Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 20.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    ... men det havde de jo. Bla. to kæmpe chancer, som Oliver redder med refleksredninger, hvor den ene efterfølgende ryger ned i jorden og hopper op på overliggeren.
    Men der var frispark til os, inden det angreb Fuck scorede på. Så blev Sabbi snydt for et frispark et giftigt sted. Men det er også medvirkende til at vi ikke havde så meget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      Nu ved jeg godt Frimann var i svime over OC. Dejligt han gør det godt, Meeen skal en keeper ikke tage begge to? Fine redninger bestemt, men kandidater til årets redninger osv. er måske lige lidt skudt over
      Hvad så med det mål FCK scorer, det er da for dårligt at OC ikke også tager den ....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

        Hvad så med det mål FCK scorer, det er da for dårligt at OC ikke også tager den ....
        Ja da, det er så nogle en målmand bare SKAL ta’

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

          Hvad så med det mål FCK scorer, det er da for dårligt at OC ikke også tager den ....
          Skægt, men nej det syntes jeg nu ikke

          Comment


            Hold kæft en fed kamp! Vi matcher jo FCK fuldstændigt. Aldeles lige kamp.

            Comment


              Der var mange gode momenter i kampen. Og der blev sgu kæmpet. Helt som ventet blev FCKs spil noget hæmmet af deres mislykkede kraftpræstation i torsdags, men alligevel. Synes JM på det sidste har kunnet demonstrere at det hjalp ham at alle vigtige spillere klar. Bliver han fyret, får han helt sikkert noget andet. Og det er rimeligt at forvente, at hans afløser bliver dårligere.
              God Jul og Godt Nytår til jer alle.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Hold kæft en fed kamp! Vi matcher jo FCK fuldstændigt. Aldeles lige kamp.
                I sæsonens første kamp spillede OB dem ud af banen så ....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Skægt, men nej det syntes jeg nu ikke
                  Beklager, men det var bare for fristende :-)

                  OC er ikke færdigudviklet, men han viser et kæmpe potentiale og jeg synes at han gør det fantastisk i forhold til hvor ung han er - frygter at han bliver solgt inden længe, det var tydeligt at FCM var meget imponeret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    I sæsonens første kamp spillede OB dem ud af banen så ....
                    Kun i første halvleg, det er så til gengæld også den bedste som jeg har set fra OB nogensinde

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

                      Beklager, men det var bare for fristende :-)

                      OC er ikke færdigudviklet, men han viser et kæmpe potentiale og jeg synes at han gør det fantastisk i forhold til hvor ung han er - frygter at han bliver solgt inden længe, det var tydeligt at FCM var meget imponeret
                      Man kan godt synes alle de ting du skriver der, og så også mene, at de redninger han lavede i dag nok ikke lige var kandidater til årets redning. Det er f.eks. sådan jeg har det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

                        Beklager, men det var bare for fristende :-)

                        OC er ikke færdigudviklet, men han viser et kæmpe potentiale og jeg synes at han gør det fantastisk i forhold til hvor ung han er - frygter at han bliver solgt inden længe, det var tydeligt at FCM var meget imponeret
                        Det kan vi jo kun være enige i. Er da også vanvittig glad for, at vi har ligaens mest spændende keeper. Han kunne godt ligge til det gyldne bur i mine øjne. Men den første Chance idag, der bliver han nærmest ramt af bolden, og den anden, skal han vel lukke af for. Bestemt fine redninger, men er sikker på FCKs keeper og SEs keeper også havde nuppet dem. Havde Mads Toppel stået, havde det måske været en anden snak:-)

                        Comment


                          Fin præstation.
                          Ærgerligt vi lige mangler lidt skarphed. en bashkim imellem jebali og sabbi, så tror jeg virkelig vi ville blive giftige offensivt. Lige nu mangler vi en i front med mål i støvlerne. Forhåbentlig kan Finger komme stærkt tilbage og give os noget af det.
                          Ellers dejligt at se vi tør møde FCK aggressivt og højt selvom vi så også efterlader lidt plads defensivt. Man kunne se at vi har fået lidt selvtillid tilbage. Sabbi og jebali er gode og det betyder automatisk vi er farlige, selvom de desværre også pisser lige lovligt mange lovende angreb væk, så er det jo sabbis opportunisme som giver os målet, ligesom det også var imod FCM.
                          Om det så er forkert at fyre michelsen ved jeg ikke helt. Får han det optimale ud af holdet? Jeg synes den er svær. Som vi har spillet de seneste tre kampe, så er det jo fint, men kunsten er at sådanne præstationer også skal være standarden og ikke topniveauet. Set over hele sæsonen, så rammer vi kampe som de første tre og de sidste tre i denne sæson. Men så har vi også en hel masse under det niveau her. Det har michelsen ikke vist over den seneste halvanden sæson han kan få holdet til og over så lang tid er det jo efterhånden en tendens og ser man sådan på det, så er det jo fair nok. Om andre så kan få hævet det her holds bundniveau og måske endda også topniveau er jo enormt svært at svare på, men der er ingen tvivl om at den givne træner får en stor opgave. Dels halser vi efter i top 6 og det vil helt sikkert stadig være målet efter vi slap med kun at have 4 point op og nu ikke som de fleste andre mangler FCK og FCM.
                          Dels overtager han en trup jeg overordnet tror har JM's opbakning og derfor overtager emen trist trup, som skal overbevises om hans ideer. En skæv start kan fører til spillere som går til hemme og lynhurtige uro i spillertruppen og selvfølgelig også hos os fans, som kun kan have grund til at forvente bedre resultater.
                          Spændende bliver det og gudskelov slap vi fra efteråret med skindet på næsen, selvom det snildt kunne være gået helt skævt med de historier som er dukket op. Her skal spillertruppen og JM i hvert fald roses big time for at opføre sig ekstremt prof. Det gør at man i hvert fald går ind til et forår uden håbet om top 6 er begravet helt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            I sæsonens første kamp spillede OB dem ud af banen så ....
                            Ja, i én halvleg på hjemmebane. Længe siden jeg har set så god OB kamp i Parken

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Fin præstation.
                              Ærgerligt vi lige mangler lidt skarphed. en bashkim imellem jebali og sabbi, så tror jeg virkelig vi ville blive giftige offensivt. Lige nu mangler vi en i front med mål i støvlerne. Forhåbentlig kan Finger komme stærkt tilbage og give os noget af det.
                              Ellers dejligt at se vi tør møde FCK aggressivt og højt selvom vi så også efterlader lidt plads defensivt. Man kunne se at vi har fået lidt selvtillid tilbage. Sabbi og jebali er gode og det betyder automatisk vi er farlige, selvom de desværre også pisser lige lovligt mange lovende angreb væk, så er det jo sabbis opportunisme som giver os målet, ligesom det også var imod FCM.
                              Om det så er forkert at fyre michelsen ved jeg ikke helt. Får han det optimale ud af holdet? Jeg synes den er svær. Som vi har spillet de seneste tre kampe, så er det jo fint, men kunsten er at sådanne præstationer også skal være standarden og ikke topniveauet. Set over hele sæsonen, så rammer vi kampe som de første tre og de sidste tre i denne sæson. Men så har vi også en hel masse under det niveau her. Det har michelsen ikke vist over den seneste halvanden sæson han kan få holdet til og over så lang tid er det jo efterhånden en tendens og ser man sådan på det, så er det jo fair nok. Om andre så kan få hævet det her holds bundniveau og måske endda også topniveau er jo enormt svært at svare på, men der er ingen tvivl om at den givne træner får en stor opgave. Dels halser vi efter i top 6 og det vil helt sikkert stadig være målet efter vi slap med kun at have 4 point op og nu ikke som de fleste andre mangler FCK og FCM.
                              Dels overtager han en trup jeg overordnet tror har JM's opbakning og derfor overtager emen trist trup, som skal overbevises om hans ideer. En skæv start kan fører til spillere som går til hemme og lynhurtige uro i spillertruppen og selvfølgelig også hos os fans, som kun kan have grund til at forvente bedre resultater.
                              Spændende bliver det og gudskelov slap vi fra efteråret med skindet på næsen, selvom det snildt kunne være gået helt skævt med de historier som er dukket op. Her skal spillertruppen og JM i hvert fald roses big time for at opføre sig ekstremt prof. Det gør at man i hvert fald går ind til et forår uden håbet om top 6 er begravet helt
                              Nu må man se at vi fik ikke de pint vi spillede os til i de første fire kampe.
                              Ig du nævner selv: en Bashkim imellem Sabbi og Jebali ville være rigtig giftigt. I bedømmelsen af JM skal man se at han fik aldrig en erstatning for Bashkim. De sidste kampe viser helt klart at JM ejer omklædningsrummet og spillere følger ham selvom de ved vel at Jakob er vel fortid i OB efter nytår.
                              JM er den bedste træner i OB i 10 år, med undtagelser af Ove P som desværre kun blev hentet for en redder-job.
                              Vi fyrer den forkerte mand.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Der er ingen garanti for at JM havde lyst til at forlænge, hvis han får valget. Man forstår jo godt, hvis han efter Hemmes tiltrædelse tænker, at det ikke er et projekt han ønsker at fortsætte i. Men jeg så nu bestemt også gerne at han fortsatte

                                Comment

                                Working...
                                X