Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Info.... Den er dog ikke 100%
    det ville være en god løsning umiddelbart. Han er den bedste løsning af de navne jeg har hørt endnu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      det ville være en god løsning umiddelbart. Han er den bedste løsning af de navne jeg har hørt endnu
      Enig!

      Men lad os nu se om min kilde holder..
      http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
        Enig!

        Men lad os nu se om min kilde holder..
        Hvis de gør det kunne det jo være at prisen på Kadrii også er rigtig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
          Enig!

          Men lad os nu se om min kilde holder..
          Det ville i hvert fald give god mening for både OB, FCK og Pourie.

          Kunne vi evt have lidt til overs til at supplere op med Patrick Mortensen, så vil det ikke være en helt skidt weekend på transferbørsen:-)

          Krydser fingre for godt nyt i morgen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Det ville i hvert fald give god mening for både OB, FCK og Pourie.

            Kunne vi evt have lidt til overs til at supplere op med Patrick Mortensen, så vil det ikke være en helt skidt weekend på transferbørsen:-)

            Krydser fingre for godt nyt i morgen.
            Ja det kunne være fedt hvis han kunne få debut søndag

            Comment


              https://www.facebook.com/obnews?fref=nf

              I følge OB news bliver Ngoo præsenteret i morgen. Nu der kender til rigtigheden i det rygte

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                Jeg håber jeg ikke får ret - vi får simpelthen superligaens mest impotente angreb og en direkte kurs mod afgrunden.
                pt ligner det en "ACH light" fra de år de lukkede alle kampe ned fra start.....bortset fra at vores forsvar ikke har fungeret i seneste 3 sæsoner
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg er helt enig. Giv dem nogle minutter hist og pist og kør dem stille ind på holdet...
                  bedst for alle
                  Hvis de er gode nok skal de da spille, men det er der så ikke meget der tyder på, måske bortset fra Desler.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Næsten samme overskrift som guldtilob

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...an-gaa-staerkt
                    Det er lidt sjovt. Nå men der kommer til at ske ting og sager i dag. Angriber på vej inden Hobro kampen siger vandrørene...

                    Comment


                      Ngoo eller en anden?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det er lidt sjovt. Nå men der kommer til at ske ting og sager i dag. Angriber på vej inden Hobro kampen siger vandrørene...
                        Mit håb er at vi henter både Dalgaard og Pourie ;-) Det er altså den spiller som jeg havde mest offensiv fidus til i vores trup som vi lige har overdraget til en anden superligaklub.....det kræver altså noget power den anden vej, hvis vi ikke skal blive helt til grin i fodbolddanmark.
                        Kom så JH.

                        Comment


                          Tror på Marvin P, men Dalgaard koster vidst lige lidt i overkanten. Men fin tanke, som jeg heller ikke ville blive ked af :-)

                          Comment


                            Marvin købt på en lang kontrakt ville være rigtig godt og så et år til Ngoo.

                            Frygter lidt Marvin vil blive leje og så lykkedes det ikke at holde ham, hvis han gør det godt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Marvin købt på en lang kontrakt ville være rigtig godt og så et år til Ngoo.

                              Frygter lidt Marvin vil blive leje og så lykkedes det ikke at holde ham, hvis han gør det godt.
                              Det går ikke at vi SÆLGER vores bedste og så LEJER andre spilere - det er den direkte ved i 1. division.

                              Comment


                                Er der en venlig sjæl som kan hviske Komiske Ali i øret at sæsonen starter om ca 29 timer , og at man ikke altid skal rette sig efter sin mors vise ord om nok at se men ikke røre ..


                                J.H mangler stadig en helvedes masse for at overbevise mig om at han er den rette , ser ud som om hans netværk kun rækker til en radius af 75-80 km fra Odense ..
                                Last edited by Magge; 19-07-2014, 07:50.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X