Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Fejlen lå nu mest i at man så også valgte okosun på pladsen synes jeg.
    Uanset hvad synes jeg den er svær, for skal vi forstærke os på de nævnte positioner, så vil det gå udover vores yngste og dermed også stride lidt imod strategien.
    Venstre kant rammer jo som det ser ud nu både Frø og Fenger
    Midtbanen vil ramme Ibrahimagic, som man skal huske viste fine takter i opstarten. Hb rammer jo Østrøm.

    Jeg ved godt vi ikke skal være fcn, men jeg tror faktisk ikke vi røre på os på de her positioner, med mindre vi kan lykkedes med f.eks. at leje Ibrahimagic ud eller sælge en etableret. Forlydender har dog gået på en hb, men det giver også en smule mere mening, da man samtidig har sagt at fremtiden for Østrøm ikke er tilsigtet højre back.
    Du har ret i at det vil ramme de unge, men ser nu mere FRØ som erstatning for Jebali, MF som er erstatning for BK. Og derfor kan vi godt hente en venstrekant i mine øjne, bare fordi vi mangler det en rigitgt kant kan derude.

    Er enig i at Ibrahimagic vil blive ramt på midten men han har bare ikke været foran Okusun endnu, men vil måske hellere se Ibrahimagic på midten så :)

    Og tror bare AA er tilfreds med det RØ giver på backen indtil Ryan er klar.

    Men kan sagtens være jeg tager fejl.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Jeg køber ikkke argumenter om at AT gør verden til forskel.
      Det må fremtiden afgøre, men Han overmatcher normalt ikke Zeca, Stage og Falsk.

      Desværre er det holdet som der er ustabilt. som feks sidste år hvor vi i første halvleg fik Fuck til at ligne spejderdremge.

      Vi kan spille lige op med alle og tabe til alle. Det bliver sandsynligvis en tæt liga i år, især så længe der er europædiske kampe med i ligningen.

      Holdet er fint men ikke fint nok til målsætningen over tid. Det er ikke udelukket at vi kan ramme en Haderslev, EFB, lyngby sæson og blive nummer 2-3, men mere sandsynligt bliver vi 7-8.

      Man skulle købe godt ind og ramme en Aab som har det med at være gode når de andre er i opbygning.
      Du har ret i det ikke har set sådan ud tidligere, men han og holdet har spillet bedre i denne sæson end i sidste synes jeg.

      Men vil godt give dig ret i at holdet er ustabilt, om AA kan ændre på den del vil tiden jo vise :)

      Comment


        En mulighed, hvis OC ryger, og HCB ikke vurderes klar endnu? https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-bedt-om-exit

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          En mulighed, hvis OC ryger, og HCB ikke vurderes klar endnu? https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-bedt-om-exit
          Bernat er klar. Men tvivler på vi får OC solgt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Bernat er klar. Men tvivler på vi får OC solgt
            Egentlig enig i begge dele. Var godt at se, at Bernat var tilbage på bænken igen mod FCK.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Bernat er klar. Men tvivler på vi får OC solgt
              Man må i hvert fald blankt erkende at de interessenter der har set de første tre superligakampe nok ikke er blæst bagover desværre.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Man må i hvert fald blankt erkende at de interessenter der har set de første tre superligakampe nok ikke er blæst bagover desværre.
                Præcis. Han har generelt ikke været på toppen efter sin skade på det her vilde høje niveau der berettiger et 22 mill kroners salg. Men vi ved jo det kommer igen. Kun et spørgsmål om tid

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Jeg køber ikkke argumenter om at AT gør verden til forskel.
                  Det må fremtiden afgøre, men Han overmatcher normalt ikke Zeca, Stage og Falsk.

                  Desværre er det holdet som der er ustabilt. som feks sidste år hvor vi i første halvleg fik Fuck til at ligne spejderdremge.

                  Vi kan spille lige op med alle og tabe til alle. Det bliver sandsynligvis en tæt liga i år, især så længe der er europædiske kampe med i ligningen.

                  Holdet er fint men ikke fint nok til målsætningen over tid. Det er ikke udelukket at vi kan ramme en Haderslev, EFB, lyngby sæson og blive nummer 2-3, men mere sandsynligt bliver vi 7-8.

                  Man skulle købe godt ind og ramme en Aab som har det med at være gode når de andre er i opbygning.
                  Selvfølgelig havde Aron gjort en forskel frem for Okosun som 6er - hvornår har han i øvrigt spillet centralt mod FCK siden du kan sige at han ikke overmatcher de nævnte spillere? Som jeg husker det brugte JM ham af uransagelige årsager på kanten mens det først var i nedrykningsslutspillet at MH begyndte at bruge Aron centralt. Ikke at jeg tror at vi ville overmatche FCKs midtbane med Aron på banen, men vi ville da uden tvivl være tættere på at kunne matche dem end vi var med Okosun som 6er.

                  Vi er ustabile, men en meget stor del af det tror jeg også bare skyldes at vi konstant er ramt af skader på centrale pladser. Især på midtbanen var det i sidste sæson sjældent at vi kunne stille med samme opstilling flere kampe i streg, det er bare ikke optimalt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Selvfølgelig havde Aron gjort en forskel frem for Okosun som 6er - hvornår har han i øvrigt spillet centralt mod FCK siden du kan sige at han ikke overmatcher de nævnte spillere? Som jeg husker det brugte JM ham af uransagelige årsager på kanten mens det først var i nedrykningsslutspillet at MH begyndte at bruge Aron centralt. Ikke at jeg tror at vi ville overmatche FCKs midtbane med Aron på banen, men vi ville da uden tvivl være tættere på at kunne matche dem end vi var med Okosun som 6er.

                    Vi er ustabile, men en meget stor del af det tror jeg også bare skyldes at vi konstant er ramt af skader på centrale pladser. Især på midtbanen var det i sidste sæson sjældent at vi kunne stille med samme opstilling flere kampe i streg, det er bare ikke optimalt.
                    Jeg vil også gå så langt som at sige det er en fejl at bruge Okosun som den ene af to 6'ere imod et godt hold som fck. Han har bare ikke farten til at flytte sig nok rundt til dels at dække de områder han skal og dels skubbe op i pres. Jeg havde anytime smidt Kløve ind der, selvom han måske ikke er en fysisk hardhitter. Jeg synes til gengæld han har et stort løbepensum og er god til at skubbe op i pres. Det havde nok ikke helt været som Aron der virkelig har været et bæst i de første par kampe, men jeg synes faktisk Kløve ser skarp ud i sine indhop og burde få chancen, hvis Aron er ude næste gang også.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Selvfølgelig havde Aron gjort en forskel frem for Okosun som 6er - hvornår har han i øvrigt spillet centralt mod FCK siden du kan sige at han ikke overmatcher de nævnte spillere? Som jeg husker det brugte JM ham af uransagelige årsager på kanten mens det først var i nedrykningsslutspillet at MH begyndte at bruge Aron centralt. Ikke at jeg tror at vi ville overmatche FCKs midtbane med Aron på banen, men vi ville da uden tvivl være tættere på at kunne matche dem end vi var med Okosun som 6er.

                      Vi er ustabile, men en meget stor del af det tror jeg også bare skyldes at vi konstant er ramt af skader på centrale pladser. Især på midtbanen var det i sidste sæson sjældent at vi kunne stille med samme opstilling flere kampe i streg, det er bare ikke optimalt.
                      Det er fint at tro på det. Jeg er så uenig i at holdet er bedre end resultaterne, og jeg ser ikke Aron som
                      på niveau med de bedste 6'er i ligaen.
                      Men fremtiden må vise om han brænder ligaen af, og jeg skal ikke afvise at jeg stadig har hans bambi på glatis præstationer på kanten, så meget på nethinden så det skygger for præstationerne. Men syntes stadig han laver mange fejl.
                      Okosun er jo en mærkelig størrelse, og spørgsmålet er om han store styrke på enkelte elementer kan opvejes af manglende evner på andre områder. Der er ikke meget der tyder på han nogensinde bliver en start 11 spiller, men man får på gldt og ondt noget andet når han bliver skiftet ind.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Det er fint at tro på det. Jeg er så uenig i at holdet er bedre end resultaterne, og jeg ser ikke Aron som
                        på niveau med de bedste 6'er i ligaen.
                        Men fremtiden må vise om han brænder ligaen af, og jeg skal ikke afvise at jeg stadig har hans bambi på glatis præstationer på kanten, så meget på nethinden så det skygger for præstationerne. Men syntes stadig han laver mange fejl.
                        Okosun er jo en mærkelig størrelse, og spørgsmålet er om han store styrke på enkelte elementer kan opvejes af manglende evner på andre områder. Der er ikke meget der tyder på han nogensinde bliver en start 11 spiller, men man får på gldt og ondt noget andet når han bliver skiftet ind.
                        Jeg er ret sikker på at jeg aldrig har sagt at Aron er en top-6 holds 6er, men blot at han er en langt bedre 6er end Okosun som forhåbentligt aldrig starter på pladsen igen. Jeg har skreget på en ny 6er i halvandet år og mener stadig at den plads er langt vigtigere at forstærke end venstreback/højreback/venstrekant/9er og hvad vi ellers har af mangler. Lige nu ser konstellationen Aron-JJT ud til at fungere fint, men vi kunne sagtens styrke start11eren her og lige så snart JJT eller Aron sidde ude - hvad de gør rigtigt ofte - er vi på røven.

                        Comment


                          Greve rygtes fra RFC til Bif....

                          iflg transfervinduet på BT
                          Last edited by mhbp; 04-08-2021, 12:11.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Greve rygtes fra RFC til Bif....

                            iflg transfervinduet på BT
                            Jep. Forkert tråd vil jeg mene.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Greve rygtes fra RFC til Bif....

                              iflg transfervinduet på BT
                              ... og

                              Comment


                                Jeg synes på ingen måde at en ny venstrekant er der hvor behovet er størst, men skal man have en alligevel vil en gratis Patrick Egelund måske ikke være den værste tilgang? Netop opsagt i EfB, (hvilket lidt off-topic virker vanvittigt)

                                Comment

                                Working...
                                X