Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bt.dk/superligaen/ob-jagt...s-dalgaard-men

    Comment


      ViFF vil have mere end det dobbelte af hvad vi har budt, Ambitiøst eller grådigt!?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
        ViFF vil have mere end det dobbelte af hvad vi har budt, Ambitiøst eller grådigt!?
        Tja det er jo svært at argumentere imod 45 mål de sidste 2 sæsoner, men føler lidt at der må findes angribere derude med større potentiale hvis vi snakker en pris på 5mio.
        Last edited by Leander; 04-07-2014, 06:47.
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Tja det er jo svært at argumentere imod 45 mål de sidste 2 sæsoner, men føler lidt at der må findes angribere derude med større potentiale hvis vi snakker en pris på 5mio.
          det er nok et udtryk for normal forretningsmetode. Er der en klub der bider på er det fint, men det er næppe OB pt. 45 mål på 2 sæsoner er mange, og med de spillemæssige kompetencer han besidder tror jeg også at der er spillere der passer bedre i et boldbesiddende system end TD umiddelbart gør, men igen hvis han kan holde +18 pr sæson kan pengene være godt investeret. TD er i flg. bold.dk selv nu mere interesseret i superligaen end en obskur norsk/svensk/finsk eller 2 bundesligaklub hvor han lynhurtigt vil gå i glemmebogen, så meget afhænger måske også af hvad han selv vil.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Tja det er jo svært at argumentere imod 45 mål de sidste 2 sæsoner, men føler lidt at der må findes angribere derude med større potentiale hvis vi snakker en pris på 5mio.
            umiddelbart heller ikke min drømmesigning - omvendt så kan manden altså lave mål...og så finder jeg det positivt at det trods alt er sidste sæsons topscore vi kædes sammen med - og ikke en eller anden tilfældig 2 divs. angriber. Om ikke andet giver det da en eller anden indikation af hvad vi kigger på.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er nok et udtryk for normal forretningsmetode. Er der en klub der bider på er det fint, men det er næppe OB pt. 45 mål på 2 sæsoner er mange, og med de spillemæssige kompetencer han besidder tror jeg også at der er spillere der passer bedre i et boldbesiddende system end TD umiddelbart gør, men igen hvis han kan holde +18 pr sæson kan pengene være godt investeret. TD er i flg. bold.dk selv nu mere interesseret i superligaen end en obskur norsk/svensk/finsk eller 2 bundesligaklub hvor han lynhurtigt vil gå i glemmebogen, så meget afhænger måske også af hvad han selv vil.
              Men det er jo bare ikke den spillestil der praktiseres. Nu vel, AMC er væk, han kunne jo ikke andet end at sende den ud af kommunen. Så man kan da håbe på, at de nye er bedre til den udmeldte spillestil, end den reelle, vi ser i kampene - for der passer TD perfekt!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                ViFF vil have mere end det dobbelte af hvad vi har budt, Ambitiøst eller grådigt!?
                Ambitiøst og forhandlingsteknisk. Finder det positivt at OB trods alt er efter en angriber.
                Nu går forhandlingerne igang og mon det kan blive 3 mio. + N'Koum eller noget andet....
                Læser det ikke som forhandlingerne er slut..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Men det er jo bare ikke den spillestil der praktiseres. Nu vel, AMC er væk, han kunne jo ikke andet end at sende den ud af kommunen. Så man kan da håbe på, at de nye er bedre til den udmeldte spillestil, end den reelle, vi ser i kampene - for der passer TD perfekt!
                  det er jeg enig i, og også opmærksom på og det er imø en vanskelig balancegang OB og TB er ude i. TD målene er på den ene side svære at sige nej til, men sammenholdt med strategier og visioner (og processer) er det måske andre typer der er påkrævede.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Ambitiøst og forhandlingsteknisk. Finder det positivt at OB trods alt er efter en angriber.
                    Nu går forhandlingerne igang og mon det kan blive 3 mio. + N'Koum eller noget andet....
                    Læser det ikke som forhandlingerne er slut..
                    det er sikkert helt normalt at VFF afviser 1. bud, alt andet vil være uambitiøst af jyske krejlere som selvfølgelig skal have så meget som muligt for TD, omvendt vil OB, og andre klubber, give så lidt som muligt
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Jeg er frygtelig bange for, at vi er ved at lave en "Henrik Toft" hvis vi køber Dalgaard....

                      Jeg er seriøst bange for, at han ender med at falde helt igennem i Ådalen - Jeg ved sgu ikke hvorfor, at jeg har det sådan - ville ønske at det var en anderledes følelse jeg sad med, for jeg har stor respekt for det Dalgaard har opnået i Viborg.
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                      JM Barometer 1
                      2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Ambitiøst og forhandlingsteknisk. Finder det positivt at OB trods alt er efter en angriber.
                        Nu går forhandlingerne igang og mon det kan blive 3 mio. + N'Koum eller noget andet....
                        Læser det ikke som forhandlingerne er slut..
                        Helt enig. Bare alene det vi kigger efter en angriber der skal købes fri er positivt jo..
                        kunne sagtens se Dalgaard i OB men man drømmer vel altid om den sorte diamant som Fall og Utaka

                        Comment


                          Nu sker det næsten aldrig i Danmark, at der byttes spillere, men ser jeg på OB´s trup og Viborgs trup, så kan jeg finde to navne.

                          De mangler en førstemålmand. Vi slipper ikke for Jespers løn, men vi kunne stille ham til rådighed. Det efterlader os dog med et behov for at finde en 3. målmand.

                          Mest oplagt synes jeg COB er. Han er Ole Nielsens "opfindelse" og vil være en stor styrkelse af Viborg, samtidig med vi ikke opdager han er væk, så lån ham gratis ud det år han har tilbage af kontrakten og giv 2,75 mille for Dalgaard, så passer pengene.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Nu sker det næsten aldrig i Danmark, at der byttes spillere, men ser jeg på OB´s trup og Viborgs trup, så kan jeg finde to navne.

                            De mangler en førstemålmand. Vi slipper ikke for Jespers løn, men vi kunne stille ham til rådighed. Det efterlader os dog med et behov for at finde en 3. målmand.

                            Mest oplagt synes jeg COB er. Han er Ole Nielsens "opfindelse" og vil være en stor styrkelse af Viborg, samtidig med vi ikke opdager han er væk, så lån ham gratis ud det år han har tilbage af kontrakten og giv 2,75 mille for Dalgaard, så passer pengene.
                            Bestemt en mulighed. Er med på begge

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                              Jeg er frygtelig bange for, at vi er ved at lave en "Henrik Toft" hvis vi køber Dalgaard....

                              Jeg er seriøst bange for, at han ender med at falde helt igennem i Ådalen - Jeg ved sgu ikke hvorfor, at jeg har det sådan - ville ønske at det var en anderledes følelse jeg sad med, for jeg har stor respekt for det Dalgaard har opnået i Viborg.
                              Forskellen er vel bl.a. at Toft ikke var topscorer i ligaen, da han kom til OB. Så jeg mener, der er grund til at være mere optimistisk omkring Dalgaard.
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                                Forskellen er vel bl.a. at Toft ikke var topscorer i ligaen, da han kom til OB. Så jeg mener, der er grund til at være mere optimistisk omkring Dalgaard.
                                Jeg er også lidt skeptisk omkring Dalgaard, ift. hvordan han vil passe ind ved os hvor der trods alt vil blive stillet andre - især spillemæssige - krav til ham. Magter han det og tager det noget fra hans målfarlighed?

                                Men selvom jeg har mine tvivl så er det helt overordnet svært rigtig at sige noget til hvis vi henter sidste sæsons ligatopscorer.

                                Comment

                                Working...
                                X