Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

    Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

    Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra
    Du ikke den eneste der gerne så Julius hjemme igen!
    Passer bedre ind i systemet nu end sidst han var her

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

      Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

      Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra
      Kunne se på hans Instagram i går, at han er ved at pakke lejligheden ned, så mon ikke et skifte er nært forestående. Nåede lige at tænke om det mon var Eskesen, at Hemmingsen hentydet til, da han sagde at han måske kunne præsentere noget, som ville glæde dem, der holdt rigtig meget af OB. Men realistisk set, så har Eskesen vel ikke helt formået at udvikle sig, som man havde troet og kan ikke helt se, hvor han skulle kunne gøre sig gældende på det nuværende hold. Bedste bud er vel på JJ's plads, men det er vel ikke rigtig nogen upgrade pt.

      Comment



        Uha jeg så også gerne Eskesen tilbage i OB, men jeg tror hverken OB eller Eskesen selv er interesseret i det. Hvis han skiftede tilbage ville det være som reserve og nu er han efterhånden nået en alder hvor han skal spille hver weekend, hvis han skal kunne udfolde sit potentiale. Tænker umildbart at top 1 division eller en midterklub i Norge eller Sverige..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

          Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

          Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra
          Kender en AGF’er der meget gerne vil ha’ ham til klubben
          siden 1887

          Comment


            Nu har jeg siddet med dette rygte i 10 dage nu og har afventet noget fra jer herinde. Er jeg den eneste der har hørt et rygte om, at CE muligvis vil flytte til Odense i dette efterår?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

              Kunne se på hans Instagram i går, at han er ved at pakke lejligheden ned, så mon ikke et skifte er nært forestående. Nåede lige at tænke om det mon var Eskesen, at Hemmingsen hentydet til, da han sagde at han måske kunne præsentere noget, som ville glæde dem, der holdt rigtig meget af OB. Men realistisk set, så har Eskesen vel ikke helt formået at udvikle sig, som man havde troet og kan ikke helt se, hvor han skulle kunne gøre sig gældende på det nuværende hold. Bedste bud er vel på JJ's plads, men det er vel ikke rigtig nogen upgrade pt.
              Jeg synes hemmingsen tidligere har vist, at han ikke har tanker i retning af at please fans med indkøb. Jeg tænker på, at han end ikke havde overvejet Daniel høegh da det var en mulighed. Derfor tror jeg at en tanke om Eskensen ligger endnu længere væk. Man skal selvfølgelig heller ikke købe ind, for at please fans, men hvis det kan kombineres med den rette kvalitet, så er det jo win-win.

              Jeg ser mere Eske på én af de tre offensive midt i vores system. Jebali er jo sikker på 10'eren, som amen i kirken, og Eske udtaler jo, at han ikke gider kanten i SE, såå, det gider han nok heller ikke i OB.

              Men isoleret set tror jeg rigtig gerne han vil til OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Nu har jeg siddet med dette rygte i 10 dage nu og har afventet noget fra jer herinde. Er jeg den eneste der har hørt et rygte om, at CE muligvis vil flytte til Odense i dette efterår?
                Altså flytte som flytte adresse.? Han har jo hus i Odense. Det har han haft noget tid mener jeg.

                Er ikke helt sikker på hvad dit rygte går på? At Eriksen skal spille i OB.? Den tør jeg godt skyde ned. Uden nogen form for indsigt.

                Mon ikke han tager til Ajax og smadrer den hollandske liga fuldstændig.
                Eller får fjernet pacemakeren og spiller videre i inter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er da sandsynligt at NT har været inde over beslutningen om at afvise HSV, men der skal jo også nogen til at sandsynliggøre for NT at der kan komme mere ud af det ved at vente. Jeg antager NT er klog/dygtig nok til at sige JATAK til 15-18 mill. hvis der ikke er bedre sandsynlige muligheder som også passer i OCs karriereplan. At Bjørn Wesström evt. skulle have "fjernstyret fra det kolde nord" er imø. hovedrystende nedladende overfor den nuværende sportslige ledelse - MH bliver med rette klandret for meget (oftest kommunikativt) men her kan vi ikke gøre andet end lette på hatten for håndteringen af salget, og pt. er det altså MH der øverste ansvarlige for det.
                  At du mener det er hovedrystende nedladende kan jeg ikke gøre det store ved. Jeg har absolut INGEN tiltro til den mand.
                  Men er det virkelig så usandsynligt at BW pt allerede er inde over de store beslutninger? At han har haft et afgørende ord?
                  Hvis du tror han ikke er inde over smider jeg en “hovedrystende naiv” i puljen når vi er igang

                  Comment


                    Ryan skal ikke til USA

                    https://fyens.dk/artikel/ob-backen-r...mi-og-palmerne

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Isoleret set er det overraskende positivt, også når vi ikke får en ny keeper men satser på HCB kan tage over. Da HSV fik afvist bud på 15-18 mill. var efter nogens mening for satset (dumt) af MH. Nu overraskede han positivt ved at stå fast her med det salg, så kan vi kun håbe der tilføres en type der passer på strategibeskrivelsen af hvad en hb kan/skal kunne.
                      Enig. Det bliver spændende at se om vi kan skrive endnu et keepereventyr med HC på kassen. Og så glæder jeg mig til at se Østrøm i midterforsvaret indenfor en overskuelig fremtid, når vi har fået en ny højre back.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Altså flytte som flytte adresse.? Han har jo hus i Odense. Det har han haft noget tid mener jeg.

                        Er ikke helt sikker på hvad dit rygte går på? At Eriksen skal spille i OB.? Den tør jeg godt skyde ned. Uden nogen form for indsigt.

                        Mon ikke han tager til Ajax og smadrer den hollandske liga fuldstændig.
                        Eller får fjernet pacemakeren og spiller videre i inter.
                        Det går på en fysisk flytning. Tror heller ikke på OB som klub. Men er nervøs for FCK, for at han stadig kan være inde omkring landsholdet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Nu har jeg siddet med dette rygte i 10 dage nu og har afventet noget fra jer herinde. Er jeg den eneste der har hørt et rygte om, at CE muligvis vil flytte til Odense i dette efterår?
                          CE har boet i Odense ved deres hus i Hunderupkvarteret siden episoden i sommers.

                          De leder aktuelt efter børneinstitution i Odense :).

                          Men jeg tror nu heller ikke, at CE skal spille her, så det er nok blot midlertidigt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            CE har boet i Odense ved deres hus i Hunderupkvarteret siden episoden i sommers.

                            De leder aktuelt efter børneinstitution i Odense :).

                            Men jeg tror nu heller ikke, at CE skal spille her, så det er nok blot midlertidigt.
                            Hvis du har info om, at de leder efter institution, kunne man da med lidt større rimelighed frygte, at FCK eller fcm har åbnet op for den store pung.

                            Fcm mangler endda en erstatning for dreyer. Men nej, kan stadig ikke for alvor tro på Eriksen i superligaen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Hvis du har info om, at de leder efter institution, kunne man da med lidt større rimelighed frygte, at FCK eller fcm har åbnet op for den store pung.

                              Fcm mangler endda en erstatning for dreyer. Men nej, kan stadig ikke for alvor tro på Eriksen i superligaen
                              Det ved jeg ved selvsyn, at de gør.

                              Derudover ved jeg intet om CEs videre forløb.

                              Men altså, det kan jo bare være for de næste måneder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Altså flytte som flytte adresse.? Han har jo hus i Odense. Det har han haft noget tid mener jeg.

                                Er ikke helt sikker på hvad dit rygte går på? At Eriksen skal spille i OB.? Den tør jeg godt skyde ned. Uden nogen form for indsigt.

                                Mon ikke han tager til Ajax og smadrer den hollandske liga fuldstændig.
                                Eller får fjernet pacemakeren og spiller videre i inter.
                                Jeg aner heller ikke noget, men ville en leje indtil januar f. eks være helt utænkeligt? Det ville give mulighed for at se, hvordan det føles at være tilbage på fodboldbanen igen, mens lægerne finder en afklaring på, hvad der kan lade sig gøre ift pacemakeren. Det ville vel også være i Inters interesse: han får kampform igen, uden at de behøver sælge ham før de ved med sikkerhed, om han kan komme tilbage til Serie A.

                                Comment

                                Working...
                                X