Oprindeligt indsendt af Shots
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægdet ville være en god løsning umiddelbart. Han er den bedste løsning af de navne jeg har hørt endnu
Men lad os nu se om min kilde holder..http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægEnig!
Men lad os nu se om min kilde holder..
Kunne vi evt have lidt til overs til at supplere op med Patrick Mortensen, så vil det ikke være en helt skidt weekend på transferbørsen:-)
Krydser fingre for godt nyt i morgen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDet ville i hvert fald give god mening for både OB, FCK og Pourie.
Kunne vi evt have lidt til overs til at supplere op med Patrick Mortensen, så vil det ikke være en helt skidt weekend på transferbørsen:-)
Krydser fingre for godt nyt i morgen.
Comment
-
https://www.facebook.com/obnews?fref=nf
I følge OB news bliver Ngoo præsenteret i morgen. Nu der kender til rigtigheden i det rygte
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg håber jeg ikke får ret - vi får simpelthen superligaens mest impotente angreb og en direkte kurs mod afgrunden.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er helt enig. Giv dem nogle minutter hist og pist og kør dem stille ind på holdet...
bedst for alleTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er lidt sjovt. Nå men der kommer til at ske ting og sager i dag. Angriber på vej inden Hobro kampen siger vandrørene...
Kom så JH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMarvin købt på en lang kontrakt ville være rigtig godt og så et år til Ngoo.
Frygter lidt Marvin vil blive leje og så lykkedes det ikke at holde ham, hvis han gør det godt.
Comment
-
Er der en venlig sjæl som kan hviske Komiske Ali i øret at sæsonen starter om ca 29 timer , og at man ikke altid skal rette sig efter sin mors vise ord om nok at se men ikke røre ..
J.H mangler stadig en helvedes masse for at overbevise mig om at han er den rette , ser ud som om hans netværk kun rækker til en radius af 75-80 km fra Odense ..Last edited by Magge; 19-07-2014, 07:50.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment