Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forsvarsgeneral

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Også muligt at han bliver det. MIN vurdering er at han ville blive en fremragende back og jeg kan sagtens se ham starte inde søndag hvis Ryan stadig ikke er klar
    Jeg har før taget fejl ... lad os se.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Jeg har før taget fejl ... lad os se.
      Man behøver jo ikke at være et lyn for at spille back. Jeg kunne nævne utallige.. Men lad os se

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Man behøver jo ikke at være et lyn for at spille back. Jeg kunne nævne utallige.. Men lad os se
        Ikke nødvendigvis, men god fart er smart og så bemærkede jeg at du sammenlignede ham med Bah som er hurtig :) ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Ikke nødvendigvis, men god fart er smart og så bemærkede jeg at du sammenlignede ham med Bah som er hurtig :) ...
          Nu har jeg ikke lige taget tid på deres 30 meter sprint. Men jeg er meget sikker på at der kan bygges på hans hurtighed, da det nok ikke er det man har trænet mest i hans mere centrale rolle tidligere. Han har bestemt staturen til det og det tror jeg også OB har set en mulighed i.
          Tror det vil være svært at køre begge ind næste sæson hvis de begge slås om samme plads. Han har godt nok stadig 1,5 år tilbage af sin ungdomskontrakt, men jeg syntes man burde sige farvel til Oliver Lund og gå all in på ham her da han nogenlunde kan dække de samme pladser.

          Comment


            #35
            Sjovt så skråsikre folk er. For det første aner ingen her om Høegh nogensinde var en realistisk mulighed. Han ender altså I FCM, en klub der ligger km. foran os, og han har i øvrigt lige forlænget. Ingen her ved om OB og MH tog en snak med agenten og derfra konstaterede at det ikke var værd at forfølge. Det kan også være, at man har opvejet udgifter til DH med de muligheder der ligger i at give de unge mere spilletid. Dernæst lyder det som om, at hvis blot vi havde den ene spiller, så var alt åbenbart mirakuløst meget bedre. Ingen ved det, måske havde DH gledet i en mudderplet og lavet selvmål i går.

            At bedømme noget som helst ud fra en mudderkamp er jo ikke seriøst. Vi må se på udviklingen over længere tid før der kan fældes dom.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Sjovt så skråsikre folk er. For det første aner ingen her om Høegh nogensinde var en realistisk mulighed. Han ender altså I FCM, en klub der ligger km. foran os, og han har i øvrigt lige forlænget. Ingen her ved om OB og MH tog en snak med agenten og derfra konstaterede at det ikke var værd at forfølge. Det kan også være, at man har opvejet udgifter til DH med de muligheder der ligger i at give de unge mere spilletid. Dernæst lyder det som om, at hvis blot vi havde den ene spiller, så var alt åbenbart mirakuløst meget bedre. Ingen ved det, måske havde DH gledet i en mudderplet og lavet selvmål i går.

              At bedømme noget som helst ud fra en mudderkamp er jo ikke seriøst. Vi må se på udviklingen over længere tid før der kan fældes dom.
              længere tid? Mener du det alvorligt. Klubben har været i forfald i et årti, og fraset de to oprykkere har vi vel den mindst professionelle og bæredygtige klub i suppen.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                At bedømme noget som helst ud fra en mudderkamp er jo ikke seriøst. Vi må se på udviklingen over længere tid før der kan fældes dom.
                Hvad er tidshorisonten før en dom kan fældes? 1 år med MH, 2.5 år med JM? 7 år med JH, eller 10 år med elendighed?

                Skal vi give det en uge mere? Og hvordan skal vejret og baneforholdene være for at det tæller?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Sjovt så skråsikre folk er. For det første aner ingen her om Høegh nogensinde var en realistisk mulighed. Han ender altså I FCM, en klub der ligger km. foran os, og han har i øvrigt lige forlænget. Ingen her ved om OB og MH tog en snak med agenten og derfra konstaterede at det ikke var værd at forfølge. Det kan også være, at man har opvejet udgifter til DH med de muligheder der ligger i at give de unge mere spilletid. Dernæst lyder det som om, at hvis blot vi havde den ene spiller, så var alt åbenbart mirakuløst meget bedre. Ingen ved det, måske havde DH gledet i en mudderplet og lavet selvmål i går.

                  At bedømme noget som helst ud fra en mudderkamp er jo ikke seriøst. Vi må se på udviklingen over længere tid før der kan fældes dom.
                  jeg er ikke skråsikker på noget, men tror at DH var en realistisk mulighed. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...de-skal-bruge/
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...roemmer-om-ob/

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nu har jeg ikke lige taget tid på deres 30 meter sprint. Men jeg er meget sikker på at der kan bygges på hans hurtighed, da det nok ikke er det man har trænet mest i hans mere centrale rolle tidligere. Han har bestemt staturen til det og det tror jeg også OB har set en mulighed i.
                    Tror det vil være svært at køre begge ind næste sæson hvis de begge slås om samme plads. Han har godt nok stadig 1,5 år tilbage af sin ungdomskontrakt, men jeg syntes man burde sige farvel til Oliver Lund og gå all in på ham her da han nogenlunde kan dække de samme pladser.
                    At OB burde skille sig af med Oliver Lund er vi helt enige om :D!
                    Som jeg ser det kom Østrøm ind der af nød, men lad os se fremadrettet ... jeg vil bestemt holde øje da han jo er et ungt talent.
                    Noget helt andet er, tjek Emeka Nnamani og Tochi Chukwuani i aften, begge to med en mulig stor fremtid på landsholdet ... Tochi har bevist noget mere på højeste plan og Emeka er lige poppet frem i træningskampene, men de er godt nok lovende!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment

                    Working...
                    X