Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Du er fuldt berettiget dine holdninger og del dem da endelig med os andre, men du kommer ikke særligt langt nogen steder hvis din dagsorden er at fortælle os andre hvordan man er en rigtig fan.

    Nu kan jeg kun snakke for mit eget vedkommende, men jeg tænker meget over hvad jeg råber hvis jeg til kamp har plads på familietribunen - naturligvis. På RMN tribunen, not so much. Mener du i ramme alvor at en hård tone på et fodbold forum er medvirkende til at fynske familier ikke kommer på stadion?
    Har du tænkt over at hvis fynske familier vil se en amatør forestilling så går de ned i det lokale forsamlingshus og ser når delittanter opfører skuespil?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Syntes han træder vande og lægger vægt på at der har været fremgang fra Bech til K.N og til JM , fint nok han et stolt af det men det er satme små og ubetydelige fremgange.
      Er træningsfaciliteterne blevet gode nok?
      Hvor er OB’s rolle i at der kommer nyt græstæppe til maj?
      Man vil vente med at afsøge en ny træner til man har strategien på plads, alligevel havde Hemmingsen snakke med træneremner for et halvt års tid siden?
      Man har hyret Gaarde fordi man vil have eksperthjælp og så siger han at Gaarde og kompagni ikke laver andet. Tjaa måske ikke men gad nu godt at vide hvilke trænere de har fundet til hvilke klubber?
      Enrico er ikke et hak bedre end Jesper Hansen, Hemmingsen, Jack J og hvem der ellers har brugt deres taletid på floskler og talen-ned de sidste ti år. Jeg græmmes efter at have læst det interview.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

        Enrico er ikke et hak bedre end Jesper Hansen, Hemmingsen, Jack J og hvem der ellers har brugt deres taletid på floskler og talen-ned de sidste ti år. Jeg græmmes efter at have læst det interview.
        Den fremgang han snakker om fra Troels Bech over KN til JM er ikke den vilde.

        pointsnittet er

        TB : 1,15 - 1,21 og 0,6 for 6 kampe inden han blev fyret
        KN: 1,39 - 1, 24 og 0,81
        JM : 1,44 - 1,39 og 1,19

        Er det en fremgang man er stolt over?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          Du er fuldt berettiget dine holdninger og del dem da endelig med os andre, men du kommer ikke særligt langt nogen steder hvis din dagsorden er at fortælle os andre hvordan man er en rigtig fan.

          Nu kan jeg kun snakke for mit eget vedkommende, men jeg tænker meget over hvad jeg råber hvis jeg til kamp har plads på familietribunen - naturligvis. På RMN tribunen, not so much. Mener du i ramme alvor at en hård tone på et fodbold forum er medvirkende til at fynske familier ikke kommer på stadion?
          Det var såmænd ikke planen, jeg syntes bare tonen ofte er nedladende og til tider personlig. Mener ikke det gavner nogen og syntes efterhånden at alle tråde herinde havner i nøjagtig samme negative spiral og konklusion. Det er svært at sige om eller hvor stor indflydelse tonen har, men jeg kan ikke se at det gavner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Den fremgang han snakker om fra Troels Bech over KN til JM er ikke den vilde.

            pointsnittet er

            TB : 1,15 - 1,21 og 0,6 for 6 kampe inden han blev fyret
            KN: 1,39 - 1, 24 og 0,81
            JM : 1,44 - 1,39 og 1,19

            Er det en fremgang man er stolt over?
            Åbenbart. Men som en ikke er ansat i Kai Thor-Odense Konferencecenter tillader jeg mig at stille spørgsmålstegn ved om der overhovedet har været en udvikling. Det er mestendels gået som det plejer, om træneren hed Troels, Kent eller Jacob: En overraskende sejr over et tophold bliver fulgt op af rædderlige præstationer i de kommende kampe, med spillere som synes at være hentet fuldstændig tilfældigt. Unge spillere gider vi ikke bruge, selvom vi får at vide at stammen af holdet skal være af egen fynsk avl. Da Jesper Hansen kom til troede jeg ikke det kunne blive værre. Det kunne det så, og der synes ingen nedre grænse for elendighederne.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              De har ikke fundet nogen som helst, firmaet startede i november og OB er givetvis en af deres første kunder. Gaarde har også brugt Mediano i det sidste halve års tid for at reklamere for sig selv og sit nye foretagende.

              Selv dem der fastholder, at det giver god mening at få eksterne folk til at stå for rekrutteringsprocessen af en fodboldtræner, selvom en fodboldklub der uddanner og udvikler fodboldtrænere vel burde have alle kompetencer til at klare det selv, må vel også kunne erkende det meget tvivlsomme forhold, at den eksterne hjælp er fra en mand der har ansat 3 cheftrænere og 0 af dem var gode ansættelser. De 2 af dem var decideret dårlige.
              Idéen med at få hjælp udefra er jo god nok. Jeg har i lang tid været skeptisk omkring OB-ledelsen og især vores famøse “sportslige udvalg” og Michael Hemmingsen har heller ikke overbevist mig og sine evner som sportschef endnu. Så det gør mig da en smule mere tryg at der kommer andre øjne på og jeg håber der bliver kigget på hele klubbens organisation og ikke kun ansættelsen af ny cheftræner. Om OneNexus så er kompetente til opgaven og om OB ledelsen kan bruge deres input ordentligt må tiden jo så vise. Jeg håber det, men er stadig mest skeptisk og træt af det cirkus OB-ledelsen byder os og jeg håber at alt det berettigede kritik der hagler ned over klubben pt. får ledelsen til at se indad og få ryddet op i de dele af organisationen som ikke fungerer. Der må rulle andre hoveder end Jakob Michelsen i organisationen så vi ikke bare tager alle de gamle vaner med over i den nye strategi og eksempelvis sammensætningen af det der sportslige udvalg må simpelthen ændres radikalt.

              Comment


                Når nu vi skal starte 'forfra' efter 10 års lidelse og minimal fremgang, så er jeg alligevel enormt spændt på det nye projekt.

                Hvad skal OB?
                Hvem skal med på rejsen?
                Hvad er strategien?
                Hvordan vil vi eksekvere og agere fremadrettet?
                ​​​​​​.. Og mange flere åbne spørgsmål.
                Jeg glæder mig og må nok erkende at det kun kan blive interessant samt kun kan blive bedre....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg


                  ​​​​​​Jeg forstår så udemærket din frustration over de sidste mange års manglende resultater og udvikling, men det er dog helt utroligt så grimt og nedladende du taler om både klubben og dens ansatte. Desværre en generel ting på dette forum, som ellers burde være for OB fans.

                  Har du tænkt over om din ytringer kan være én af grundene til at fynske familier ikke kommer på stadion med deres yngste?
                  Nu må vel sige at jeg tilhører til de "positive" herinde som generelt tager hellere ja-hatten på og vælger at være optimistisk. (Selvom det er aktuelt svært fordi oplever ledelsens og især Hemmingsens ageren som skræmmende. Vi virker fuldstændigt uforberedt på en situation som var mere end kun forudsigeligt. Derudover lugter det som en ret usmageligt demontage af JM fra Hemmingsen over seks måneder for mig.)
                  Men at de mere "pessimistisk-kritiske" (måske et dumt ordvalg men finder ikke et bedre) bruger herinde holder folk væk fra stadion tror der skyder du langt forbi målet. Hvor skulle der være en sammenhæng? Her diskuteres, også kritisk men hvor ligger forbindelse fra de diskussioner her til far-og-søns (eller mor-og-datters) weekendplanlægning og om de går på stadion eller gør noget andet?
                  Selvfølgeligt findes også emotionale udtalelser her fordi vi er inkarnerede fans og fodbold er emotion men det findes nu på en langt stærkere og barske måde på stadion. Og især de diskussioner her om strategi, klubbens struktur, klubbens udvikling og ledelsens ageren viser mest en saglig og argumenterede styrke. Og at vi har forskellige holdninger eller perspektiver der og kigger mere kritisk eller med lidt mere tiltro og optimisme på det, og at den ene vælger gerne mere ironiske pointeringer og den anden taler på en anden måde det er nu kun helt normalt og en berigelse af diskussionerne.

                  At kalde Hemmingsen "lærling", ja det lyder sikker ikke helt venligt. Men fatter det ikke kritiken helt godt tilsammen? Den job er helt nyt for ham, JH skulle føre ham ind og "lære" ham det ... fire uger. Kommunikation er nu en del af det en sportschef skal klare og der virker Hemme til dels så klodset at det smerter. Og tænk kun om Skjelvik-sagen. Han har meldt ud to(!!!!) gange at vi skrev kontrakt med ham og måtte trække det tilbage før han kunne udmelde det en tredje gang uden at Skjelvik dementerede. Det var nu bare uprofessionelt.
                  "Lærling", det kan man ja også se positiv - så er der ja stadig en udvikling og en chance at han kan lære det og kommer rigtig i gang. I Tyskland har vi en talemåde som siger "En mester er endnu ikke faldet ned fra himlen". Det betyder at man har brug for tid om at lære noget. Så lad os håbe...(siger min ja-hat mens der desværre er også en lille stemme som hvisker "Håber vi har den tid, har vi den tid?" ;-))
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg

                    Det var såmænd ikke planen, jeg syntes bare tonen ofte er nedladende og til tider personlig. Mener ikke det gavner nogen og syntes efterhånden at alle tråde herinde havner i nøjagtig samme negative spiral og konklusion. Det er svært at sige om eller hvor stor indflydelse tonen har, men jeg kan ikke se at det gavner.
                    Efterhånden? Din profil er ny.
                    Du er velkommen til at have dine holdninger, og jeg har lov til at mistænke at du er fra OSE

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg


                      ​​​​​​Jeg forstår så udemærket din frustration over de sidste mange års manglende resultater og udvikling, men det er dog helt utroligt så grimt og nedladende du taler om både klubben og dens ansatte. Desværre en generel ting på dette forum, som ellers burde være for OB fans.

                      Har du tænkt over om din ytringer kan være én af grundene til at fynske familier ikke kommer på stadion med deres yngste?
                      Tvivler stærkt på at folk holder sig væk fordi jeg skriver her.
                      Det der holder folk væk er at det
                      OB melder ud ikke bliver, eller kan gennemføres.
                      Det holder familierne væk, at der ikke er forbilleder på holdet, men mange grå mus.
                      Det holder familier væk, at ungerne holder med FCK, Bif, Fcm.
                      Det holder folk væk når Hemme sejler rundt og forlænger 3 gange med den samme spiller.
                      Det holder folk væk når man køber spillere som AJA,
                      ​Aron og flere på det niveau.
                      Det holder folk væk når der ingen ambitioner er.
                      Det holder folk væk når pølser er udsolgt 5 min før kampstart, og når udvalget er dårligt.

                      ​​​​​​Osv osv.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Efterhånden? Din profil er ny.
                        Du er velkommen til at have dine holdninger, og jeg har lov til at mistænke at du er fra OSE
                        Hehe, nej dog ikke. Man kan læse herinde mange år uden en profil, men ikke skrive...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Tvivler stærkt på at folk holder sig væk fordi jeg skriver her.
                          Det der holder folk væk er at det
                          OB melder ud ikke bliver, eller kan gennemføres.
                          Det holder familierne væk, at der ikke er forbilleder på holdet, men mange grå mus.
                          Det holder familier væk, at ungerne holder med FCK, Bif, Fcm.
                          Det holder folk væk når Hemme sejler rundt og forlænger 3 gange med den samme spiller.
                          Det holder folk væk når man køber spillere som AJA,
                          ​Aron og flere på det niveau.
                          Det holder folk væk når der ingen ambitioner er.
                          Det holder folk væk når pølser er udsolgt 5 min før kampstart, og når udvalget er dårligt.

                          ​​​​​​Osv osv.
                          Jeg har ikke kommenteret på ovenstående og syntes da også klubben kan gøre det LANGT bedre. (Især den med stadion platten) Jeg har faktisk kun sagt at jeg ikke er enig i tonen der ofte bruges herinde og at den efter min mening hverken gavner klub, fans og da slet ikke spillere. Jeg forstår ikke hvorfor der er behov for at nævne enkelte spillere ved navn som i ovenstående tilfælde. ​​​​​​Jeg er da med på at familien Hansen nok ikke gennemgår forum inden de køber billet, men er dog ret sikker på at tonen herinde ikke tiltrækker ret mange nye ansigter i retning af OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg

                            Jeg har ikke kommenteret på ovenstående og syntes da også klubben kan gøre det LANGT bedre. (Især den med stadion platten) Jeg har faktisk kun sagt at jeg ikke er enig i tonen der ofte bruges herinde og at den efter min mening hverken gavner klub, fans og da slet ikke spillere. Jeg forstår ikke hvorfor der er behov for at nævne enkelte spillere ved navn som i ovenstående tilfælde. ​​​​​​Jeg er da med på at familien Hansen nok ikke gennemgår forum inden de køber billet, men er dog ret sikker på at tonen herinde ikke tiltrækker ret mange nye ansigter i retning af OB.
                            Er vi derhenne hvor du syntes at det er forkert at skrive Kløve spillede godt nok en forfærdelig kamp i går og vi i stedet for bør skrive ham spilleren inde på banen med den stribede trøje han kunne altså godt gøre det noget bedre?
                            Last edited by Magge; 17-03-2021, 06:33.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hallandsen Se indlæg

                              Jeg har ikke kommenteret på ovenstående og syntes da også klubben kan gøre det LANGT bedre. (Især den med stadion platten) Jeg har faktisk kun sagt at jeg ikke er enig i tonen der ofte bruges herinde og at den efter min mening hverken gavner klub, fans og da slet ikke spillere. Jeg forstår ikke hvorfor der er behov for at nævne enkelte spillere ved navn som i ovenstående tilfælde. ​​​​​​Jeg er da med på at familien Hansen nok ikke gennemgår forum inden de køber billet, men er dog ret sikker på at tonen herinde ikke tiltrækker ret mange nye ansigter i retning af OB.
                              Når der er Onsite, så siger de i studiet at spiller X spillede forfærdeligt. Det bliver måske set af 50.000, men hvis jeg skrive, at Sabbi f.eks. spillede som en pose jord, så er der maks. 500 som læser det.
                              For mig er det en stor forskel på at skrive om spillerens præstationer på banen, eller hvis han optræder i medierne på en eller anden måde og så være personlig.
                              Jeg vil have lov til at skrive at Aron har dårlig teknik - det gør ikke Aron til et dårligt menneske, men det er umuligt, at have en debat hvis man ikke må fremhæve spillernes evner eller mangle på samme.

                              Om familie Hansen køber billetter, handler meget om produktet og fortællingen om holdet.
                              Hvis oplevelsen omkring kampene spiller maks, så kommer man igen. Hvis man går hjem med oplevelsen af at spillerne gav alt, så kommer man igen også efter et nedelag. Hvis man går hjem med følelsen af, at der ikke er investeret nok på banen eller fra bænken, så kommer man måske ikke igen.
                              NT har alle muligheder for at få positiv omtale og blive beundret i og omkring Odense, hvis han var synlig og hvis klubben efterlevede det han udtaler når han en sjælden gang siger noget.

                              Du kan have en pointe om, at det ikke gavner spillerne. De har skrevet under på en kontrakt. Der er problemet helt klar, at OB køber enten dem som NT har set spille en god kamp i tv, eller de spillere der tilfældigt bliver tilbudt af en agent.
                              Det er længe siden jeg har hørt om det skyggehold man havde i gamle dage.

                              Comment


                                Hej PLUM
                                Har du ikke mulighed for at rette din overskrift i indlæg 1 fra STARTEGI til STRATEGI
                                Er godt klar over, at det ikke betyder en rygende fis, men det springer bare lige i øjnene hver
                                gang jeg ser overskriften. Misforstå mig ikke - det ser bare forkert ud. Og jeg har sikkert selv
                                stavet forkert i denne kommentar - griner
                                mvh. skoge

                                Comment

                                Working...
                                X