Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 20.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Nu må man se at vi fik ikke de pint vi spillede os til i de første fire kampe.
    Ig du nævner selv: en Bashkim imellem Sabbi og Jebali ville være rigtig giftigt. I bedømmelsen af JM skal man se at han fik aldrig en erstatning for Bashkim. De sidste kampe viser helt klart at JM ejer omklædningsrummet og spillere følger ham selvom de ved vel at Jakob er vel fortid i OB efter nytår.
    JM er den bedste træner i OB i 10 år, med undtagelser af Ove P som desværre kun blev hentet for en redder-job.
    Vi fyrer den forkerte mand.
    Forstår dig godt, jeg synes også at han er en dygtig træner

    Men der har ikke været stabilitet i hans periode, det har været for meget op og ned, jeg har manglet en rød tråd med løbende forbedringer

    Og hvem siger at træneren er interesseret i en forlængelse, han plejer ikke at blive mange år hos den enkelte klub og hvis der forlænges, kan man så forvente at han er i klubben 3 år mere?

    Jeg er skeptisk, håber på en god løsning uanset hvad der skal ske

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

      Forstår dig godt, jeg synes også at han er en dygtig træner

      Men der har ikke været stabilitet i hans periode, det har været for meget op og ned, jeg har manglet en rød tråd med løbende forbedringer

      Og hvem siger at træneren er interesseret i en forlængelse, han plejer ikke at blive mange år hos den enkelte klub og hvis der forlænges, kan man så forvente at han er i klubben 3 år mere?

      Jeg er skeptisk, håber på en god løsning uanset hvad der skal ske
      Tror også at man må tvivle om JM er interesseret i et fremtidigt sammenarbejde med Hemme som sportschef. Tror bare at vores problem er ikke træneren. Tværtimod, JM er vel den eneste i ledelsen som er professionelt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

        Nu ved jeg godt Frimann var i svime over OC. Dejligt han gør det godt, Meeen skal en keeper ikke tage begge to? Fine redninger bestemt, men kandidater til årets redninger osv. er måske lige lidt skudt over
        Der var en grund til både Bo H og KEP stod og sagde på tv i dag at OC kunne have haft en helt top 5 kun med ham selv. Den knægt laver så mange vanvittige redninger, og at sige de to i dag er bolde han SKAL tag, det helt hen i vejret, men det undrer mig ikke. Folk mente også frisparket oppe i Århus var et drop af ham, et mål der nomineret til årets mål haha. Os OB fans er de mest skeptiske og vi lader os ikke imponere så let, da vi stadig er forblændet af Sten G. OC får så meget kredit over hele landet, på nær på Fyn.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

          Der var en grund til både Bo H og KEP stod og sagde på tv i dag at OC kunne have haft en helt top 5 kun med ham selv. Den knægt laver så mange vanvittige redninger, og at sige de to i dag er bolde han SKAL tag, det helt hen i vejret, men det undrer mig ikke. Folk mente også frisparket oppe i Århus var et drop af ham, et mål der nomineret til årets mål haha. Os OB fans er de mest skeptiske og vi lader os ikke imponere så let, da vi stadig er forblændet af Sten G. OC får så meget kredit over hele landet, på nær på Fyn.
          Nu er jeg personligt ikke fynbo, og har aldrig boet i Odense eller på fyn, så kan ikke være helt smittet med den “fynske” skeptisk. Jeg er personligt kæmpe fan af OC. Ikke kun fordi han er OB dreng, men også fordi jeg syntes han er god. Han er vokset rigtig meget, og står jo godt. Jeg skrive også at han har gode chancer for at vinde det gyldne bur. Men hvis man tager målmands briller på, så er det ikke mirakler han præstere idag. Han havde flere større redninger mod FCM. Men jeg var blevet voldsomt skuffet, hvis han havde lukket mål ind, på de to idag. Wilczek header midt i målet hvor han står, og skal så “bare” slå bolden over mål. Han kunne måske endda have grebet den. Den anden er et fint skud, men igen, den skal jo aldrig gå ind. Målet i Århus er jo aldrig et drop. Men rent målmands teknisk stod han forkert placeret, hvilket gjorde han aldrig kunne redde den. Men det var ikke en bold der var umulig at redde med den rigtige placering. OC har masser af kredit herfra

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Nu må man se at vi fik ikke de pint vi spillede os til i de første fire kampe.
            Ig du nævner selv: en Bashkim imellem Sabbi og Jebali ville være rigtig giftigt. I bedømmelsen af JM skal man se at han fik aldrig en erstatning for Bashkim. De sidste kampe viser helt klart at JM ejer omklædningsrummet og spillere følger ham selvom de ved vel at Jakob er vel fortid i OB efter nytår.
            JM er den bedste træner i OB i 10 år, med undtagelser af Ove P som desværre kun blev hentet for en redder-job.
            Vi fyrer den forkerte mand.
            Njaah måske ikke, men det er stadig bare en trup, som kan spille nogen rigtig gode fodboldkampe, har enormt meget rutine og har haft mange timer sammen på træningsbanen. Alligevel ender vi bare med at se flere kampe under det niveau vi så i dag end kampe over når vi kigger tilbage på hele sæsoner. Det synes jeg godt man kan finde grund til at anfægte som JM's chef, men om man kan finde nogen der kan gøre det bedre er helt sikkert tvivlsomt. JM har spillernes opbakning, det betyder at vi nok skal finde en med et eller andet særligt, for at truppen ikke lynhurtigt skumler over ledelsens dispositioner
            ​​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

              Der var en grund til både Bo H og KEP stod og sagde på tv i dag at OC kunne have haft en helt top 5 kun med ham selv. Den knægt laver så mange vanvittige redninger, og at sige de to i dag er bolde han SKAL tag, det helt hen i vejret, men det undrer mig ikke. Folk mente også frisparket oppe i Århus var et drop af ham, et mål der nomineret til årets mål haha. Os OB fans er de mest skeptiske og vi lader os ikke imponere så let, da vi stadig er forblændet af Sten G. OC får så meget kredit over hele landet, på nær på Fyn.
              Det er det mest rendyrkede sludder jeg længe har læst.

              TV lever af at overdrive. De står og skal tale et produkt op og skal finde vinkler hvorpå, at en 1-0 kamp mellem Sønderjyske og Randers er en fantastisk fodboldoplevelse. Vi kan diskutere om de to redninger i dag er nogle han SKAL tage, men hvis han ikke havde reddet dem, ville nedtakten med STATSGARANTI handle om, at OC kunne have gjort mere ved de mål, for sådan er efteranalyse på tv, det skal helst være ekstremer.

              At OB fans er de mest skeptiske er også noget forfærdeligt vrøvl. Det der går folk og fortæller hinanden overalt. I Aalborg skal de både spille flot og lave topplaceringer, før der er tilfredshed, i OB kan du spille tonserfodbold og blive nr. 6, og så vil du være anset som en succes af mange, så drop det sludder. Gå ind på deres debatforum, og så vil du se folk være langt langt mere utilfredse end folk er herinde, og de ligger endda med 3 point mere end os.

              At folk ikke "lader sig imponere" er så helt væk et udsagn, at jeg er bekymret for dig. Jeg kunne finde et hav af beviser der modsiger det. Bare tag Frøkjær som eksempel. Han spillede en håndfuld fine kampe i sidste sæson, og pludselig var han udråbt til vores helt store juvel, og en spiller holdet skulle bygges op omkring, og talentet er nok ikke meget større end det Mathias Greve havde, når det kommer til stykket.

              Eller tag Eskesen som eksempel. Også skreget op af OB-fans som det største talent i mange år. Sidste efterår var der folk herinde der mente, at han inden for en overskuelig tidsramme kunne blive solgt for et tocifret millionbeløb, under 6 måneder efter blev han foræret til Sønderjyske for småpenge.

              Bare fordi at nogle ikke falder i svime over OC, og udråber ham til det bedste der er sket siden Lars Høgh, så er man ikke skeptisk og ikke til at imponere. Jeg vil vædde med at +95% af alle OB-fans vil anerkende, at OC er det største målmandstalent vi har haft i mange år, og en af holdets klart bedre spillere.

              Comment


                Nu har jeg set Olivers redning mod Wilckek igen og skal sige at den er perfekt. Det er et hård hovedstød som kommer fra relativ kort distance på den for målmanden utaknemmeligste højde og måde. Hvor Oliver hverken har muligheden at bringe kroppen bag bolden eller kaste sig til bolden. At redde den er allerede stort, at afværge den uden at den går tilbage i det lille felt er bare kæmpestort og bringer det på niveau af mirakelredning.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

                  Forstår dig godt, jeg synes også at han er en dygtig træner

                  Men der har ikke været stabilitet i hans periode, det har været for meget op og ned, jeg har manglet en rød tråd med løbende forbedringer

                  Og hvem siger at træneren er interesseret i en forlængelse, han plejer ikke at blive mange år hos den enkelte klub og hvis der forlænges, kan man så forvente at han er i klubben 3 år mere?

                  Jeg er skeptisk, håber på en god løsning uanset hvad der skal ske
                  Det vil jo ikke hjælpe med en ny træner ;) det er ldeldelse i OB der sejler og har gjort det i mange år.

                  Nu har OB prøvet en del trænere efterhånden uden det har fungeret. Og siden der er så mange trænere der ikke kan få det til at fungere. Så falder den altså tilbage på hvordan ledelsen leder klubben

                  Comment


                    Tverskov accepterer sin indskifterrolle

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sin-startplads

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tverskov accepterer sin indskifterrolle

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sin-startplads
                      Endnu erspiller som uopfordret roser træneren.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                        Det vil jo ikke hjælpe med en ny træner ;) det er ldeldelse i OB der sejler og har gjort det i mange år.

                        Nu har OB prøvet en del trænere efterhånden uden det har fungeret. Og siden der er så mange trænere der ikke kan få det til at fungere. Så falder den altså tilbage på hvordan ledelsen leder klubben
                        Er ikke enig i at ledelsen skulle være skyld i at holdet performer ustabilt i løbet af en sæson, holdet ændres kun to gange om året når der er transfer vindue - jeg påstår ikke at bare træneren udskiftes, så bliver alt godt, det var mere en kritik af trænerens performance og et bud på hvorfor der måske udskiftes på trænerposten

                        Men det ville da være fantastisk hvis OB havde budgetter og derved muligheder, som de store klubber, sådan er det desværre ikke i dag - måske vi skal håbe på at de amerikanske investorer som ser på danske klubber ser sig varme på OB?

                        Comment

                        Working...
                        X