Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Kunne Sander ikke være en fin løsning på venstrekanten?
    Udelukket, han er langsommere end KEP

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ja. Der burde komme afklaring på ham i næste uge. Mangler vel også en afklaring på Okosun. Men der var åbenbart ikke en rapporter der lige kunne spørge
      Der er som sådan ikke noget at afklare omkring Okosun. Han var fraværende af personlige årsager. Han skal ingen steder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

        Der er som sådan ikke noget at afklare omkring Okosun. Han var fraværende af personlige årsager. Han skal ingen steder.
        Okay. Jammen så kan vi begrave den spekulation

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Udelukket, han er langsommere end KEP
          Er det muligt uden at sidde fast på en stol?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Jeg synes mange på Forum dømmer Sander hårdt uden rigtigt at vide noget om hans nuværende form. Jeg husker, at Sander og Bash. havde et udmærket og målrigt samarbejde indtil Bash tog til Saudi. Hvem ved, om det kunne etableres igen?.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              Jeg synes mange på Forum dømmer Sander hårdt uden rigtigt at vide noget om hans nuværende form. Jeg husker, at Sander og Bash. havde et udmærket og målrigt samarbejde indtil Bash tog til Saudi. Hvem ved, om det kunne etableres igen?.
              De er ret ens. Største styrke er klinisk afslutning. Men hvem skal sætte dem op. Holdet har kun fart i Sabbi og Jørgen og ingen af dem har ret meget slut produkt. Vi mangler mest en spillende CFer, en god HB og en VB samt en god 6er og evt en mere ren venstre kant.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Jeg synes mange på Forum dømmer Sander hårdt uden rigtigt at vide noget om hans nuværende form. Jeg husker, at Sander og Bash. havde et udmærket og målrigt samarbejde indtil Bash tog til Saudi. Hvem ved, om det kunne etableres igen?.
                Men mener det var i et system med to angriber på toppen. De supplerede hinanden der helt godt. Sander var en god afslutter og spillede fint i små rum, men som kant mangler ham speed/eksplosivitet. Som kant startede hans nedgang i OB, sådann husker det til mindst.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  De er ret ens. Største styrke er klinisk afslutning. Men hvem skal sætte dem op. Holdet har kun fart i Sabbi og Jørgen og ingen af dem har ret meget slut produkt. Vi mangler mest en spillende CFer, en god HB og en VB samt en god 6er og evt en mere ren venstre kant.
                  så bare lige et halvt hold?

                  Comment


                    Kun enkelte af vore spillere er gode nok til at kunne spille mere en plads på top-6 niveau. Derfor må Alm finde ud af at bruge dem på deres favoritpladser og bestille gode erstatninger hos oraklet Hemme,
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Jeg synes mange på Forum dømmer Sander hårdt uden rigtigt at vide noget om hans nuværende form. Jeg husker, at Sander og Bash. havde et udmærket og målrigt samarbejde indtil Bash tog til Saudi. Hvem ved, om det kunne etableres igen?.
                      Det vil kræve et systemskifte, der går stik imod strategien. Det kommer ikke til at ske.

                      OB skal bygge et hold op om den formation vi spiller lige nu. Her er jeg ret sikker på at Sander er en blandt flere man håber at få skippet af, så man kan få gjort plads til at bygge på.

                      Så er der selvfølgelig muligheden for at Alm ser et kæmpe lys i Sander, men jeg ser det ikke ske. Vores hold skriger på fart og flere dybdeløb offensivt. Det bliver ikke Sander der kommer til at bringe dem.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det vil kræve et systemskifte, der går stik imod strategien. Det kommer ikke til at ske.

                        OB skal bygge et hold op om den formation vi spiller lige nu. Her er jeg ret sikker på at Sander er en blandt flere man håber at få skippet af, så man kan få gjort plads til at bygge på.

                        Så er der selvfølgelig muligheden for at Alm ser et kæmpe lys i Sander, men jeg ser det ikke ske. Vores hold skriger på fart og flere dybdeløb offensivt. Det bliver ikke Sander der kommer til at bringe dem.
                        Enig. Vi mangler simpelthen fart hvis vi skal spille det spil vi har planer om. Både i presset men specielt i boldomgang. Og her passer Sander ikke ind

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          så bare lige et halvt hold?
                          ja hvis man troværdigt skal sigte efter top 6. Der er for mange spillere som ligger på mellemniveau i superligaen. Som en anden citerede TB for, så får man ikke vand til at koge uanset hvor mange kopper med 50 grader man tilsætter. Det viser ret godt vores niveau. Disse 50 grader spillere ville være gode indskrifter, såfremt der ikke er en åbenlyst talent til pladsen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            så bare lige et halvt hold?
                            Tragedien består netop i at vores hold skriger på et vist antal forstærkninger her og nu, som ikke er mulige.

                            Imens fortsætter OSE deres selvbedrag.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Er det fordi at man slet ikke kigger seriøst efter forstærkninger eller er vandrør i Ådalen hermetisk lukket til - siden at der absolut INTET rygtes til Odense......personligt tror jeg desværre mest på at man er så selvfede at vi tror på truppen...den er bare IKKE til top 6

                              Comment


                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...vendsen-retur/

                                Så siger Hemme vel at vi er forstærket.

                                Comment

                                Working...
                                X