Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jeg forstår ikke helt hvorfor Gaarde situationen bliver kritiseret så meget? Jeg synes da det er forfriskende at OB for en gangs skyld udviser rettidig omhu og sørger for at vælge rigtigt.
    Synes heller brugen af Gaarde er så hovedrystende, som nogen gør det til.
    måske har man allerede i vinter haft Jens Gustafsson i kikkerten, men ikke et fyldigt kendskab til ham.
    denne gang vil man være sikker, så man hiver Gaarde ind for at undersøge muligheden og gustafssons kompetencer, og sondere terrænet for eventuelle yderligere kandidater.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Jeg forstår ikke helt hvorfor Gaarde situationen bliver kritiseret så meget? Jeg synes da det er forfriskende at OB for en gangs skyld udviser rettidig omhu og sørger for at vælge rigtigt.
      Rettidig omhu

      De har vidst siden sidste sommer, at de ville af med JM ! ! ! Hvorfor hyrede de så ikke Gaarde og Co for et år siden ?
      Last edited by Online; 29-04-2021, 13:52.

      Comment


        Jeg har kickstartet en Reddittråd om Jens Gustafsson hvor jeg har efterspurgt inputs fra IFK fans og kendere;

        https://www.reddit.com/r/Allsvenskan...gsm%C3%A5l_dk/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Jeg har kickstartet en Reddittråd om Jens Gustafsson hvor jeg har efterspurgt inputs fra IFK fans og kendere;

          https://www.reddit.com/r/Allsvenskan...gsm%C3%A5l_dk/
          Fedt :-)

          ..
          fra tråden
          "
          1. Köp in ordenligt med ramlösa så är det lugnt!
          2. Det han gjort bäst i IFK så det kan man lita på leverans. IFK har sålt spelare för minst 300miljoner SEK under hans år. Inte bara hans förtjänst såklart men han har varit en viktig del av det.
          "

          ..vigitgst(af det jeg kan få ud af mine svenskkundskaber)er vist at han er HOLDETS mand, han skaber et team .. uden sammeligning iøvrigt, så er det også det Klopp kan... og Bo H.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Jeg har kickstartet en Reddittråd om Jens Gustafsson hvor jeg har efterspurgt inputs fra IFK fans og kendere;

            https://www.reddit.com/r/Allsvenskan...gsm%C3%A5l_dk/
            Klasse! Mange tak for initiativet og den gode idé. :-)
            Lyder helt klar som en udviklingstræner hvad ville passe meget fint men desværre taktisk limiteret. Meget interessant at han åbenbart bragte klubben økonomisk fremad med at videreudvikle talenter og igangsætte spillere igen. For mig lyder det alt i alt lovende. Hans udtalelser om at lede efter en klub hvor han kan vinde noget er i den sammenhæng ja meget interessant. Lyder som han ser kritikken og vil udvikle eller supplere sig selv med lidt mere fokus på resultat-fodbold.
            Meget spændende.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Synes heller brugen af Gaarde er så hovedrystende, som nogen gør det til.
              måske har man allerede i vinter haft Jens Gustafsson i kikkerten, men ikke et fyldigt kendskab til ham.
              denne gang vil man være sikker, så man hiver Gaarde ind for at undersøge muligheden og gustafssons kompetencer, og sondere terrænet for eventuelle yderligere kandidater.
              Måske også fordi elefanten var sluppet løs i glasbutikken, og Hemmes skudsmål bestemt ikke er positivt i trænerkredse

              derfor er det nødvendigt, at hæve niveauet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Synes heller brugen af Gaarde er så hovedrystende, som nogen gør det til.
                måske har man allerede i vinter haft Jens Gustafsson i kikkerten, men ikke et fyldigt kendskab til ham.
                denne gang vil man være sikker, så man hiver Gaarde ind for at undersøge muligheden og gustafssons kompetencer, og sondere terrænet for eventuelle yderligere kandidater.
                Det er vel hele ideen om, at vi ikke selv har kompetencerne til at kunne vurdere om en given træner passer til det vi gerne vil, så vi er nødt til at hyre ham der var inkompetent til samme job i AaB og blandt andet blev fyret på grund af det, til at gøre det for os. Det er ærligt talt ikke noget der styrker undertegnede i troen på beslutningskompetencerne hos lederskikkelserne i OB.

                Og hvis vi ikke evner selv at afsøge markedet for gode trænere, hvorfor skulle vi så være i stand til at gøre det med spillere?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg

                  Fedt :-)

                  ..
                  fra tråden
                  "
                  1. Köp in ordenligt med ramlösa så är det lugnt!
                  2. Det han gjort bäst i IFK så det kan man lita på leverans. IFK har sålt spelare för minst 300miljoner SEK under hans år. Inte bara hans förtjänst såklart men han har varit en viktig del av det.
                  "

                  ..vigitgst(af det jeg kan få ud af mine svenskkundskaber)er vist at han er HOLDETS mand, han skaber et team .. uden sammeligning iøvrigt, så er det også det Klopp kan... og Bo H.


                  Mit svensk er heller ikke det bedste, men det jeg fangede var;

                  1. Han er en udviklingstræner, der primært spiller offensiv bold. Han har haft svært ved at få det defensive til at spille,
                  2. En blanding af Flemming Pedersen og Kent Nielsen, han vægter udvikling næsten højere end resultater og "hader" medierne
                  3. Han har solgt for 300 Mil SEK i den periode han har været der og samtidig fået en del af ud af lidt.
                  4. Han er en 'lige ved og næsten'-træner. Han havde mulighed for at vinde mesterskaber, men lykkedes ikke med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Det er vel hele ideen om, at vi ikke selv har kompetencerne til at kunne vurdere om en given træner passer til det vi gerne vil, så vi er nødt til at hyre ham der var inkompetent til samme job i AaB og blandt andet blev fyret på grund af det, til at gøre det for os. Det er ærligt talt ikke noget der styrker undertegnede i troen på beslutningskompetencerne hos lederskikkelserne i OB.

                    Og hvis vi ikke evner selv at afsøge markedet for gode trænere, hvorfor skulle vi så være i stand til at gøre det med spillere?
                    Derudover er det jo også timingen i det. Havde man valgt at bringe Gaarde og co ind i efteråret, så man havde en kompetent løsning klar, da det blev aktuelt, kunne de fleste sikkert snildt leve med at det var Gaarde og ikke Hemme, der havde gjort forarbejdet.

                    Forøvrigt lyder det på de svenske fans til at vi kan se frem til både en sportsdirektør og en træner, der ikke rigtigt kan/vil kommunikere med medier og fans. Det skal nok blive interessant...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Jeg forstår ikke helt hvorfor Gaarde situationen bliver kritiseret så meget? Jeg synes da det er forfriskende at OB for en gangs skyld udviser rettidig omhu og sørger for at vælge rigtigt.
                      Rettidig omhu er vel det absolut sidste man kan sige om hele den nuværrende træner situation i OB?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Måske også fordi elefanten var sluppet løs i glasbutikken, og Hemmes skudsmål bestemt ikke er positivt i trænerkredse

                        derfor er det nødvendigt, at hæve niveauet.
                        Er det spekulation eller fakta ang. Hemmingsens skudsmål?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Rettidig omhu er vel det absolut sidste man kan sige om hele den nuværrende træner situation i OB?
                          Hellere det vi ser nu end at de gik ud og hyrede Peter Sørensen fordi 'det lige var muligt'

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Hellere det vi ser nu end at de gik ud og hyrede Peter Sørensen fordi 'det lige var muligt'
                            Det er der vel ingen, der er uenige i. Men det betyder jo ikke, at træneransættelsesforløbet op til nu ikke har været kritisabelt eller at vi ikke har smidt et forår ud, der kunne have været brugt langt bedre, hvis vi havde sat kompetente mennesker til at afsøge markedet, da det stod klart, at vi snart skulle på markedet efter en træner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det er der vel ingen, der er uenige i. Men det betyder jo ikke, at træneransættelsesforløbet op til nu ikke har været kritisabelt eller at vi ikke har smidt et forår ud, der kunne have været brugt langt bedre, hvis vi havde sat kompetente mennesker til at afsøge markedet, da det stod klart, at vi snart skulle på markedet efter en træner.
                              Jeg synes den er svær, for det havde jo heller ikke givet mening at ansætte en træner før strategien var klar og det er den mig bekendt først blevet endeligt her i starten af året. Så er det jo først Ca. herfra man har kunne pege sig ind på en ny træner. Er strategien så fuldstændig gennemarbejdet og klar, så er det nok et fåtal af trænere i netværket omkring klubben man har har prøvet af. Her har man ganske givet fået et nej eller kasseret dem af forskellige årsager, hvorefter man så må ty til hjælp udefra. Den del af det har jeg forståelse for og derfor giver det også mening for mig at vi ikke har en træner på plads endnu.

                              Det uforståelige for mig er meget, hvorfor JM skulle fortsætte. Hvorfor kunne Hemme ikke bare overtage og forsøge at implementere ideerne eller endnu mere nærliggende, lade HH overtage roret, når han alligevel er hoppet med på vognen. Den beslutning er mig fuldstændig ubegribelig, når man har vejet ham og fundet ham for let efter halvandet år med for dårlige resultater, hvorfor så ikke fyre manden for good i stedet for at lade manden fortsætte et arbejde jeg forestiller mig er et stykke fra den strategi man har brygget sammen.

                              ​​​​​
                              ​​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg synes den er svær, for det havde jo heller ikke givet mening at ansætte en træner før strategien var klar og det er den mig bekendt først blevet endeligt her i starten af året. Så er det jo først Ca. herfra man har kunne pege sig ind på en ny træner. Er strategien så fuldstændig gennemarbejdet og klar, så er det nok et fåtal af trænere i netværket omkring klubben man har har prøvet af. Her har man ganske givet fået et nej eller kasseret dem af forskellige årsager, hvorefter man så må ty til hjælp udefra. Den del af det har jeg forståelse for og derfor giver det også mening for mig at vi ikke har en træner på plads endnu.

                                Det uforståelige for mig er meget, hvorfor JM skulle fortsætte. Hvorfor kunne Hemme ikke bare overtage og forsøge at implementere ideerne eller endnu mere nærliggende, lade HH overtage roret, når han alligevel er hoppet med på vognen. Den beslutning er mig fuldstændig ubegribelig, når man har vejet ham og fundet ham for let efter halvandet år med for dårlige resultater, hvorfor så ikke fyre manden for good i stedet for at lade manden fortsætte et arbejde jeg forestiller mig er et stykke fra den strategi man har brygget sammen.

                                ​​​​​
                                ​​​​​​
                                og alligevel var MH ude og shoppe efter ny træner allerede sidste sommer...

                                - men enig, man skulle da have ladet HH overtage - havde givet langt mere mening

                                Comment

                                Working...
                                X