Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægNja... hvis han er billig, OG vi mister en kantspiller... ellers nej tak.
Mvh
MaxHHLast edited by Sheed; 12-05-2014, 13:22.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg15 mål i 27 kampe lyder da i hvert fald ikke skidt... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlægJan Schouby skriver i Stiften i dag, at Anders Kure flirter med OB. Det kunne vel sådan set være en udmærket erstatning for AMC!
http://stiften.dk/agf/synspunkt-en-helt-ny-fortaelling
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHam og Kasper Poulsen er vel ret beset de eneste spillere fra AGF der ville kunne forstærke os væsentligt, eller styrke truppen på sårbare pladser...
Mvh
MaxHH
Povlsen, Kirkeskov og Sloth(urealistisk) kunne dog være spændende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDanny Olsen er ikke kantspiller, så kan ikke se hvorfor det skal afgøre det. Med Vadocz og måske Conor væk, vil det åbne en plads i mine øjne. Og i øvrigt vil han være en klar forstærkning over Spelmann, selvom at jeg godt kan lide Spel.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægJeg kan ikke se Kure forstærke nogen hold i ligaen.
Povlsen, Kirkeskov og Sloth(urealistisk) kunne dog være spændende.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg tvivler på Skoubo, Mos eller Bodul kunne lave samme snit i den Algeriske liga... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis vi står med Momo, Larsen og Høegh til to centrale pladser i forsvaret, og Momo skal dække en back ved siden af, mener jeg nu godt Kure kunne være en mand der styrkede truppen lige på den plads...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDanny Olsen er ikke kantspiller, så kan ikke se hvorfor det skal afgøre det. Med Vadocz og måske Conor væk, vil det åbne en plads i mine øjne. Og i øvrigt vil han være en klar forstærkning over Spelmann, selvom at jeg godt kan lide Spel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet kan diskuteres, om han er bedst centralt eller på kanten, men at sige, han slet ikke er kantspiller, er nok at stramme den noget. Han har spillet et hav af kampe på højrekanten for FCM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis vi står med Momo, Larsen og Høegh til to centrale pladser i forsvaret, og Momo skal dække en back ved siden af, mener jeg nu godt Kure kunne være en mand der styrkede truppen lige på den plads...
Mvh
MaxHHForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHusk vi også har EPJ der kan dække både back og centerforsvaret. Som 4 valg i m idten og nummer 2 på backen må det være ok med et talent som jeg ser det.
Håber der findes en erstatning for amc
Comment
Comment