Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
For at gentage, hvad jeg skrev, så synes jeg det er fint nok at have ham som trupspiller, problemet er bare, at vi allerede har en lignende trupspiller på kontrakt i næste sæson i AJA. Kan vi komme af med AJA og forlænge Lund, synes jeg det er et helt fint bytte, men at have dem begge to til at skulle deles om forhåbentligt meget få minutter, når vi gerne skulle have 3 midterforsvarer og 2x2 backs der står foran dem i næste sæson, det er måske lidt for meget.
Hvis vi absolut skal have to af den type spillere, vil jeg hellere bytte Lund for en yngre udgave af ham omkring start 20erne, som måske ikke er ligeså god som ham lige nu og her, men som kan udvikle sig og måske endda blive endnu bedre. Det kunne måske være en type som Jacob Buus nu når Horsens rykker ned. Buus kan også spille back i begge sider, er en hårdtarbejdende fyr, er 23/24 år og så er han en af klubbens egne talenter. Det kunne også være Mikkel Knudsen, der er nogle år ældre, men som har været fast mand hos Fredericia og Viborg gennem mange sæsoner nu, og som også er tidligere akademispiller i OB. Hvis vi alligevel bare skal have folk til bredden, gad jeg godt, at det var sådan nogle spillere vi kunne fylde op med.
Comment