Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Desuden kan 10 årige godt danne sig en selvstændig mening!
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Desuden kan 10 årige godt danne sig en selvstændig mening!
      Kan du?
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Kan du?
        Jeg kunne som 10 årig, så mon ikke jeg kan 20 år efter?
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          der kommer ingen økonomisk indsprøjtning - det kan jeg simpelthen ikke forestille mig - beløbet der skal til for at løfte os tilbage til toppen må være enormt.
          - Og ja jeg frygter også vi spare os ihjel....ikke at jeg mener vi skal bruge enorme summer at penge vi ikke har, ala BIF - men der må være en mellemvej. Vi spare os næppe til flere sejre og bedre placeringer - der vil give et større afkast fra tv-pengene. Og udebliver spillet også - som det efterhånden har gjort en del år, så mister man opbakningen fra Hr. 0g Fru Fynbo - der finder noget andet at underholde sig med...
          De sidste par sæsoner har givet (mig) et indtryk af, at det eneste man pt. går efter i OB er overlevelse i superligaen. Det er sgu et lidt fesent signal at sende...og det koster også på tilskuersiden. Hr. og Fru Fynbo, som du nu kalder dem, de lægger altså også penge i kassen, når de kommer for at se god fodbold. Den slags fodbold får de desværre ikke at se i Odense foreløbigt, ser det ud til, og de har heller ikke fået det at se de sidste par sæsoner. Det holder dem væk. Forståeligt. De vil underholdes. Så er der kun vi andre tilbage. Os fodbold-"entusiaster", "kæmpe-fans" og hvad vi nu ellers kan kalde os. Vi ønsker alt det bedste for OB, og elsker OB - men vi får den ene mavepuster efter den anden. Når man så allerede ser rygter fra dette transfervindue, der går på at man måske er i forhandlinger om at sælge vores måske bedste spiller af egen avl til en liga-konkurrent, og samtidig er ved at hente en middelmådig 1. div. spiller, så taber man sgu pusten, mister moralen og troen....og lysten til OB. Jeg gør i hvert fald.

          Måske er jeg ved at blive (for) gammel - men de sidste 3-4-5 år har virkelig trukket tænder ud, og jeg kan mærke at OB på ingen måde er ligeså interessant, som OB var for bare 5-6-7 år siden. Og det hænger helt sikkert sammen med "middelmådigheden" og de manglende ambitioner om at gøre OB til et tophold i DK.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Jeg kunne som 10 årig, så mon ikke jeg kan 20 år efter?
            Du er jo også et enestående individ
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Du er jo også et enestående individ
              Korrekt.
              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                De sidste par sæsoner har givet (mig) et indtryk af, at det eneste man pt. går efter i OB er overlevelse i superligaen. Det er sgu et lidt fesent signal at sende...og det koster også på tilskuersiden. Hr. og Fru Fynbo, som du nu kalder dem, de lægger altså også penge i kassen, når de kommer for at se god fodbold. Den slags fodbold får de desværre ikke at se i Odense foreløbigt, ser det ud til, og de har heller ikke fået det at se de sidste par sæsoner. Det holder dem væk. Forståeligt. De vil underholdes. Så er der kun vi andre tilbage. Os fodbold-"entusiaster", "kæmpe-fans" og hvad vi nu ellers kan kalde os. Vi ønsker alt det bedste for OB, og elsker OB - men vi får den ene mavepuster efter den anden. Når man så allerede ser rygter fra dette transfervindue, der går på at man måske er i forhandlinger om at sælge vores måske bedste spiller af egen avl til en liga-konkurrent, og samtidig er ved at hente en middelmådig 1. div. spiller, så taber man sgu pusten, mister moralen og troen....og lysten til OB. Jeg gør i hvert fald.

                Måske er jeg ved at blive (for) gammel - men de sidste 3-4-5 år har virkelig trukket tænder ud, og jeg kan mærke at OB på ingen måde er ligeså interessant, som OB var for bare 5-6-7 år siden. Og det hænger helt sikkert sammen med "middelmådigheden" og de manglende ambitioner om at gøre OB til et tophold i DK.
                kunne ikke ikke have sagt det bedre selv.......synes også det er svært at bevarer troen og moralen og holde fanen højt, når man samtidigt (set fra mit synspunkt)får en oplevelse af at ledelsen igen og igen skruer ned......
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  I så fald har man ikke været fan. Men nu kaldte anglicantian sig selv for United-fan, deri ligger det ulækre.
                  Sådan opfatter man det nok selv som 10 årig... Men alle har vel lov til at udvikle sig..
                  Og så er det nok ikke alle der er lige så nøjeregnende med forskellen i betegnelserne fan og tilhænger...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Desuden kan 10 årige godt danne sig en selvstændig mening!
                    Det kan en to årig også men det er de færreste ti årige der kan overskue konsekvenserne af et livskabt commitment..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Desuden kan 10 årige godt danne sig en selvstændig mening!
                      Det kan en to årig også men det er de færreste ti årige der kan overskue konsekvenserne af et livslangt commitment..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Har Falk, OB, FCK eller BIF eller nogen agenter sagt noget som helst om at Falk er på vej til KBH eller er detblot en journalist der tænker at en af de bedste individualister i Suppen må være interessant for alle klubber og OB fattes penge?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Har Falk, OB, FCK eller BIF eller nogen agenter sagt noget som helst om at Falk er på vej til KBH eller er detblot en journalist der tænker at en af de bedste individualister i Suppen må være interessant for alle klubber og OB fattes penge?
                          Sandsynligvis det sidste. Har ikke hørt nogle kommentarer, citater eller udtalelser fra enkeltpersoner overhovedet. Så mon ikke det er noget journalisten vurderer og ikke noget der er erfaret.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Har Falk, OB, FCK eller BIF eller nogen agenter sagt noget som helst om at Falk er på vej til KBH eller er detblot en journalist der tænker at en af de bedste individualister i Suppen må være interessant for alle klubber og OB fattes penge?
                            Vil også tro på det sidste, og så er historien vel god, lidt i stil med Lars J til OB, eller skal det handle om andre end blot OB, kunne man skrive en historie om Cornelius er et interessant emne for Brøndby, nu hvor han ikke helt har slået igennem i FCK. Jeg vil umiddelbart tro oplevelsen vægter tungere end noget andet, når sportsjournalister i agurketid skal grave interessante artikler frem.

                            Comment


                              Hvor kunne det være fedt, hvis man kan se at der er skrevet i rygtetråden, at der så rent faktisk var et rygte. Når jeg vil læse om rygter er jeg ret ligeglad med hvem Rasmus Falk holdt med da han var 8 år gammel. Jeg troede også en gang på julemanden, men det er en fase man kommer over.
                              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                              Comment


                                enig - rygter til rygter og ikke andet :-)
                                Daniel Høegh har været på tegnebrættet i England, men følehornene er trukket tilbage igen

                                Comment

                                Working...
                                X