Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
    Her kommer endnu et af mine rygter, husk dette er kun et RYGTE og jeg ved endnu ikke hvor meget kød der er på denne men, Lasse Nielsen leder som bekendt efter ny klub og der skulle være interesse fra OB samt flere Nordiske klubber bla. FCK som der også bliver skrevet i medierne.

    Interessen skulle dog ikke være så varm den anden vej, da han har andre Superliga/Nordiske klubber som han rangere højere.

    DonJuan
    stod det ikke på tipsbladet.dk eller EB i går at han rygtes til FCK? Jeg tror ikke på Lasse Nielsen i Ådalen, men han vil være en fin signing selvom jeg stadig vil have at Kasper og Daniel skal have chance nu.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      jamen så vil jeg komme med et løst rygte, og det er meget løst, men FCK skulle efter sigende være interesseret i Falk.

      Comment


        Desværre det eneste rigtige skifte, såfremt Falken vil til en anden klub i DK. Omvendt tror jeg han vil vælge udlandet - der bør være en fransk, spansk eller hollandsk klub der passer godt til ham.

        Hvis vi kan få 20+ mio for falk, så sælg sælg sælg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          jamen så vil jeg komme med et løst rygte, og det er meget løst, men FCK skulle efter sigende være interesseret i Falk.
          det ville fandme gøre ondt....falk og kadrii - sælg dem hvis der kommer gode bud - men udenlands tak

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            jamen så vil jeg komme med et løst rygte, og det er meget løst, men FCK skulle efter sigende være interesseret i Falk.
            I går hørte jeg ellers, at det var Bashkim, de var efter...
            Striw'd jart - Striw'd blo'!

            Nu vinder vi GULD!

            Kluden Krew - O'ense Internationals!

            Comment


              Men der skulle være ret meget interesse for Falk generelt, også fra udlandet. Og jeg aner ikke, hvorvidt FCKs er et reelt bud, eller blot en forsigtig forespørgsel. Så der er i virkeligheden ikke så meget sensationelt i det, mon ikke FCK har følere fremme i forhold til de fleste profiler i ligaen.

              Comment


                Håber ikke man vælger at sælge til FCK det ville være rigtigt slemt at se specielt Falk i den trøje.

                Comment


                  Fra en i OB's daglige ledelse: 'Vi håber på en mere fra Viborg med mål i støvlerne'.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tobi Se indlæg
                    Håber ikke man vælger at sælge til FCK det ville være rigtigt slemt at se specielt Falk i den trøje.
                    Kadrii ville jeg nok over tid overleve at se i FCK-trøjen....det forholder sig en del anderledes, hvis det samme skulle ske for Falk
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      FcK var ude efter Falk sidste sommer, så det ville ikke være overraskende...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Kadrii ville jeg nok over tid overleve at se i FCK-trøjen....det forholder sig en del anderledes, hvis det samme skulle ske for Falk
                        Har det på samme måde. Bare ikke Falk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                          Fra en i OB's daglige ledelse: 'Vi håber på en mere fra Viborg med mål i støvlerne'.
                          Ville passe mig fint hvis man hentet Dalgaard

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            FcK var ude efter Falk sidste sommer, så det ville ikke være overraskende...
                            Og kadrii

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tobi Se indlæg
                              Ville passe mig fint hvis man hentet Dalgaard
                              Ja ham kunne vi godt bruge

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tobi Se indlæg
                                Ville passe mig fint hvis man hentet Dalgaard
                                Hans forår har været elendigt!

                                En Rubin Okotie derimod, hvis SøNdErJySkE ikke signer ham permanent, kunne være rigtig spændende, 9 mål i 14 kampe og meget medvirkende til deres overlevelse. Han er nok bare for dyr
                                Striw'd jart - Striw'd blo'!

                                Nu vinder vi GULD!

                                Kluden Krew - O'ense Internationals!

                                Comment

                                Working...
                                X