Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægJeg er helt enig med fmprOB her - jeg tror ikke der er en skid i det, ud over det en vis kildeløs bitter mand på fyens stifttidende har fundet på..
Jeg vil dog godt lige nævne leif's glimrende klumme idag i sports sektionen hvor han også stiller store spørgsmåls tegn ved OB indkøbs politik samt nævner vores nye unge drenge der rykker op i år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGider du give et kort referat af hvad Leif mener.
han siger desuden at han glæder sig ulideligt meget til at følge de unge med Desler i spidsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHalvt rygte. Er der andre der har hørt om at vi har interesse i at tilknytte Emil Nielsen fra Roskild?
har intet hørt om dette nej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGider du give et kort referat af hvad Leif mener
Derudover remser han de sidste 8-10 handler op for at underbygge, at OB henter spillere fra en hylde under sig selv.
Og så runder han af med, at Rasmus Falk flirter med andre klubber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHalvt rygte. Er der andre der har hørt om at vi har interesse i at tilknytte Emil Nielsen fra Roskild?
Selvom jeg ikke har set ham spille, håber jeg meget på at vi kan hente ham i en Jeppe Hansen rolle..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan kritiserer lidt for kun at rekruttere fra "dårligere" hold samt stiller spørgsmålstegn ved om OB kan stabilisere sig som midterhold med den nuværende økonomiske politik. Han stiller også spørgsmålstegn ved hvad der sker nu når du fjerner rigtig mange års superliga rutine og ikke umiddelbart erstatter det..
han siger desuden at han glæder sig ulideligt meget til at følge de unge med Desler i spidsen
Han kan da have ret i det med de "dårligere" hold, men tænker det er økonomisk nødvendighed. Selvfølgelig kan man investere sig frem, men det kræver man har pengene eller nogen vil låne/give os dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMange tak for ref.
Han kan da have ret i det med de "dårligere" hold, men tænker det er økonomisk nødvendighed. Selvfølgelig kan man investere sig frem, men det kræver man har pengene eller nogen vil låne/give os dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelv tak. Der bliver ikke nævnt økonomisk ansvarlighed, men nærmere (mellem linierne): OB er ved at spare sig selv ihjel
Da man lagde stilen om blev der snakket om flere egne talenter supleret med, kan ikke huske ordet - det var næppe stjerner, men så etablerede/erfarne folk - folk med en vis kvalitet.
- De unge folk har efterhånden fundet vejen til truppen - så mangler den anden halvdel....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelv tak. Der bliver ikke nævnt økonomisk ansvarlighed, men nærmere (mellem linierne): OB er ved at spare sig selv ihjelForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet tror jeg så på ingen måde at vi er. Men det er tydeligt at det åbenbart for OBs vedkommende er en skidt ting at være økonomisk forsvarlige. Hvorfor må guderne vide.
Lige pt. (sidste sæson og måske også denne) melder man først en målsætning ud, når man har set, hvad man har kunnet rage til sig af spillere, modsat at man henter spillere, der kan være med til at opfylde en på forhånd fastlagt målsætning. Gad godt se den virksomhedsleder, der fik lov at blive siddende på posten, hvis han lige skulle have de 3 første måneder af året til at gå, for at se, hvor det bar henad, og først derefter lagde et budget for resten af året...
OB kan jo bare melde ud, at de pt. er glade for bare at være med - så kan vi da forholde os til det.
Jeg ser "min" klub være mere og mere "lalleglad" - forstået sådan, at det åbenbart er vigtigere blot at være med, end det er at tage kampen op og samle Fyn omkring et "top-"hold i Odense. Og at være et tophold i DK, det koster - og den leg er OB ikke villige til at lege med i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet tror jeg så på ingen måde at vi er. Men det er tydeligt at det åbenbart for OBs vedkommende er en skidt ting at være økonomisk forsvarlige. Hvorfor må guderne vide.
Det eneste jeg har kritiseret i dag er Jesper Hansen's evne til at finde en HB når han har haft næsten 1 år til at lede
Comment
Comment