Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Sdj-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...efter-testkamp

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Breum er nu kant, tror det er Brems, du har i tankerne i forhold til backen.
    Præcis. Østrøm kan også dække VB. Der er altså krummer i de disse drenge og hvis vi alligevel skal kæmpe om midterplaceringer vil jeg hellere gøre det med Østrøm/Brems som backups end Oliver Lund. Ja de kommer til at lave fejl. Men det er vel svært at nå at lave flere end Oli i løbet af en en kamp

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ja, mon ikke vi lige tegner en 1-årig forlængelse med OL og har backerne dækket den kommende sæson og vi så får kørt ham i stilling. Nu har jeg desværre ikke tid til at følge med i ungdomsfodbolden, men godt jeg i SIF-kampen i foråret kunne se at der er krummer i ham.

    Også fedt hvis Vestergaard allerede viser fine takter. Det vil være fedt at have et par unge drenge klar til at tage over for Marco Lund, når nu der angiveligt ikke er ambitioner eller økonomi til at hente en Høegh ind
    Breum er nu kant, tror det er Brems, du har i tankerne i forhold til backen.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hurtig og teknisk god. Virkede som en der bare faldt naturligt ind i spillet. Man kunne også se at han er vokset i højden og lidt på kroppen.
    Kan sagtens udvikle sig til noget ala Falk uden dog at sige at han gør det..
    Minder lidt om Eskesen i den alder. Lidt mindre driblende og mere disciplineret. Mangler dog stadig lidt fysik men det er meget naturligt i den unge alder.
    Han er kun lige fyldt 17 og bliver 98% sikkert superligaspiller inden sommeren 2022
    Ja, mon ikke vi lige tegner en 1-årig forlængelse med OL og har backerne dækket den kommende sæson og vi så får kørt ham i stilling. Nu har jeg desværre ikke tid til at følge med i ungdomsfodbolden, men godt jeg i SIF-kampen i foråret kunne se at der er krummer i ham.

    Også fedt hvis Vestergaard allerede viser fine takter. Det vil være fedt at have et par unge drenge klar til at tage over for Marco Lund, når nu der angiveligt ikke er ambitioner eller økonomi til at hente en Høegh ind

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jvbc Se indlæg

    Han scorede to mål i en landskamp mod Tyskland i efteråret. Specielt det ene mål er et kig værd.

    https://m.facebook.com/watch/?v=814996235971992&_rdr
    Ja han gjorde god reklame for sig selv og kan vel næsten ikke undgå en senior kontrakt snart. Også godt mål af Wahid Faghir
    Han får nok lige en sæson mere på U19 og så er han solgt eller er i truppen. Håber det samme for Østrøm

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    O.k., tak. Vidste ikke at Tarik har astma.
    Spiller med astma - laaaang kontrakt (undskyld)

    Leave a comment:


  • jvbc
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.

    Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.
    Han scorede to mål i en landskamp mod Tyskland i efteråret. Specielt det ene mål er et kig værd.

    https://m.facebook.com/watch/?v=814996235971992&_rdr
    Last edited by jvbc; 14-01-2021, 19:50.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.

    Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.
    Han var virkelig stærkt i de første 25 minutter hvor han spillede fint sammen med Olli Lund, derefter er han lidt faldet i niveau men det var stadig en absolut godkendt præstation. Han viser selvtillid, dribler og er hurtigt, kiksede med et indlæg men der var mange spiller som viste tekniske fejl i dag hvad måske skyldes også banens tilstand. Breum viser selvtillid, dribler og er hurtigt. Han har helt sikker potentiale.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Var ikke 100% fokuseret på kampen, men synes han virkede livlig, opportunistisk og med et godt touch. Manglede dog noget slutprodukt, men det gjorde de fleste.

    Edit: det stemmer også meget godt overens med det både Leif skriver og Michelsen siger her: https://fyens.dk/artikel/vestergaard...-h%C3%A5rd-tid
    Meget enig i LRs bedømmelser hele vejen rundt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.

    Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.
    Hurtig og teknisk god. Virkede som en der bare faldt naturligt ind i spillet. Man kunne også se at han er vokset i højden og lidt på kroppen.
    Kan sagtens udvikle sig til noget ala Falk uden dog at sige at han gør det..
    Minder lidt om Eskesen i den alder. Lidt mindre driblende og mere disciplineret. Mangler dog stadig lidt fysik men det er meget naturligt i den unge alder.
    Han er kun lige fyldt 17 og bliver 98% sikkert superligaspiller inden sommeren 2022

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.

    Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.
    Var ikke 100% fokuseret på kampen, men synes han virkede livlig, opportunistisk og med et godt touch. Manglede dog noget slutprodukt, men det gjorde de fleste.

    Edit: det stemmer også meget godt overens med det både Leif skriver og Michelsen siger her: https://fyens.dk/artikel/vestergaard...-h%C3%A5rd-tid
    Last edited by Orskov; 14-01-2021, 19:13.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    https://fyens.dk/artikel/for-lidt-va...63-p%C3%A5-e45

    Ifølge Leif Rasmussen var det på grund af et astmaanfald, at Tarik måtte gå ud før tid.
    O.k., tak. Vidste ikke at Tarik har astma.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ibrahimagic skadet.
    https://fyens.dk/artikel/for-lidt-va...63-p%C3%A5-e45

    Ifølge Leif Rasmussen var det på grund af et astmaanfald, at Tarik måtte gå ud før tid.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.

    Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.
    Hele kampen er tilgængelig på sønderjyskes Facebook, hvis du får tid.
    Jeg har heller ikke set kampen, så kan ikke uddybe dit spørgsmål.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.

    Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.

    Leave a comment:

Working...
X