Nu har TB jo ikke ligefrem vist de store evner omkring det mentale, og der kommer en sommerpause hvor der næppe bliver gjort meget ud af det...
Det vil være rigtig fint med lidt spilletid til knægtene, men de skal ikke ofres mod FcK i Parken...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: FCK - OB, 18/5 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOg selv hvis vi BLIVER kørt over, så har Troels masser af tid til at lappe sammen på de unge mentalt, før de skal i kamp igen, plus kampen som du skriver reelt er "gratis", så knækket ville næppe blive specielt stort.
Jeg synes i hvert fald det er tåbeligt at give spilletid til f.eks. en af de spillere der er på vej væk, fremfor et talent, i en kamp som denne...
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOg selv hvis vi BLIVER kørt over, så har Troels masser af tid til at lappe sammen på de unge mentalt, før de skal i kamp igen, plus kampen som du skriver reelt er "gratis", så knækket ville næppe blive specielt stort.
Jeg synes i hvert fald det er tåbeligt at give spilletid til f.eks. en af de spillere der er på vej væk, fremfor et talent, i en kamp som denne...
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja....fck har 2. plads og chl at spille for, vores "mulighed" for 5.plads og EL som der blev snakket om inden efb kampen er nu endegyldigt væk. Så reelt spiller vi om en 7 eller 8 plads. - så vinde det gør vi næppe.
Jeg kan sagtens se fornuften i at give de unge lidt spilletid nu - og mon ikke desler som min. bliver skiftet ind igen. De skal bare helst undgå et mentalt knæk....men mon dog vi ligefrem bliver kørt over - så gode har fck ikke været på det sidste.
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne også bare være at man skulle smide de unge for "løverne" og se hvad der sker.
EPJ i midtforsvar , Desler på midt og AT på en af kanterne
farligt.. Ja
investering i fremtiden.. Ja
god ide.. Hmmm
Jeg kan sagtens se fornuften i at give de unge lidt spilletid nu - og mon ikke desler som min. bliver skiftet ind igen. De skal bare helst undgå et mentalt knæk....men mon dog vi ligefrem bliver kørt over - så gode har fck ikke været på det sidste.
Leave a comment:
-
Kunne også bare være at man skulle smide de unge for "løverne" og se hvad der sker.
EPJ i midtforsvar , Desler på midt og AT på en af kanterne
farligt.. Ja
investering i fremtiden.. Ja
god ide.. Hmmm
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg------ -Toppel
Conor - KL - Momo - Ari
Desler - Schoop - Spelmann - Emil
------ - Skoubo
--------Bashkim
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
------ -Toppel
Conor - KL - Momo - Ari
Desler - Schoop - Spelmann - Emil
------ - Skoubo
--------Bashkim
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægJa falk skrev også igår til et billed af kampen, han lange ind på instagram. At det desværre var hans sidste kamp i sæsonen.
(edit: Ovenstående indikerer jo naturligvis, at jeg tror, at Falk ryger til udlandet i sommerens transfervindue)
Leave a comment:
-
Ja falk skrev også igår til et billed af kampen, han lange ind på instagram. At det desværre var hans sidste kamp i sæsonen.
Leave a comment:
Leave a comment: