Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    En der kan sætte ord på Kures styrker og svagheder?

    Ifølge fans på AGFs forum har han et stort fighterhjerte og vil generelt være savnet.

    Til gengæld er der et par stykker, der ikke er så imponerede over hans tekniske niveau. Er det en ok kritik, eller er rønnebærene bare blevet sure?

    I øvrigt er det vel ikke usandsynligt at Esbjerg snupper ham. Da de købte Gomes fra Køge sagde de han ikke blev købt som erstatning for Kian Hansen og at de formentlig ville købe en mere til positionen, såvidt jeg husker.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Det er satme tungt!! Uambitiøst. Så hellere satse på egne talenter.
      hvorfor er det uambitiøs hvis Kure hentes
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        En der kan sætte ord på Kures styrker og svagheder?

        Ifølge fans på AGFs forum har han et stort fighterhjerte og vil generelt være savnet.

        Til gengæld er der et par stykker, der ikke er så imponerede over hans tekniske niveau. Er det en ok kritik, eller er rønnebærene bare blevet sure?

        I øvrigt er det vel ikke usandsynligt at Esbjerg snupper ham. Da de købte Gomes fra Køge sagde de han ikke blev købt som erstatning for Kian Hansen og at de formentlig ville købe en mere til positionen, såvidt jeg husker.
        Kure er meget stærk i dueller og markering.

        Han er dog ikke så hurtig, og ikke teknisk stærk. Men han kan godt deltage i opspillet ved at spille bolden fladt frem til næste kæde; under alle omstændigheder markant bedre end AMC kan.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          En der kan sætte ord på Kures styrker og svagheder?

          Ifølge fans på AGFs forum har han et stort fighterhjerte og vil generelt være savnet.

          Til gengæld er der et par stykker, der ikke er så imponerede over hans tekniske niveau. Er det en ok kritik, eller er rønnebærene bare blevet sure?

          I øvrigt er det vel ikke usandsynligt at Esbjerg snupper ham. Da de købte Gomes fra Køge sagde de han ikke blev købt som erstatning for Kian Hansen og at de formentlig ville købe en mere til positionen, såvidt jeg husker.
          SÅ mange AGF-kampe har jeg ikke set, men for mig virker han egentlig bare som en yngre og anelse bedre AMC.

          Stærk, no-nonsense duelspiller, der har sine mangler MED bolden..


          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Kure er meget stærk i dueller og markering.

            Han er dog ikke så hurtig, og ikke teknisk stærk. Men han kan godt deltage i opspillet ved at spille bolden fladt frem til næste kæde; under alle omstændigheder markant bedre end AMC kan.
            Hvis vi skal have en til midterforsvaret lyder han som en god type. Det vil være fint med en kriger.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Husk vi også har EPJ der kan dække både back og centerforsvaret. Som 4 valg i m idten og nummer 2 på backen må det være ok med et talent som jeg ser det.
              Men han vil jo så være 3., og eneste ekstravalg til det centrale, med mindre vi køber en back i stedet for Ruud... og så hellere hente en central i stedet for AMC, og lade Momo tage backen, imo...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det kommer jo så an på om man mener høegh/KL kombi'en er god nok til en hel sæson - med diarra og epj som backup - personligt syntes jeg godt nok det er i den risikable ende.

                Håber der findes en erstatning for amc
                Jeg mener de er stærke nok og jeg ser i hvert fald ikke Kure som bedre end dem. Det er selvfølgelig smag og behag hvordan vi ser på de enkelte spillere. Jeg mener at vi skal vise vores bedste talenter noget tillid for at de kan modnes over tid. Kasper og Daniel er klar nok nu. Det de mangler får man kun ved kontinuerlig spilletid sammen. Hvis vi skal hente flere til forsvaret må det blive en backup på en af backerne. JBL er vel en mulighed.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Men han vil jo så være 3., og eneste ekstravalg til det centrale, med mindre vi køber en back i stedet for Ruud... og så hellere hente en central i stedet for AMC, og lade Momo tage backen, imo...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Jeg er ikke sikker på at hvis vi køber Kure så er det som Backup. Men det vil jeg kunne leve med selvom jeg ikke mener at Kure er god nok. Som jeg skriver i #52 så ser jeg hellere at vi skriver med JBL
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #54
                    Havde egentlig kastet min umiddelbare kærlighed på Hallgrimur Jonasson.

                    Jeg kan dog godt se, at Kure er mere tilgængelig, transferfri og AGF rykket ned. Vil sige, at en af mine største anker mod Kure er, at han er så meget en klub (Ikke møntet specifikt på AGF), at jeg har svært ved lige køre tankerne ind på ham som OB´er, men det er jo bare en småbarnlig ting jeg og andre med samme tankegang skal over.

                    Ser man på knægtens kvaliteter, savner jeg noget hurtighed, resten af det han står for, passer nok fint ind, rutine, fysik, godt hovedspil og nærkampsstærk. Det er måske et godt supplement til Daniel, der er ung og vel det der kaldes en spillende forsvarer.

                    Kure, det er bedre end en forlængelse med AMC. Det er ikke en super drømmesigning, men han er nok den bedste umiddelbart tilgængelige (læs transferfri) i superligaen lige nu.

                    Der kan også argumenteres for han ikke skræmmer hverken Daniel eller Kasper væk

                    Alt i alt, signer vi Kure, synes jeg der er yderst rationelt, men jeg går ikke amok i en glædesrus.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Havde egentlig kastet min umiddelbare kærlighed på Hallgrimur Jonasson.

                      Jeg kan dog godt se, at Kure er mere tilgængelig, transferfri og AGF rykket ned. Vil sige, at en af mine største anker mod Kure er, at han er så meget en klub (Ikke møntet specifikt på AGF), at jeg har svært ved lige køre tankerne ind på ham som OB´er, men det er jo bare en småbarnlig ting jeg og andre med samme tankegang skal over.

                      Ser man på knægtens kvaliteter, savner jeg noget hurtighed, resten af det han står for, passer nok fint ind, rutine, fysik, godt hovedspil og nærkampsstærk. Det er måske et godt supplement til Daniel, der er ung og vel det der kaldes en spillende forsvarer.

                      Kure, det er bedre end en forlængelse med AMC. Det er ikke en super drømmesigning, men han er nok den bedste umiddelbart tilgængelige (læs transferfri) i superligaen lige nu.

                      Der kan også argumenteres for han ikke skræmmer hverken Daniel eller Kasper væk

                      Alt i alt, signer vi Kure, synes jeg der er yderst rationelt, men jeg går ikke amok i en glædesrus.
                      Tror vi beder om en massiv skuffelse, hvis vi på nogen måde sætter næsen op efter glædesrus i de kommende transfervinduer. DD-dagene er desværre forlængst forbi, og det bliver mere den solide og stabile type, eller den ukendte a la Azer, der så kan overraske positivt efterfølgede...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Tror vi beder om en massiv skuffelse, hvis vi på nogen måde sætter næsen op efter glædesrus i de kommende transfervinduer. DD-dagene er desværre forlængst forbi, og det bliver mere den solide og stabile type, eller den ukendte a la Azer, der så kan overraske positivt efterfølgede...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Det kan vi lynhurtigt blive enige om og derfor synes jeg også det er en fornuftig ting at hente Kure. Jeg ville så med et par gram hellere have Hallgrimur, hvilket dog stadig er på et niveau vi arbejder. I "gamle dage" havde det været relevant at spekulere i Lasse Nielsen (Holland), men det er ikke relevant i nutidens OB.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          hvorfor er det uambitiøs hvis Kure hentes
                          Af samme grund, som hvis Chelsea henter Pernille Skipper...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Af samme grund, som hvis Chelsea henter Pernille Skipper...
                            eller forlængelse med amc......
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Tror vi beder om en massiv skuffelse, hvis vi på nogen måde sætter næsen op efter glædesrus i de kommende transfervinduer. DD-dagene er desværre forlængst forbi, og det bliver mere den solide og stabile type, eller den ukendte a la Azer, der så kan overraske positivt efterfølgede...

                              Mvh

                              MaxHH
                              Enig. Omvendt kan man sige at hvis vi som meget tyder på vinker farvel til løntunge folk som Skoubo og AMC og bytter dem ud med eksempelvis Thomas Dalgaard og Anders Kure så vil jeg mene vi går sportsligt styrket ud af den rokade uden at det ødelægger vores økonomi. Et angreb med Dalgaard og Kadrii kan godt blive giftigt og Høegh og Kasper Larsen har i den grad brug for en ny forsvarskaptajn at arbejde med.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg mener de er stærke nok og jeg ser i hvert fald ikke Kure som bedre end dem. Det er selvfølgelig smag og behag hvordan vi ser på de enkelte spillere. Jeg mener at vi skal vise vores bedste talenter noget tillid for at de kan modnes over tid. Kasper og Daniel er klar nok nu. Det de mangler får man kun ved kontinuerlig spilletid sammen. Hvis vi skal hente flere til forsvaret må det blive en backup på en af backerne. JBL er vel en mulighed.
                                Om kure er det rigtige valg skal jeg ikke gøre mig klog på dertil har jeg set for få agf kampe....men jeg syntes helt sikkert der skal findes en forstærkning til forsvaret.

                                Comment

                                Working...
                                X