Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    I chok over ambitionsniveauet, hvis den skulle holde stik.. Vi skal da ikke smide penge efter ham. Så hellere prøve nogle af de unge gutter af.
    Uha, hvor er jeg enig..... det er dælme skidt hvis det er det niveau spillere vi kigger efter

    Har ellers stor sympati for JH, men han skal satme ikke hive alle Horsens spillere herned, så kan vi jo se hvor vi spiller om et år el. 2

    Comment


      Lyder lidt mærkeligt med Lasse Kryger, men kan godt se hvorfor han kan være interesant. Han har erfaring, fysik og dødbolds kvaliteter. Vi mangler alle de ting, specielt når vi kigger på erfarings delen, vi har altså sagt farvel til en del erfarne gutter. Så, hvis han er billig og vil ofre sig 120%, så skal han velkommen. I øvrigt, altid dejligt han er fynbo!
      Men håber godt nok der bliver hentet bedre spillere fremad rettet.

      Comment


        Godt nok skuffet hvis Lasse Kryger hentes - har aldrig været imponeret...... suk

        Comment


          Ej det var dog et træls rygte og Kryger er åbenbart frisparksekspert nu? Jeg må siger at jeg er dybt dybt skuffet hvis det holder stik. Ham kan vi simpelhen ikke bruge til en skid. Hvad skal vi for øvrigt med endnu en midtbanespiller?
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Har kryger ikke spillet en del højre back i Horsens?? I det tilfælde vil jeg godt kunne se lidt fornuft i ar hente rutine ril et ellers ungt forsvar..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
              Har kryger ikke spillet en del højre back i Horsens?? I det tilfælde vil jeg godt kunne se lidt fornuft i ar hente rutine ril et ellers ungt forsvar..
              Som højre back kunne jeg også godt se det give mening. Jeg har aldrig set ham spille pladsen, men han er stærk på hovedet og hurtig.

              Så kan han og Diarra kæmpe om pladsen.

              Som højre midt der er hans foretrukne position, synes jeg ikke det giver mening.

              Edit: Jævnfør tidligere indlæg i tråden, som kom før bolds nyhed (Mckellberg), så kunne man godt tro Bozga kommer også.
              Last edited by Polle; 11-06-2014, 06:51.

              Comment


                Så det er vores hylde her tidligt i vinduet
                puha

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Som højre back kunne jeg også godt se det give mening. Jeg har aldrig set ham spille pladsen, men han er stærk på hovedet og hurtig.

                  Så kan han og Diarra kæmpe om pladsen.

                  Som højre midt der er hans foretrukne position, synes jeg ikke det giver mening.
                  enig. Men gør jo ikke noget hvis han kan dække flere positioner..

                  Comment


                    Jeg har aldrig nogensinde set Kryger spille back. Han har spillet på begge kanter samt som angriber, men back mener jeg bestemt ikke.

                    Edit: Wiki siger han har spillet back i sin tid i Viborg. Det er vel fint at have en så... polyvant spiller i truppen.
                    Last edited by anglicantian; 11-06-2014, 07:06.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      I chok over ambitionsniveauet, hvis den skulle holde stik.. Vi skal da ikke smide penge efter ham. Så hellere prøve nogle af de unge gutter af.
                      hold nu op med det der....de unge skal sgu nok få deres chance - men holdet har da i den grad brug for noget forstærkning - om det så er Lasse Kryger er selvfølgelig en anden sag.
                      JH kender ham, han er gratis og han kommer med noget erfaring - på de parametrer passer han vel fint. Men er han ikke højremidt/kantspiller? Vel ikke lige der vi har de største problemer med at fylde op

                      Nu ved vi jo ikke hvad tankerne er omkring Hr. Kryger - tænker man ham som en der kan styrke os i bredden, så fint med mig - omvendt viser det sig at det her er overlæggeren for vores ambitionsniveau så bliver det godt nok en lang sæson.

                      Men uanset hvad - rart at der er noget aktivitet omkring OB

                      Comment


                        Gu vil jeg da ej.

                        Comment


                          Mener i øvrigt at Kryger har 2 år tilbage af sin kontrakt, så helt gratis er han næppe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            hold nu op med det der....de unge skal sgu nok få deres chance - men holdet har da i den grad brug for noget forstærkning - om det så er Lasse Kryger er selvfølgelig en anden sag.
                            JH kender ham, han er gratis og han kommer med noget erfaring - på de parametrer passer han vel fint. Men er han ikke højremidt/kantspiller? Vel ikke lige der vi har de største problemer med at fylde op

                            Nu ved vi jo ikke hvad tankerne er omkring Hr. Kryger - tænker man ham som en der kan styrke os i bredden, så fint med mig - omvendt viser det sig at det her er overlæggeren for vores ambitionsniveau så bliver det godt nok en lang sæson.

                            Men uanset hvad - rart at der er noget aktivitet omkring OB
                            Gratis? I følge dette har han kontrakt til 2016
                            http://www.achorsens.dk/ac-horsens-f...lasse-kryger-0

                            Comment


                              Mølby om Kryger:

                              - Man ved altid, hvad man får fra Lasse Kryger, og han udfylder den rolle, han bliver tildelt. Han er fit, arbejder hårdt og har kompetencer, der er spilafgørende. Han er rigtig god i hovedspillet, og han er en vigtig spiller i forbindelse med de offensive og defensive standarder, fortæller Johnny Mølby.


                              - Lasse Kryger har betydet og betyder rigtig meget for AC Horsens, og der har været en gensidig interesse i at forlænge kontrakten, så der har været en god dialog. Han besidder de rette kvaliteter og lægger vægt på værdier, der passer godt ind i vores klub, og han er en god repræsentant for os. Han har indlysende kvaliteter på banen, og han er en voksen spiller, der har prøvet meget på egen krop, supplerer direktør Henrik Ravn.

                              Comment


                                Det er ikke ligefrem fordi, man (jeg) jubler over udsigten til at hente en snart 32-årig 1. div. spiller...hvis det er ambitions-/økonomi-niveauet, så synes jeg, det er åbenlyst, at det står skidt til i OB
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X