Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 3.2.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    AaB spiller godt nok flot. Burde have ført 3-0
    Det er jo en bivirkning til at have en kompetent sportsdirektør, der forstår sig på trupsammensætning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
      Jeg undrer mig over at Lyngby godt kan spille på den bane og skabe chancer, når vi ikke kan. Vi bør da presse dem i bund og hælde bolde i hovedet på Okosun, men i stedet løber vi og jagter Lyngby. Det ender så med ingenting. Hvad er der galt med det hold, siden de ikke kan dominere en kamp? På papiret er der jo mange stærke spillere på holdet.
      Du er faldet i spin fælden. Der er få spiller det ville være i spil hvis du af summen af superliga spillere skulle sætte de 6 bedste hold.
      Det er vel kun Jebali der er sikker. Med OC, JT som runners up.
      Ryan når han rammer formen fra 2 år siden.

      De øvrige ville ikke komme på.

      Comment


        Tja - en dårligt spillet kamp på en dårlig bane der i dagens anledning var ekstraordinært dårlig. Direkte spil og tilfældige chancer efter fejl var største mulighed for at et af holdene kunne score. Da Sabbi så fik rødt efter to lidt tvivlsomme gule var der en mindre af de få til at score. JC holdt holdet inde i kampen men måtte give op i en sjusket situation.
        Jeg vidste det var en 0-0 kamp men hvert hold kunne være heldige nok at vinde. Skulle der være en vinder var det vel Lyngby ,som fejrede det rørende glade.

        Personligt ændrer dette tab ingenting. Og bebrejder ikke JM for det.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det er jo en bivirkning til at have en kompetent sportsdirektør, der forstår sig på trupsammensætning.
          Altid dejligt når Zanka laver assists for modstanderne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            t vi

            Ja. Men man skal vel tage betingelser i betragtning. De tilladt ja ikke en rigtig fodboldkamp i dag. De stod ja i mudder, slippede, og manglede stabilitet om at sparke eller aflevere ordentligt. Som fodboldkamp er det svært at bedømme. Synes bare at man kan ikke bebrejde holdet for en manglende indsats. Den var godkendt.
            At det er lortepis, ja. At det minimerer alle ideer om Top 6 , ja. Men Top 6 blev ikke tabt i dag. At vi står i en situation hvor en mudderkamp mod Lyngby allerede lukker vores ambitioner i første forårkamp er resultat af en længere historie hvor Hemme/ledelsen skal tage ansvar for.
            Jeg er faktisk enig med Jacob Michelsen i at heller ikke indsatsen var god nok.

            Det var dog ikke det største problem. Manglende kvalitet, at spillerne virker til at spille hver for sig og at holdet virkede taktisk sat forkert op, både med spillertyper og til en spillestil vi tydeligvis ikke magter.

            Så alt i alt en rædderlig indsats af JM og af spillerne. Og så highlighter det selvfølgelig på tragisk vis de udfordringer vi har i ejerskab og ledelse i klubben.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Øv synd Østrøm
              Ved sgu ikke rigtigt. Når nu han har placeret sig hvor han står er det vel for at vente på den bold manden ikke kunne ramme.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                Jeg undrer mig over at Lyngby godt kan spille på den bane og skabe chancer, når vi ikke kan. Vi bør da presse dem i bund og hælde bolde i hovedet på Okosun, men i stedet løber vi og jagter Lyngby. Det ender så med ingenting. Hvad er der galt med det hold, siden de ikke kan dominere en kamp? På papiret er der jo mange stærke spillere på holdet.
                Vi spillede klart bedst når vi holdt bolden på fødderne og helt afsindigt ringe når vi læssede den frem på Okosun.

                Udover at spillerkvaliteten selvfølgelig ikke er god nok, så virker holdet også uafstemt, forkert sat op, lidt rådvilde og som om de spiller hver for sig.

                Det er ikke én enhed, der bevæger sig i samme retning hver gang, for så ville de levere væsentligt bedre end de har gjort så langt.

                Og det er egentlig det der gør mig lidt træt. Man ved ikke hvor man skal starte i analysen af hvad der er galt med OB, for det er de helt grundlæggende ting i ejerskab og ledelse af klubben, ligeså vel som det er aktionen i transfervinduerne og helt ned på det konkrete plan i kampene.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Vi spillede klart bedst når vi holdt bolden på fødderne og helt afsindigt ringe når vi læssede den frem på Okosun.

                  Udover at spillerkvaliteten selvfølgelig ikke er god nok, så virker holdet også uafstemt, forkert sat op, lidt rådvilde og som om de spiller hver for sig.

                  Det er ikke én enhed, der bevæger sig i samme retning hver gang, for så ville de levere væsentligt bedre end de har gjort så langt.

                  Og det er egentlig det der gør mig lidt træt. Man ved ikke hvor man skal starte i analysen af hvad der er galt med OB, for det er de helt grundlæggende ting i ejerskab og ledelse af klubben, ligeså vel som det er aktionen i transfervinduerne og helt ned på det konkrete plan i kampene.
                  Der mangler i hvert fald en leder på banen som viser hvor det går langt og som trækker de andre med og tager taktstokken. Idealt skulle det være en midtbanespiller. Men Drachmann var alt for ofte ude med skader, samme med JJ, Kløve er en arbejdshest men ikke en leder.Tverskiv var på vej men er faldet i niveau nu de sidste to sæsoner, Kasper er en god forsvarsspiller (selvom det så dumt ud i dag ved Lyngbys scoring) men ingen leder. Olli går forrest som fighter men ved ikke at håndtere en taktstok.

                  Om klubbens ledelsen skal vi ikke tale. Der er vel alt sagt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Aja skal aldrig spille. Der kom intet. Så hellere Kløve der ned.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Vi spillede klart bedst når vi holdt bolden på fødderne og helt afsindigt ringe når vi læssede den frem på Okosun.

                      Udover at spillerkvaliteten selvfølgelig ikke er god nok, så virker holdet også uafstemt, forkert sat op, lidt rådvilde og som om de spiller hver for sig.

                      Det er ikke én enhed, der bevæger sig i samme retning hver gang, for så ville de levere væsentligt bedre end de har gjort så langt.

                      Og det er egentlig det der gør mig lidt træt. Man ved ikke hvor man skal starte i analysen af hvad der er galt med OB, for det er de helt grundlæggende ting i ejerskab og ledelse af klubben, ligeså vel som det er aktionen i transfervinduerne og helt ned på det konkrete plan i kampene.
                      Men det er også det, der undrer mig, at når man bringer alle de store brød i spil, at man så ikke har en bedre plan for at sætte dem op til at udnytte deres forcer. Det virker som om vores tungeste spillere skal løbe rundt i mudder på jagt efter bolden. Det kan jo aldrig blive en succes. Jeg ved godt alt hvad der er galt med hele OB. Er bare frustreret over det. Ligesom alle andre.
                      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                      lykke, ulykke de gange på rad,
                      medgang og modgang hinanden tilråbe,
                      solskin og skyer de følges og ad.
                      Jorderigs guld
                      er prægtig muld,
                      Himlen er ene af salighed fuld.
                      - Kingo, 1681

                      Comment


                        Hidtil intet på OB.dk om kampen. Ellers kom de mest ret hurtigt med noget. Skal de først samle sig?
                        Var der noget i TV? Hvad sagde JM om kampen og situationen?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Hemmingsen er ansat over hans niveau. Derfor siger han intet. Niels forstår ikke, at OB ikke får resultaterne, han har jo sparet på udgifterne - det er han vant til gir resultater.
                          https://www.jeffesposito.com/2010/08/18/cartoon-of-day/
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                            Det sejler!

                            Men det er vel kun ledelsen, det kommer bag på?

                            Tror ikke Ledelsen har opdaget noget endnu.

                            Måske hvis vi rykker ned, man kan da håbe endnu.

                            Comment


                              Så ikke kampen på TV, men fulgte den her på Forum, på Ritzau, bold.dk og P3. Blandt meget, så er det sørgeligt, at OB stort set ser ud til at have været det ringeste hold på banen. Boldbesiddelse, antallet af chancer, alt det er Lyngby overlegne i. Har spillerne, mod forventning, opgivet at spille for JM? Det tror jeg egentligt ikke. Er det banen der gør, at det ikke går bedre? Den køber jeg heller ikke - det var ens for begge klubber, og især Lyngby vil gerne spille poleret fodbold. Så er der spillernes generelle kvalitet. Her tror jeg, problemet ligger. Vi er bare ikke bedre end det, vi ser nu.
                              Omkring Sabbi`s røde kort, har lige set det på TV. Det var alt andet end en svinsk tackling, men dommeren får muligheden for at give rødt. Jeg har selv for år siden haft dommerkort, og havde nok ikke valgt at give det røde. Men jeg er nok også lidt farvet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                                Så ikke kampen på TV, men fulgte den her på Forum, på Ritzau, bold.dk og P3. Blandt meget, så er det sørgeligt, at OB stort set ser ud til at have været det ringeste hold på banen. Boldbesiddelse, antallet af chancer, alt det er Lyngby overlegne i. Har spillerne, mod forventning, opgivet at spille for JM? Det tror jeg egentligt ikke. Er det banen der gør, at det ikke går bedre? Den køber jeg heller ikke - det var ens for begge klubber, og især Lyngby vil gerne spille poleret fodbold. Så er der spillernes generelle kvalitet. Her tror jeg, problemet ligger. Vi er bare ikke bedre end det, vi ser nu.
                                Omkring Sabbi`s røde kort, har lige set det på TV. Det var alt andet end en svinsk tackling, men dommeren får muligheden for at give rødt. Jeg har selv for år siden haft dommerkort, og havde nok ikke valgt at give det røde. Men jeg er nok også lidt farvet.
                                Første halvleg var vi bedre end Lyngby, vi sad i store dele på kampen men kom kun til to kæmpe chancer. Det var to gange Ssbbi som gennembrød men scorede ikke. På den anden side måtte Oliver vise to kæmpe redninger men ellers kom der intet fra Lyngby. I anden halvleg blev det mere jævnbyrdigt men det var kun Randers som skabte ægte chancer. Kampen blev afgjort med det røde kort.

                                Men man må virkelig sige at banens forhold var ikke til at spille rigtig fodbold. En ikke kun dyb og svær bane, det var mudder hvor det var svært at tage en hurtig retningsændring eller at stå fast og spille bolden konrolleret. En nypløjet mark ville have været en opgradering.

                                Tror ikke at JM har tabt holdet. Det er mere at de ikke har fundet til at spille fodbold under de forhold. Og det er tydeligt for mig at der mangler en leder på banen som griber taktstokken, især når det ikke ikke løber Hvis Ssbbi havde scoret på en af hans chancer i første halvleg så ville det helt sikker blevet tre point i dag, det er jeg overbevist om. Tror på banen er det vores største problem: hvis det løber ikke så mangler vi den klassespiller og leder som tager initiativen og fører holdet.
                                De ville helt sikker men de kunne ikke finde rigtig tilsammen og så blev det mere og mere håbløst.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X