Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vinteropstarten 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vinteropstarten 2021

    OB skrev selv, da de gik på juleferie, at de ville vende tilbage på træningsbanen den 6. januar. Nu er der kommet en træningsplan op, og nu vender de først tilbage i træning den 7. januar. Mon det er noget, man skal lægge noget i? Kan det være fordi, at der stadig er tvivl om trænersituationen? Eller er det bare en helt almindelig ekstra fridag mon?

    #2
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
    OB skrev selv, da de gik på juleferie, at de ville vende tilbage på træningsbanen den 6. januar. Nu er der kommet en træningsplan op, og nu vender de først tilbage i træning den 7. januar. Mon det er noget, man skal lægge noget i? Kan det være fordi, at der stadig er tvivl om trænersituationen? Eller er det bare en helt almindelig ekstra fridag mon?
    Mon ikke bare det er fordi at første dag, skal bruges til Coronatest.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
      OB skrev selv, da de gik på juleferie, at de ville vende tilbage på træningsbanen den 6. januar. Nu er der kommet en træningsplan op, og nu vender de først tilbage i træning den 7. januar. Mon det er noget, man skal lægge noget i? Kan det være fordi, at der stadig er tvivl om trænersituationen? Eller er det bare en helt almindelig ekstra fridag mon?
      De møder ind d. 5. til Corona-test og starter d. 7

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        De møder ind d. 5. til Corona-test og starter d. 7
        Det er bare ikke det, de selv skriver her.

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/julefe...i-januar-2021/

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

          Det er bare ikke det, de selv skriver her.

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/julefe...i-januar-2021/
          Jeg har også fornemmelse af at mødet mellem JM og ledelse kommer til at stå i morgen og at der på den baggrund kommer andre ting end træning at forholde sig til. Jeg synes dog ikke det indikerer at han bliver fyret, men trænersituationen i OB er en varm kartoffel og uanset hvordan det møde forløber, så er der mange spørgsmål de nok skal bruge en masse tid til at svare på.

          Comment


            #6
            Ifølge OBstruktion er Skjelvik til træning i dag, surprise, det er jo Hemmingsens vådeste drøm at give ham en livstidskontrakt.

            Sander er til gengæld ikke til træning. Det er jo selvsagt en udfordring i den lortesituation vi står i, men er jeg den eneste der synes, at det er helt håbløst, hvis vi ikke giver Sander en chance under en ny træner? Vi har jo set han kan være god for, han har et åbenlyst talent og han er stadig ret ung. Det kan godt være, at han ikke er en ny træners kop té, men skal han ikke i det mindste have chancen for at sige, om han vil bruge Sander eller ej, før at vi sender ham afsted for nogle småpenge. Michelsen bør ikke få lov til at skubbe Sander ud af klubben bare fordi, at han ikke vil bruge ham i den her totalt uholdbare midlertidige løsning.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ifølge OBstruktion er Skjelvik til træning i dag, surprise, det er jo Hemmingsens vådeste drøm at give ham en livstidskontrakt.

              Sander er til gengæld ikke til træning. Det er jo selvsagt en udfordring i den lortesituation vi står i, men er jeg den eneste der synes, at det er helt håbløst, hvis vi ikke giver Sander en chance under en ny træner? Vi har jo set han kan være god for, han har et åbenlyst talent og han er stadig ret ung. Det kan godt være, at han ikke er en ny træners kop té, men skal han ikke i det mindste have chancen for at sige, om han vil bruge Sander eller ej, før at vi sender ham afsted for nogle småpenge. Michelsen bør ikke få lov til at skubbe Sander ud af klubben bare fordi, at han ikke vil bruge ham i den her totalt uholdbare midlertidige løsning.
              Frygter lidt vi sælger ham til Sønderjyske, hvorefter han bomber løs i ligaen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ifølge OBstruktion er Skjelvik til træning i dag, surprise, det er jo Hemmingsens vådeste drøm at give ham en livstidskontrakt.

                Sander er til gengæld ikke til træning. Det er jo selvsagt en udfordring i den lortesituation vi står i, men er jeg den eneste der synes, at det er helt håbløst, hvis vi ikke giver Sander en chance under en ny træner? Vi har jo set han kan være god for, han har et åbenlyst talent og han er stadig ret ung. Det kan godt være, at han ikke er en ny træners kop té, men skal han ikke i det mindste have chancen for at sige, om han vil bruge Sander eller ej, før at vi sender ham afsted for nogle småpenge. Michelsen bør ikke få lov til at skubbe Sander ud af klubben bare fordi, at han ikke vil bruge ham i den her totalt uholdbare midlertidige løsning.
                Tænker ikke ret højt om Sander. Han fik plads dahan spillede sammen med BK. Haneren kølig afslutter, men har han andre kompetencer?

                Han løber ikke fra nogen, er langsommereend Kep og JT. Han kan ikke drible, eller sætte modstanderen, han kan ikke heade og heller ikke bruges som opspilsstation.
                Han er ok ung, men vil hellere give spilletiden til Hylle og Max.
                Jeg ville sælge Lieder og Sander.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Frygter lidt vi sælger ham til Sønderjyske, hvorefter han bomber løs i ligaen.
                  Det ville jeg ikke have problemer med. Jeg tror simpelthen ikke at han har spidskompetencer til at spille for et tophold i superligaen

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Ifølge OBstruktion er Skjelvik til træning i dag, surprise, det er jo Hemmingsens vådeste drøm at give ham en livstidskontrakt.

                    Sander er til gengæld ikke til træning. Det er jo selvsagt en udfordring i den lortesituation vi står i, men er jeg den eneste der synes, at det er helt håbløst, hvis vi ikke giver Sander en chance under en ny træner? Vi har jo set han kan være god for, han har et åbenlyst talent og han er stadig ret ung. Det kan godt være, at han ikke er en ny træners kop té, men skal han ikke i det mindste have chancen for at sige, om han vil bruge Sander eller ej, før at vi sender ham afsted for nogle småpenge. Michelsen bør ikke få lov til at skubbe Sander ud af klubben bare fordi, at han ikke vil bruge ham i den her totalt uholdbare midlertidige løsning.
                    Det kan jo også være man er i forhandlinger om en ny udlejning. JM er jo i sin gode ret til at sige han ikke bliver brugt med ham ved roret, når nu OB har valgt som de har gjort.
                    Jeg tror dog mest på at man arbejder på et salg. Der skal nok skæres lidt på angriberpladserne. Lieder kan man ikke komme af med og de andre ønsker man nok næppe bliver skippet, med mindre der kommer et solidt bud, men hvor skulle det dog komme fra?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det ville jeg ikke have problemer med. Jeg tror simpelthen ikke at han har spidskompetencer til at spille for et tophold i superligaen
                      Det samme kan man jo sige om Skjelvik, Gudjohnsen, Lieder, Thrandarson, AJA, Kasper Larsen, Opondo, som vi har hentet i de senere transfervinduer. Jeg er helt med på, at hvis vi snakkede om at skulle købe Sander, så ville jeg også bruge pengene på noget andet, men når man nu har en spiller gående med en del tid tilbage af hans aftale, kan man ligeså godt give en ny træner buddet, synes jeg. Jeg forstår stadig ikke, at han overhovedet ikke kunne bruges, bare som bredde i det mindste. Vi gik ind til sæsonen med et ny 4-3-3 system, og ÉN løsning på, hvem der kunne spille kantpladsen oppe foran til venstre, og det var Frøkjær. Det projekt floppede meget hurtigt, og så var vi nødt til at lægge systemet om eller bruge nødløsninger som Kløve og Opondo på pladsen.

                      Det er den position Sander har spillet mest i sin karriere, han har spillet samme position imens han har været lejet ud til Norge, både til højre og venstre, så jeg fatter ikke, hvis han ikke kan bruges som et alternativ til noget der lige nu slet ikke fungerer. Frøkjær-projektet i den rolle ser dødt ud. Hvis ikke Sander skal i spil der til foråret, skal der i hvert fald en ny spiller ind til den plads.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det kan jo også være man er i forhandlinger om en ny udlejning. JM er jo i sin gode ret til at sige han ikke bliver brugt med ham ved roret, når nu OB har valgt som de har gjort.
                        Jeg tror dog mest på at man arbejder på et salg. Der skal nok skæres lidt på angriberpladserne. Lieder kan man ikke komme af med og de andre ønsker man nok næppe bliver skippet, med mindre der kommer et solidt bud, men hvor skulle det dog komme fra?
                        Der er vidst noget med nogle norske coronaregler der holder ham ude. Men ja, et salg lyder da bestemt sandsynligt, men det skal så også være for mere end småpenge, hvis det skal give mening, at vi ikke lader den nye træner få en chance for at bruge ham.

                        Comment


                          #13
                          Lieders kone forlader Odense Håndbold. Håber at hun tager gemalen med...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lieders kone forlader Odense Håndbold. Håber at hun tager gemalen med...
                            Håber hun skriver kontrakt langt væk, så han flytter med.

                            Comment


                              #15
                              Fra Obstruktions twitter-account:
                              "Sander Svendsen kommer først tilbage i næste uge. Det er noget med de norske Coronaregler. #obdk"
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X