Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCM

    Ikke engang noget der har gidet at lave en optaktstråd siger meget om denne kamp

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...c-midtjylland/

    Skjelvik stadig skadet

    #2
    OB er ved at blive leverpostej - en blød mellemvare. Det er lige før at man ikke gider at se den på TV

    Comment


      #3
      Den er svær, men håbet lever og hvis drengene giver den en over frakken i dag, så kan vi måske trække en uafgjort. FCM kan have det svært på den ringe græsplæne.. Håbet lever

      Comment


        #4
        Lieder er med. Han så meget lovende ud sidst.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Godt nok en endnu vigtigere kamp en forventet efter alle rundens øvrige resultater faldt ud til ugunst for os...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Godt nok en endnu vigtigere kamp en forventet efter alle rundens øvrige resultater faldt ud til ugunst for os...
            Jeg kigger ned i tabellen, så i min verden passede de ind som fod i hose.
            Der er 8-9 hold der er bedre end os pt

            Comment


              #7
              SF gætter på 4-3-3 med Sveinn som spidsangriber

              https://fyens.dk/artikel/gudjohnsen-...-i-superligaen

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                SF gætter på 4-3-3 med Sveinn som spidsangriber

                https://fyens.dk/artikel/gudjohnsen-...-i-superligaen
                Mon ikke Tverskov bytter med M.Lund?
                siden 1887

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Mon ikke Tverskov bytter med M.Lund?
                  Tror jeg også. Håber drengene kan fortsætte som sidst og viser viljen og holdånd. Med den rigtige indstilling kan vi vinde kampen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg kigger ned i tabellen, så i min verden passede de ind som fod i hose.
                    Der er 8-9 hold der er bedre end os pt
                    Lyngby og Horsens er så dårlige, at jeg ikke for alvor er bekymret. Det skal vi være glade for i OB.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Tror jeg også. Håber drengene kan fortsætte som sidst og viser viljen og holdånd. Med den rigtige indstilling kan vi vinde kampen.
                      Det er kun med indstilling vi kan vinde. FCM spiller ikke vildt godt i lange perioder, men de kæmper til sidste sekund og ærgerrigheden gir point i denne lige liga.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                        Mon ikke Tverskov bytter med M.Lund?
                        Tror jeg faktisk ikke.

                        Tror både banen og fcm's gode fysik taler for Marco Lund foretrækkes. Ham og KL spillede en fin kamp sammen sidst og når vi formentlig vil fortsætte i nogenlunde samme stil med direkte baller op på Okosun, så tegner det ikke rigtig til en Tverskov-kamp. Hans chance er hvis JM igen går tilbage til 3-mandsforsvar, som alt andet lige blev skilt en smule mindre ad imod fcm sidst.

                        Jeg tror dog som Fyens at han vil starte med de 11 mand, som startede sidst med Swein i stedet for Frø. Vi har vaklet så meget rundt de sidste mange kampe, så tror ikke han går bort fra det som fungerede imod Aab og jo også gjorde sit arbejde imod Nykøbing.
                        Og så er det bare at håbe FCM ikke lige er helt hvor de skal være, nu hvor vi kommer imellem en stor kamp imod liverpool og en vigtig pokalkamp imod fck. Vi har set kampe tidligere på sæsonen, hvor FCM ikke helt var som når de er bedst og har vundet på et par dødbolde. Dem er vi bedre rustet til at afvise end de fleste hold og så er der chancer.

                        Comment


                          #13
                          Tverskov er altså også lidt overvurderet herinde. Han er en ok spiller - ikke mere, ikke mindre. Det er mig en gåde, at OB ikke hentede DH.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Mon ikke Tverskov bytter med M.Lund?
                            Opstillingen er altid, når det er muligt, baseret på den sidste træning hvor starteren trænes ... det er svært at ramme forkert faktisk, medmindre der opstår ting til sidst.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Tverskov er altså også lidt overvurderet herinde. Han er en ok spiller - ikke mere, ikke mindre. Det er mig en gåde, at OB ikke hentede DH.
                              Der er ikke kun en gåde, det er fuldstændigt idiotisk ikke at gribe chancen at hente DH hjem. Det var mere end oplagt og udstiller ledelsen totalt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X