Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Giver os 15% chance for point. FCM har os på alle parametre; kvalitet, fysik, teknik - og så er de bare langt farligere i feltet, end vi er. Vi skal være meget fugtige og heldige for at få noget med fra den kamp. Det ligner desværre, at vi kommer til at gå på juleferie og være sat håbløst af fra midterfeltet. Nåh, vi håber det bedste og tror på små mirakler.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Giver os 15% chance for point. FCM har os på alle parametre; kvalitet, fysik, teknik - og så er de bare langt farligere i feltet, end vi er. Vi skal være meget fugtige og heldige for at få noget med fra den kamp. Det ligner desværre, at vi kommer til at gå på juleferie og være sat håbløst af fra midterfeltet. Nåh, vi håber det bedste og tror på små mirakler.
      Fugtige

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg kigger ned i tabellen, så i min verden passede de ind som fod i hose.
        Der er 8-9 hold der er bedre end os pt
        Med Horsens og Lyngby i ligaen, er der ingen grund til at kigge nedaf, for vi KAN ikke rykke ned.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg kigger ned i tabellen, så i min verden passede de ind som fod i hose.
          Der er 8-9 hold der er bedre end os pt
          Vi slog et af dem i sidste runde...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Tror jeg faktisk ikke.

            Tror både banen og fcm's gode fysik taler for Marco Lund foretrækkes. Ham og KL spillede en fin kamp sammen sidst og når vi formentlig vil fortsætte i nogenlunde samme stil med direkte baller op på Okosun, så tegner det ikke rigtig til en Tverskov-kamp. Hans chance er hvis JM igen går tilbage til 3-mandsforsvar, som alt andet lige blev skilt en smule mindre ad imod fcm sidst.

            Jeg tror dog som Fyens at han vil starte med de 11 mand, som startede sidst med Swein i stedet for Frø. Vi har vaklet så meget rundt de sidste mange kampe, så tror ikke han går bort fra det som fungerede imod Aab og jo også gjorde sit arbejde imod Nykøbing.
            Og så er det bare at håbe FCM ikke lige er helt hvor de skal være, nu hvor vi kommer imellem en stor kamp imod liverpool og en vigtig pokalkamp imod fck. Vi har set kampe tidligere på sæsonen, hvor FCM ikke helt var som når de er bedst og har vundet på et par dødbolde. Dem er vi bedre rustet til at afvise end de fleste hold og så er der chancer.
            Er helt sikker på Tverskov foretrækkes hvis han er klar. Hans måde at læse spillet på, hans opspil og de færre fejl i duellerne er afgørende både defensivt og offensivt.

            Michelsen indikerede meget klart mellem linjerne, at en 3-5-2 var oplagt mod FCM. Om det så var røgslør, det må vi se.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

              Er helt sikker på Tverskov foretrækkes hvis han er klar. Hans måde at læse spillet på, hans opspil og de færre fejl i duellerne er afgørende både defensivt og offensivt.

              Michelsen indikerede meget klart mellem linjerne, at en 3-5-2 var oplagt mod FCM. Om det så var røgslør, det må vi se.
              Tverskov har ret mange fejl i duellerne og placerer sig ikke altid godt, hvilket er nødvendigt, når man er en ‘lille’ stopper. Med bolden er han selvsagt lysår foran Lund.

              Comment


                #22
                Det bliver 4-3-3 med Oliver
                Ryan Kasper M.Lund O.Lund
                Okosuns Fra Hamann Kløve
                Ssbbi Jebali Opondo

                Havde ikke forventet at Marco foretrækkes Tverskov.
                Og Opondo som starter overrasker mig også. Mod et fysisk stærkt modstander havde forventet Gudjohnsen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oc
                  lund-KL-Marco-Ryan
                  okosun-Drachmann-kløve
                  opondo-Jebali-Sabbi

                  Comment


                    #24
                    Kom så drenge, lad os få et kryds 1-1, det må være tilfredsstillende.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Det bliver 4-3-3 med Oliver
                      Ryan Kasper M.Lund O.Lund
                      Okosuns Fra Hamann Kløve
                      Ssbbi Jebali Opondo

                      Havde ikke forventet at Marco foretrækkes Tverskov.
                      Og Opondo som starter overrasker mig også. Mod et fysisk stærkt modstander havde forventet Gudjohnsen.
                      Oh, dear for en opstilling. Det skal pakkes på midten og vi spiller formentlig kun med 1 angriber - der skifter mellem Sabbi og Jebali.

                      Michelsen er bange for Jebalis manglende pres.

                      Comment


                        #26
                        Jeg er knaldhamrende træt af Michelsen... Hyldegaard og Gudjohnsen med mål to kampe i træk. Begge spillere der løber dybt, strækker spillet og gør Jebali bedre. Nej, fuck dem, Opondo er jo fremragende offensivt. SUK!
                        og så gætter jeg på Okusun ikke kan følge med og konstant bliver spillet rundt om.

                        Havde hellere set:

                        samme forsvar

                        Opondo - Drachmann - Kløve for maks dynamik.

                        Sabbi - Gudjohnsen - Jebali for at fjerne Jebali fra midten og give ham mere frirum. Det har set godt ud, når han spiller andre steder.

                        Comment


                          #27
                          Den opstilling er lig med en fyreseddel er manden komplet blind?

                          Comment


                            #28
                            Sikke en opstilling. Der er mange spillere, der udfylder roller, hvor de ikke er gode. Det er ikke raketvidenskab, og det er simpelthen for åndsvagt at skifte så meget.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Den opstilling er lig med en fyreseddel er manden komplet blind?
                              Måske er det det han satser på, så han kan tiltræde et andet job i januar

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Sikke en opstilling. Der er mange spillere, der udfylder roller, hvor de ikke er gode. Det er ikke raketvidenskab, og det er simpelthen for åndsvagt at skifte så meget.
                                Han satser i hvert fald tydeligt på soloaktioner fra Sabali

                                Comment

                                Working...
                                X