Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Jeg nægter simpelthen at tro på at det kan være rigtigt.
    Prisen eller at han kommer?

    Comment


      begge...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Prisen eller at han kommer?
        Prisen. Medmindre altså at Jesper Hansen skylder nogle tjenester i det østjyske.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Prisen eller at han kommer?
          Tror også prisen er lavere - hvis vi altså henter ham.
          Last edited by Agbre; 15-06-2014, 21:40.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Prisen. Medmindre altså at Jesper Hansen skylder nogle tjenester i det østjyske.
            Horsens har lavet den trojanske hest på os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Prisen. Medmindre altså at Jesper Hansen skylder nogle tjenester i det østjyske.
              Hvis man læser inde på Horsens forum, så virker det ikke som om at Jesper Hansen, har gjort dem nogle tjenester indtil videre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
                Hvis man læser inde på Horsens forum, så virker det ikke som om at Jesper Hansen, har gjort dem nogle tjenester indtil videre
                hvis vi giver 800.000kr for Kryger så har vi i hverttilfælde gjort dem en...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  hvis vi giver 800.000kr for Kryger så har vi i hverttilfælde gjort dem en...
                  Ja indtil videre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Thomsen Medlems Profil
                    Send personlig besked
                    Find medlems indlæg
                    Føj til venneliste


                    Medlem



                    Medlem siden: 28 Oktober 2012
                    Sted: Ølsted
                    Status: Offline
                    Point: 255
                    Indlæg funktioner Besvar
                    Citér Thomsen
                    Indberet indlæg

                    Tak(0)
                    Citér Svar Sendt: i går kl. 21:59
                    Desolation Row skrev:

                    Det kan være lidt svært, det med pengene

                    1,25 m. synes jeg er en god pris for Marxen, når man fik ham gratis.

                    Det svarer til det underskud Brøndby har på en 3 -4 dage.

                    He, den var god!


                    Prisen på Kryger skulle ligge på 800.000 kroner.
                    Det synes jeg er en rigtig fin pris for ham. Det er vel ret beset 800.000 for hans frispark, fordi udover hans tordenstøvle, så har han en ok hovedstødsstyrke og that's it.

                    Jeg er stadig lunken ved at vi signer Kryger. Han får ikke lov at komme frem til de samme chancer i suppen, både spil og spillere er hurtigere.

                    Det kunne også være denne spiller, der er tredje manden. Stiften er meget plæderende for at vi jagter ham. Kabylie Albert Ebossé fra Cameroun, angriber spiller pt i Algeriet.
                    jeg ved ikke hvor du har det tal fra. I flg "Stiften" har Kryger kontraktudløb i ACH, og stadig i flg. samme avis er der sagt endegyldigt farvel til Mos som hermed må videre i karrieren
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Indlægget er sakset fra Horsens forum. Hæng mig ikke op på det, men mener der er oplysninger i en anden tråd, om at Kryger lige har forlænget kontrakten med Horsens til 2016. Så der vil være tale om et regulært køb.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Indlægget er sakset fra Horsens forum. Hæng mig ikke op på det, men mener der er oplysninger i en anden tråd, om at Kryger lige har forlænget kontrakten med Horsens til 2016. Så der vil være tale om et regulært køb.
                        Kryger forlængede kontrakten i vinters. http://www.bold.dk/nyt/Frisparksspec...er-med-Horsens
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Kryger forlængede kontrakten i vinters. http://www.bold.dk/nyt/Frisparksspec...er-med-Horsens
                          Men uden jeg ved noget som helst, er det jo ikke helt usandsynligt at der er en klausul om misset oprykning, eller større klub, som gør ham mere eller mindre gratis.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                            Men uden jeg ved noget som helst, er det jo ikke helt usandsynligt at der er en klausul om misset oprykning, eller større klub, som gør ham mere eller mindre gratis.
                            Der kan være mange senarier. Horsens rykkede ikke op og vil mindske lønudgifter og lader ham gå.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg ved ikke hvor du har det tal fra. I flg "Stiften" har Kryger kontraktudløb i ACH, og stadig i flg. samme avis er der sagt endegyldigt farvel til Mos som hermed må videre i karrieren
                              Stiftens artikler om OB er skrevet af Leif Rasmussen - som ved absolut intet! Hans eneste kilder er det her forum og bold.dk - og det der viser fint at han ikke engang magter at bruge en søge funktion på de to sider han henter alt sit artikel materiale fra.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                Stiftens artikler om OB er skrevet af Leif Rasmussen - som ved absolut intet! Hans eneste kilder er det her forum og bold.dk - og det der viser fint at han ikke engang magter at bruge en søge funktion på de to sider han henter alt sit artikel materiale fra.
                                Helt helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X