Oprindeligt indsendt af OensBK
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Sdj-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Men det er jo, som jeg har skrevet mange gange snart, problemet med vores dårligt sammensatte trup. Vi havde aldrig brug for Sveinn, vi havde brug for en der kunne spille på siderne og presse især Frøkjær, men det skulle vi af en eller anden grund ikke have, og Sander skulle for alt i verden videre åbenbart, og så er vi tvunget til at spille folk ude af position. Det er uforståeligt, og jeg gad vide hvem der træffer sådan nogle beslutninger.
Men ja, vores trup er sammensat af ideer fra både øst og vest. Jeg tror endda jeg kan se en smule fra syd også...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, Sveinn kunne opsnappe to fejlafleveringer af Sønderjyske men gav de gode situatiiner væk med det samme ned dårlig aflevering/fejlaflevering.
Ham kan vel kun bruges som central angriber men næppe som kant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHurtig kontra af Sønderjyske hvor Oliver redder.
Så det var HC."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Tak til Sønderjyske for at streame kampen. Det var god kvalitet med billeder og lyd. Man kan kun håbe at OB tager det som godt eksempel og leverer sådan en service i de kommende testkampe.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.
Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.
Jeg har heller ikke set kampen, så kan ikke uddybe dit spørgsmål.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægIbrahimagic skadet.
Ifølge Leif Rasmussen var det på grund af et astmaanfald, at Tarik måtte gå ud før tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
https://fyens.dk/artikel/for-lidt-va...63-p%C3%A5-e45
Ifølge Leif Rasmussen var det på grund af et astmaanfald, at Tarik måtte gå ud før tid."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg kunne ikke se kampen grundet arbejde.
Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham.
Edit: det stemmer også meget godt overens med det både Leif skriver og Michelsen siger her: https://fyens.dk/artikel/vestergaard...-h%C3%A5rd-tidLast edited by Orskov; 14-01-2021, 19:13.
Comment
-
Kan sagtens udvikle sig til noget ala Falk uden dog at sige at han gør det..
Minder lidt om Eskesen i den alder. Lidt mindre driblende og mere disciplineret. Mangler dog stadig lidt fysik men det er meget naturligt i den unge alder.
Han er kun lige fyldt 17 og bliver 98% sikkert superligaspiller inden sommeren 2022
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Var ikke 100% fokuseret på kampen, men synes han virkede livlig, opportunistisk og med et godt touch. Manglede dog noget slutprodukt, men det gjorde de fleste.
Edit: det stemmer også meget godt overens med det både Leif skriver og Michelsen siger her: https://fyens.dk/artikel/vestergaard...-h%C3%A5rd-tid
Comment
-
Uddybende betragtninger omkring Breum? Jeg må erkende, at jeg tæt på intet kender til ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment