Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    så er der 37 timer og 35 minutter til at transformere dette hold til et top 6 hold. Han må godt nok have travlt ham Hemmingsen.
    Er det ikke kl. 00 det lukker, altså har Hemmingsen da 12 timer mere at arbejde med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Helt enig - Med dem i truppen vil vi kunne stille op i den klassiske 0-10-0 opstilling.
      Okay, så du mener ikke, at de vil kunne forstærke truppen offensivt, men at vi allerede har spillerne til Top-6 ?

      Det er jo også muligt at sælge

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Er det ikke kl. 00 det lukker, altså har Hemmingsen da 12 timer mere at arbejde med.
        Det lukker kl 23.59.59 i morgen tirsdag. Det er 24+13= 37..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Okay, så du mener ikke, at de vil kunne forstærke truppen offensivt, men at vi allerede har spillerne til Top-6 ?

          Det er jo også muligt at sælge
          Selvfølgelig - Men salg kræver jo at der er nogle interesserede klubber og det er jo ikke fordi at Okosun, Kløve, Opondo og Tarik bader i spilletid der kunne gøre dem attraktive.

          Selvfølgelig vil jeg gerne have Torp, men ikke på leje, det samme gælder Kraev.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
            Mon ikke at Nicolas Mickelson snart bliver præsenteret. OB er i hvert fald begyndt at følge ham på Instagram, så det er nok en done deal. Spørgsmålet er så om det bliver nu eller til årsskiftet.
            Har du et screenshot?
            siden 1887

            Comment


              Det har jeg ikke nej, så det er op til den enkelte at vælge at tro på mig eller ej. Kan dog fortælle, at OB ikke fulgte ham i fredags/lørdags, hvor jeg også tjekkede.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det lukker kl 23.59.59 i morgen tirsdag. Det er 24+13= 37..
                Fair nok, lige vendt tilbage fra ferie, så bær over med mig ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Enig - Men for satan Lars Bjerringgaard kommer på en opgave - At holde 3 unge talentfulde keepere glade og ved ilden, i en klub der ikke har tradition for at rotere keeper undervejs i sæsonen medmindre skader opstår.
                  Tja - det tror jeg nu ikke bliver et problem i første omgang. HCB vil være førstevalget, der forhåbentligt kan blive et salgsobjekt a la OC. Så vil det være op til de to andre at overbevise trænerteamet om, hvem der skal være hans afløser, når han forhåbentlig bliver solgt. Det tror jeg vil skabe masser af motivation hele vejen rundt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Det har jeg ikke nej, så det er op til den enkelte at vælge at tro på mig eller ej. Kan dog fortælle, at OB ikke fulgte ham i fredags/lørdags, hvor jeg også tjekkede.
                    Hvorfor skulle OB følge ham ? Plejer det ikke normalt at være omvendt ?

                    Comment


                      Tror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Tror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.
                        Jeg tror på dig. De har 100% rettet deres egen bommert

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tror på dig. De har 100% rettet deres egen bommert
                          indtil Hemme retter den tilbage igen. han har det jo med at lave flere kontrakter, så ....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                            Tror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.
                            Misforstå mig ret ! Jeg tror på dig, undrer mig bare over OB i den sammenhæng

                            Comment


                              For at have fuld plade mangler vi nu nr. 1, 2 og 10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                For at have fuld plade mangler vi nu nr. 1, 2 og 10
                                Mon ikke vores kommende norske ven får nummer 2?

                                Comment

                                Working...
                                X