Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvad er OB’s startegi?
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo jo. Det så da meget fedt ud. Jeg er bare ved at være træt af marketingsvideoer og andre stunts når det ægte og ærlige arbejde i at samle klub og fans stadig halter gevaldigt. Måske æbler og pærer.. Hva ved jeg. Men jeg har bare brug for noget andet i disse dage som hardcore fan end lige sådan noget her"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Spørgte lige hos SLOen. De har fundet et gammelt dokument med logoen og er ret vildt med det. Men det er i første omgang ikke planlagt at skifte klubbens logo. Men de vil gerne bruge den gamle i forskellige sammenhænge."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Gf er bare langt foran os
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-agf/8444781
De får en erfaren, og vi får en spejderdreng.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSpørgte lige hos SLOen. De har fundet et gammelt dokument med logoen og er ret vildt med det. Men det er i første omgang ikke planlagt at skifte klubbens logo. Men de vil gerne bruge den gamle i forskellige sammenhænge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Må tilgive at der er ting som skuffer mig meget. Den forløb om JM og især historien og Hemmingsens reaktion i hensigt af Daniel Høegh gør mig vred. Men det lykkes heldigvis at se alligevel også de gode ting om klubben. De kan ikke dræbe min begejstring for OB, selvom der er momenter hvor ønsker det hele til helvede. Så prøv ikke at glemme de gode ting og "always look on the bridge side of live". :-)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Kunne ikke være mere enig, Andlox! Vi skal altså huske på at de senere år også er sket rigtig mange positive ting omkring klubben - især omkring vores ungdomsafdeling. Ville til enhver tid foretrække hvad vi har i dag, fremfor den rodebutik hele organisationen var i sølv-perioden
- Likes 1
Comment
-
Så længe de ikke rigtig lytter til os fans og tager os med på rejsen kan jeg ikke rigtig lade mig begejstre over sådan noget her.
Det er bare smoke og noget marketingsafdelingen syntes er vigtigt for klubbens fans og sjæl. Vi må håbe de vågner op en dag og fatter hvad det er fansne har brug for817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jo jo. Det så da meget fedt ud. Jeg er bare ved at være træt af marketingsvideoer og andre stunts når det ægte og ærlige arbejde i at samle klub og fans stadig halter gevaldigt. Måske æbler og pærer.. Hva ved jeg. Men jeg har bare brug for noget andet i disse dage som hardcore fan end lige sådan noget her
OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ikke så længe siden AGF spillede i striber fordi det var deres oprindelige trøje, nu prøver Jack Jørgensen vel bare at lave noget der ligner?
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-ret...-foerste-logo/
i anledning af vores 134 års føs’dagLast edited by Magge; 29-01-2021, 10:29.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Selve trøjen siger mig ikke noget. Den der store blå stribe ned i midten ser ikke fedt ud, og Hummel-vimplerne hele vejen ned af ærmerne ødelægger hele illusionen om en retrotrøje i mit hoved.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kan godt lide ideen med logoet. Det kan noget rent grafisk og det er fint, at man forsøger at relancere det på den her gimmick-facon.
Selve trøjen siger mig ikke noget. Den der store blå stribe ned i midten ser ikke fedt ud, og Hummel-vimplerne hele vejen ned af ærmerne ødelægger hele illusionen om en retrotrøje i mit hoved.
Syntes bare det unikke forsvinder lidt når det er en trend som går på omgang i klubberne ligesom legendetrøjen for noget tid siden.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Kan også gode lide logo’et.
Syntes bare det unikke forsvinder lidt når det er en trend som går på omgang i klubberne ligesom legendetrøjen for noget tid siden.
- Likes 1
Comment
-
Kan også gode lide logo’et.
Syntes bare det unikke forsvinder lidt når det er en trend som går på omgang i klubberne ligesom legendetrøjen for noget tid siden.
- Likes 1
Comment
Comment