Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optaktstråd FCN-OB 07.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg er efterhånden så ligeglad med sæsonen at det eneste som kan tænde mig er håbet om at se vores yngre spillere få spilletid og forhåbentligt gøre det godt. Specielt Østrøm, Hyllegaard, Frøkjær og Fenger fordi jeg vil mene de er tæt på at have niveau til at være minimum til par med dem de konkurrerer med.

    Vil gerne se:

    OC
    Østrøm - Kasper Larsen - Tverskov - OL
    Drachmann
    JJT - Opondo
    Hyllegaard - Jebali - Frøkjær

    Frygter/regner med at se:

    OC
    AJA - Kasper Larsen - Tverskov - OL
    Drachmann
    Kløve - Okusun
    Opondo - Jebali - Frøkjær

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Jeg er efterhånden så ligeglad med sæsonen at det eneste som kan tænde mig er håbet om at se vores yngre spillere få spilletid og forhåbentligt gøre det godt. Specielt Østrøm, Hyllegaard, Frøkjær og Fenger fordi jeg vil mene de er tæt på at have niveau til at være minimum til par med dem de konkurrerer med.

      Vil gerne se:

      OC
      Østrøm - Kasper Larsen - Tverskov - OL
      Drachmann
      JJT - Opondo
      Hyllegaard - Jebali - Frøkjær

      Frygter/regner med at se:

      OC
      AJA - Kasper Larsen - Tverskov - OL
      Drachmann
      Kløve - Okusun
      Opondo - Jebali - Frøkjær
      Jeg kan kun være enig. AJA,Thranderson,Lieder,Hemmingsen. Det er til grin.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Tror vi stiller op som følger

        oc
        aja kl tver Oliver
        Oku drach opondo
        kløve jebali frø

        Jeg er efterhånden træt af Michelsen, og føler mig overbevist om han ikke prøver noget nyt. Hans opfindsomhed imponerer mig ikke videre.

        Jeg ville ønske man ville overveje 4-4-2 igen, men altså..

        hvis vi spiller uden for store svipsere, tror jeg på et X
        Jeg synes dælme det er svært at regne med hvad man skal tro på, men jeg tror han kommer til at skifte mere end dit bud. Dels har JM snakket om rotation i et tæt program og dels var han voldsomt utilfreds med kampen forleden. Jeg gætter på Frø erstatter Sabbi, JJ erstatter Kløve og Østrøm erstatter Aja. Var Marco ikke i forhandlinger om et salg tror jeg også han havde fået chancen ovenpå den måde Kl og JT sejlede rundt. Måske Aja får chancen derinde i stedet

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg synes dælme det er svært at regne med hvad man skal tro på, men jeg tror han kommer til at skifte mere end dit bud. Dels har JM snakket om rotation i et tæt program og dels var han voldsomt utilfreds med kampen forleden. Jeg gætter på Frø erstatter Sabbi, JJ erstatter Kløve og Østrøm erstatter Aja. Var Marco ikke i forhandlinger om et salg tror jeg også han havde fået chancen ovenpå den måde Kl og JT sejlede rundt. Måske Aja får chancen derinde i stedet
          Kløve spiller også hvis begge ben er brækket.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Frækt spørgsmål: Ville folk være lige så tændte på Robin Ø., hvis han hed Anders Hansen og havde fregner?

            De fleste forbinder - ubevidst - det eksotiske med kvalitet.

            Jeg er ikke i tvivl om, at han er et talent, men jeg kan ikke sige, at han har vist mere end så mange andre af vores ungdomsspillere.

            Må jeg tage fejl :).
            What, hold da kæft en udmelding ... det er jo end ikke en joke :D?!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeg synes dælme det er svært at regne med hvad man skal tro på, men jeg tror han kommer til at skifte mere end dit bud. Dels har JM snakket om rotation i et tæt program og dels var han voldsomt utilfreds med kampen forleden. Jeg gætter på Frø erstatter Sabbi, JJ erstatter Kløve og Østrøm erstatter Aja. Var Marco ikke i forhandlinger om et salg tror jeg også han havde fået chancen ovenpå den måde Kl og JT sejlede rundt. Måske Aja får chancen derinde i stedet
              Ja det er svært. Og svært for os fans at vurdere hvem der skal have en pause. Men sæsonen er lige begyndt igen. I min verden burde der ikke være trætte spillere på nuværende tidspunkt.

              tror ikke Ørstrøm vurderes klar til en starter.
              JM ændrer ikke i centerforsvaret, med mindre det er af nød.
              Og kløve er JMs jönsson - han spiller.

              Men jeg håber du får ret

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Godt spørgsmål. Har slet ikke tænkt tanken. Umiddelbart ja. Han var vores første akademi køb og har imponeret lige siden. Han overhalede Obbekjær på 0,5 og er jævnligt i truppen selvom han stadig er U19 spiller og stadig går på gym.
                Jeg tror 100% på at Vestergaard og Østrøm bliver profiler for OB inden for 2 år. Ibrahimagic,Nissen og Brems er jeg i tvivl om..
                Hvis nogen er blevet hypet er det vel Max Fenger, altså han var ikke noget særligt på u19 og laver så 4 mål i suppen og nu har han "potentiale til de store ligaer" ... det er satme hype der vil noget!
                I denne sæson har han været indskifter i 10 forskellige kampe og scoret 1 mål.
                Sidst jeg tjekkede havde Fenger hvid hud, hvor absurd ligegyldigt det end er :D!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Ja det er svært. Og svært for os fans at vurdere hvem der skal have en pause. Men sæsonen er lige begyndt igen. I min verden burde der ikke være trætte spillere på nuværende tidspunkt.

                  tror ikke Ørstrøm vurderes klar til en starter.
                  JM ændrer ikke i centerforsvaret, med mindre det er af nød.
                  Og kløve er JMs jönsson - han spiller.

                  Men jeg håber du får ret
                  Jeg tror der er træthed, fordi spillerne har skulle i form på en kortere opstart end vanligt. Derudover er der den aktuelle kulde og forfærdelige baner, som kan resultere i hyppigere skader.
                  Jeg læste lige fyens her til morgen, for at se om de har en idé. De gætter også bare i øst og vest og har sågar vores forfærdelige 3-mands forsvar oppe og vende.

                  Comment


                    #24
                    Jeg tror vi får en ret lige kamp i dag hvor det nok desværre bliver noget Horsens/Norsk lossen bolde op til Okosun og derfra håbe det bedste og jeg frygter det giver et enkelt mål så er spørgsmålet blot om vi kan holde styr på deres unge hurtige spillere.

                    Mit gæt er 1-1

                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg tror vi får en ret lige kamp i dag hvor det nok desværre bliver noget Horsens/Norsk lossen bolde op til Okosun og derfra håbe det bedste og jeg frygter det giver et enkelt mål så er spørgsmålet blot om vi kan holde styr på deres unge hurtige spillere.

                      Mit gæt er 1-1
                      Tror faktisk det bliver noget kønnere at se på end sidst, pga. FCNs plastikbane (btw. kunstgræs eller hybrid burde være krav i DK), er så træt af at se de pløjemarker ligesom vores bane i kampen mod Lyngby

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        What, hold da kæft en udmelding ... det er jo end ikke en joke :D?!
                        Folk har ubevidst et bias mod eksotiske spillere. Bias skal italesættes.

                        Det er på ingen vis rettet mod den enkelte person. Det er en tendens. Om folk så vil indrømme det er en anden sag.

                        Hvorfor tror I, at diverse lykkeriddere i ny næ får kontrakter uden at have evnerne?
                        Last edited by Jungledyret; 07-02-2021, 09:43.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Frækt spørgsmål: Ville folk være lige så tændte på Robin Ø., hvis han hed Anders Hansen og havde fregner?

                          De fleste forbinder - ubevidst - det eksotiske med kvalitet.

                          Jeg er ikke i tvivl om, at han er et talent, men jeg kan ikke sige, at han har vist mere end så mange andre af vores ungdomsspillere.

                          Må jeg tage fejl :).
                          Folk er vel ikke mere tændte på Robin Østrøm, (er det et specielt eksotisk navn?) end de har været på JJ, Dessler, Greve, Eske, Frø, OC, Bernat, Fenger, Obbe, etc. Skørt at det skal gøres til et spørgsmål om race blot fordi en vilkårlig ung spiller synes at have noget kvalitet og potentiale der begejstre. Jeg synes personligt at Østrøm har set enormt spændende ud, og det skyldes det han har vist på banen og ikke hans fede garn.

                          Hvor fra har du iøvrigt at folk forbinder det eksotiske med kvalitet? Det er uden tvivl rigtigt at fodbold fra forskellige steder i verden forbindes med forskellige ting - “brasiliansk samba-bold” etc., men det er jo ikke lig med kvaliter. Selv hvis man eksempelvis forudindtager at en spansk spiller per definition er en lille, hurtig spiller der er teknisk stærk siger man vel ikke noget som helst om spillerens kvaliteten.
                          Det er vel snarere et spørgsmål om at visse fodbold stilarter af mange anses som værende seværdig og underholdende og noget en liga som DK ikke nødvendigvis boltre sig i, hvorfor det altid er spændende når spillere fra “eksotiske” lande rygtes til ens klub.

                          I tillæg kan man sige at det for mange vil være mere spændende at få en totalt ukendt lottokupon til klubben end at skrive med en kendt spiller ala Lasse Krüger også selvom Lasse Krüger formegentligt vil være bedre end den eksotiske lykkeridder 9 ud af 10 gange. Lidt ligesom det er mere spændende at købe en pakke magic kort hvor indholdet med al sandsynlighed er værdiløst, frem for bare at købe løse magic kort hvor man ca. får hvad man betaler for. Det kan jo være at du rammer pakken med den vilde alternate art foil mythic et-eller-andet. (Beklager min magic metafor)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Folk har ubevidst et bias mod eksotiske spillere. Bias skal italesættes.

                            Det er på ingen vis rettet mod den enkelte person. Det er en tendens. Om folk så vil indrømme det er en anden sag.

                            Hvorfor tror I, at diverse lykkeriddere i ny næ får kontrakter uden at have evnerne?
                            Agent pleje vil være mit umiddelbare gæt - bl.a. med afsæt i Viborgs mærkværdige Bernio Verhage saga hvor det i høj grad skyldes agent pleje og ikke at Bernio var en eksotisk spiller der kva hans hudfarve blev vurderet til at være en kommende stjerne.
                            Last edited by stonebear; 07-02-2021, 10:08.

                            Comment


                              #29
                              Thrandarsson ind og Sabbi ud

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...erste-udekamp/

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Tror faktisk det bliver noget kønnere at se på end sidst, pga. FCNs plastikbane (btw. kunstgræs eller hybrid burde være krav i DK), er så træt af at se de pløjemarker ligesom vores bane i kampen mod Lyngby
                                Det er da også et håb herfra at vi vil og tør at spille fodbold
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X