Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JBL er så godt som hjemme, hvilket jo også indikeres kraftigt i Stiften i dag...

    Desværre er den god nok omkring bud på Falk fra Djævleøen... Falk vil stadig helst til udlandet og det ser Ob også helst, men udspillene fra både FCK Og Brøndby er citat "meget spændende og attraktive "...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
      JBL er så godt som hjemme, hvilket jo også indikeres kraftigt i Stiften i dag...

      Desværre er den god nok omkring bud på Falk fra Djævleøen... Falk vil stadig helst til udlandet og det ser Ob også helst, men udspillene fra både FCK Og Brøndby er citat "meget spændende og attraktive "...
      Fedt med JBL if true...

      mht Falk må det være fedt at dine vandrør ude i den ende af kommunen er så utætte som de er..
      Jeg håber at OB slår koldt vand i blodet og ser om der ikke tikker et fransk bud ind efter VM..

      Comment


        Der har jo lige været RUB, så det var ikke vand der fik et rør til at lække lidt, men øl B-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
          Der har jo lige været RUB, så det var ikke vand der fik et rør til at lække lidt, men øl B-)
          Øøøøøøllllllll

          Comment


            Jeg hørte at han allerede havde købt lejlighed i Kbh. Meldte historien noget om det?
            (ikke at det giver meget mening medmindre han vil til hovedstaden, men kilden var solid)

            Comment


              Det kunne jeg slet ikke forstille mig. Der er vi slet ikke endnu. Det jeg har hørt er der har været kontakt og Falk har lyttet. Men slet ikke besluttet sig for noget endnu!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                Det kunne jeg slet ikke forstille mig. Der er vi slet ikke endnu. Det jeg har hørt er der har været kontakt og Falk har lyttet. Men slet ikke besluttet sig for noget endnu!!
                Cool. Det er sgu også fair at han lytter.. Bare han slår koldt vand i blodet. Så skal han nok komme til udlandet snart..

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ndby-interesse

                  Falk er hverken bekræftende eller afvisende overfor at han kan søge væk til sommer, heller ikke overfor FCK eller Brøndby.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ndby-interesse

                    Falk er hverken bekræftende eller afvisende overfor at han kan søge væk til sommer, heller ikke overfor FCK eller Brøndby.
                    ja han lyder ikke afvisende. Fair nok inden der er noget konkret.
                    50 mill til OB og 10 mill i årsløn netto skal da altid overvejes

                    Tror mest af alt at det er noget Leif satte igang uden en egentlig kilde..

                    Just for the headline

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      ja han lyder ikke afvisende. Fair nok inden der er noget konkret.
                      50 mill til OB og 10 mill i årsløn netto skal da altid overvejes

                      Tror mest af alt at det er noget Leif satte igang uden en egentlig kilde..

                      Just for the headline
                      Lever de ikke også af deres klik online?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Lever de ikke også af deres klik online?
                        Jep

                        Comment


                          Ligner der er noget om snakken mht Bif og FCK ud fra de svar der.. Det var ihvertfald ikke afvisningen vi drømmer om.

                          ".. drømmer om udlandet - hvis det tilbud ikke kommer, vil jeg hellere tage et år mere i OB. En anden dansk klub er ikke aktuelt for mig pt bla bla bla.. " Sådan et svar havde været lækkert :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                            Ligner der er noget om snakken mht Bif og FCK ud fra de svar der.. Det var ihvertfald ikke afvisningen vi drømmer om.

                            ".. drømmer om udlandet - hvis det tilbud ikke kommer, vil jeg hellere tage et år mere i OB. En anden dansk klub er ikke aktuelt for mig pt bla bla bla.. " Sådan et svar havde været lækkert :)
                            Og havde OB så solgt ham for et svimlende millionbeløb, som klubben af mange grunde ikke kunne sige nej til, ville han blive mødt med bannere og råb om forrædder, fordi han på et tidspunkt havde sagt, at han kun ville spille i OB.

                            Comment


                              Jeg er helt enig med fmprOB her - jeg tror ikke der er en skid i det, ud over det en vis kildeløs bitter mand på fyens stifttidende har fundet på..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                                Og havde OB så solgt ham for et svimlende millionbeløb, som klubben af mange grunde ikke kunne sige nej til, ville han blive mødt med bannere og råb om forrædder, fordi han på et tidspunkt havde sagt, at han kun ville spille i OB.
                                Der skal nok være nogen, der bliver sure. Personligt kan jeg ikke blive sur på en ung spiller, der kun har én karriere, og som skal tænke på den også. Og jeg synes også, at Falk har givet alt det, som man kan forvente - det er jo derfor, der er følelser med her. Jeg håber bare inderligt, at han ryger til udlandet - men hvis det unævnelige sker, så vil jeg bare være trist. Virkelig trist.

                                Comment

                                Working...
                                X