

      Comment


        Alexander Juel har simpelthen ikke niveau til mere end Silkeborg!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kløve kampens spiller
          Vist kun JM og MH som deltog i afstemningen
          og MH stemte på Jørgen
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Sabbi er min mom for at blive ved med at prøve...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Der varmer du bolden for meget, issam - men du lærte hurtigt af lektien bagefter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Havde det været et problem hvis det var en mandlig kommentator ..
                Jeg siger ikke det er et problem, men spøjs / sjov talemåde (som jeg lagde mærke til, da spillet ikke lige frem har været prangende) ... og ja, jeg kommenterer ikke på kønnet, men udtalelsen... men fedt du er krænket på den "krænkedes" vegne

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Alexander Juel har simpelthen ikke niveau til mere end Silkeborg!!
                  Der kan Aron, OL og AJA ikke komme på

                  Comment


                    Jeg synes de unge har klaret det flot i dag. Det er en elendig bane og det er tydeligt at FCMs budget overtrumfer vores når man ser indskiftninger. + til Opondo, Østrøm, Vestergaard (trods lidt placeringsudfordringer). De andre gjorde hvad de kunne. Et lille - til Olli, Kløve og Sabbi i min bog.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Han ser enormt spændende ud.

                      Sæsonen er slut og banen lige så pinlig som ledelsen.

                      Kunne vi dog så bare spille med Vestergaard og de andre unge resten af sæsonen.
                      Ja, han har lidt svipsere, men flot på sådan en bane og modstander.... glæder mig til at følge ham

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Hvis AJA får så meget som et minut mere i denne sæson, på bekostning af en af vores unge, er det en skamdale
                        Du kan tilføje Thrandar til den ligning.. Nøj hvor kan jeg simpelthen ikke se meningen med ham

                        Comment


                          Kaba med dårligere teknik end Aron

                          Comment


                            Sabbi koster os lige 30 sekunder

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Sabbi er min mom for at blive ved med at prøve...
                              Han prøver meget, men slutproduktet mangler næsten hver gang. Jeg er ikke specielt imponeret. Det er selvfølgelig også derfor, at han spiller i OB og ikke i en midter- eller subtopklub.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Han ser enormt spændende ud.

                                Sæsonen er slut og banen lige så pinlig som ledelsen.

                                Kunne vi dog så bare spille med Vestergaard og de andre unge resten af sæsonen.
                                Ja tak Vestergaard ind Tver op på midt og Drachmann på bænken
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X