Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
http://www.transfermarkt.de/de/robert-ahman-persson/profil/spieler_35711.html
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/tidligere-viborg-spiller-tilbage-til-danmark
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/superliga-interesse-landsholdsspiller-fra-uganda
Leave a comment:
-
Jeg syntes vi mangler en defensiv midt der er vandvittig fysisk stærk.. ala Djemba Djemba type. En stor makker man slår sig på i duellerne foran forsvaret. De typer vi har nu er for ens efter min mening, tonsere der løber solen sort kan være fint nok, de kan prikke bolden fra midstanderen og er gode til at dække op når vores backs bliver fanget fremme. Men generelt syntes jeg de er for svage når vi har dødbolde imod os eller er presset tilbage i vores dårlige perioder af kampe. Conor O?Brien, Schoop, Skúlason og hvad de ellers hedder er jo 1 meter of dværg, og vejer mindre end en kinesisk gymnast.
Kort og godt, den klippefaste spiller kendt af andre hold som OBs svin der gerne tage et kort når det er nødvendt, og på taktikmødet inden kampen beder om lov til at dække makienok på dødbolde så han kan save ham midt over i duellerne.
Leave a comment:
-
Floridon:Plum: Umiddelbart tror jeg stadig at vi mister Emil men får Kadrii tilbage, Løffe smutter og Azer kommer til og så må man håbe at der ikke er en svækkelse i det..
Jeg er ok tilfreds med målmand og forsvaret med det vi har indtil næste sæson og tror stadig på KL og DH som faste makkere når AMC´s kontrakt udløber.
Falk og Emil/Kadrii på kanterne kan jeg ikke have noget imod.
COB og Spelmann på den centrale kan jeg ikke have noget imod.
Men oppe foran halter det noget... det er vores midtbanespillere der scorer .. skal vi endelig have en at spille den op på som kan lægge den af må det være Skoubo og skal vi have en omkring ham med dem vi har så må det være Mos, Schoop eller Spelmann.
Skal Spelmann frem så mangler vi en på den centrale midt ved siden af COB da Schoop og KV ikke har vist samme defensive indstilling til tingene som Spelmann ... så jeg håber at der er der man henter en til pladsen .. en defensiv midt uden at der skal være tale om en decideret diamant på midten ..
Ari kunne være en mulighed men så mangler der en bedre VB end Diarra. Det kunne så være Ruud hvis Diarra tager HB eller evt. JBL hvis han har niveauet.
Har Azer niveauet til at gå direkte ind ved siden af COB på den centrale? Har Diarra niveauet til?
Jeg syntes godt nok at der er mange ubekendte p.t.
Det er mere at styrke defensiven der er vigtigt..
Leave a comment:
-
Plum: Umiddelbart tror jeg stadig at vi mister Emil men får Kadrii tilbage, Løffe smutter og Azer kommer til og så må man håbe at der ikke er en svækkelse i det..
Jeg er ok tilfreds med målmand og forsvaret med det vi har indtil næste sæson og tror stadig på KL og DH som faste makkere når AMC´s kontrakt udløber.
Men oppe foran halter det noget... det er vores midtbanespillere der scorer .. skal vi endelig have en at spille den op på som kan lægge den af må det være Skoubo og skal vi have en omkring ham med dem vi har så må det være Mos, Schoop eller Spelmann.
Skal Spelmann frem så mangler vi en på den centrale midt ved siden af COB da Schoop og KV ikke har vist samme defensive indstilling til tingene som Spelmann ... så jeg håber at der er der man henter en til pladsen .. en defensiv midt uden at der skal være tale om en decideret diamant på midten ..
Ari kunne være en mulighed men så mangler der en bedre VB end Diarra. Det kunne så være Ruud hvis Diarra tager HB eller evt. JBL hvis han har niveauet.
Har Azer niveauet til at gå direkte ind ved siden af COB på den centrale? Har Diarra niveauet til?
Leave a comment:
-
Umiddelbart tror jeg stadig at vi mister Emil men får Kadrii tilbage, Løffe smutter og Azer kommer til og så må man håbe at der ikke er en svækkelse i det..
Leave a comment:
-
Guest repliedRe: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder
Claus:Vi mangler alternativer på højre fløj og en høj fysisk spiller oppe foran - om ikke andet så har kampen mod FCK vist os det...
og jeg er egentlig ganske tilfreds med det hold vi har nu....
Højre fløj har været et problem siden vi solgte Rurik. Dybest set mener jeg ikke, at Falk er fløj - men da vi ikke har andre med niveau, er det selvfølgelig lige pt. den bedste løsning.
Leave a comment:
-
Vi mangler alternativer på højre fløj og en høj fysisk spiller oppe foran - om ikke andet så har kampen mod FCK vist os det...
og jeg er egentlig ganske tilfreds med det hold vi har nu....
Leave a comment:
-
ForzaLazio:mhbp:nixcha:mhbp:ovenpå endnu en rystende optræden håber jeg så småt jesper har kig på en forstærkning eller to til forsvaret. Men især angrebet - hvor længe er det lige vi hænger på bodul endnu?
Hvis Vadocz finder noget nyt, så kunne der måske blive løn til en angriber. Kunne være interessant med én, der har noget fysik og styrke i luften: det er godt nok en mangelvare i truppen.
....men så vi må trækkes med bodul lidt over 1½ år endnu - suk....
hvis ellers der er rum i budgettet har jeg tiltro til at jesper nok skal få lavet nogle gode handler - men han har altså noget af en opgave foran sig
jeg tror godt på han kan blive en succes for os, men vil mene han skal have en anden, formentlig skoubo til at lægge fremme sammen med ham - og det vil så betyde at spelmann må ned på midten...
- men lad os håbe jeg tager fejl og han laver hattrick på lørdag(og at forsvaret så formår at holde AAB fra at score 4 gange :S )
Leave a comment:
-
mhbp:nixcha:mhbp:ovenpå endnu en rystende optræden håber jeg så småt jesper har kig på en forstærkning eller to til forsvaret. Men især angrebet - hvor længe er det lige vi hænger på bodul endnu?
Hvis Vadocz finder noget nyt, så kunne der måske blive løn til en angriber. Kunne være interessant med én, der har noget fysik og styrke i luften: det er godt nok en mangelvare i truppen.
hvis ellers der er rum i budgettet har jeg tiltro til at jesper nok skal få lavet nogle gode handler - men han har altså noget af en opgave foran sig
Leave a comment:
-
nixcha:mhbp:ovenpå endnu en rystende optræden håber jeg så småt jesper har kig på en forstærkning eller to til forsvaret. Men især angrebet - hvor længe er det lige vi hænger på bodul endnu?
Leave a comment:
-
mhbp:ovenpå endnu en rystende optræden håber jeg så småt jesper har kig på en forstærkning eller to til forsvaret. Men især angrebet - hvor længe er det lige vi hænger på bodul endnu?
Leave a comment:
-
Jeg ville gerne have at man samlede alt krudtet på en målmand samt midtforsvarer..
kadrii er klar igen til foråret
Leave a comment:
-
ovenpå endnu en rystende optræden håber jeg så småt jesper har kig på en forstærkning eller to til forsvaret. Men især angrebet - hvor længe er det lige vi hænger på bodul endnu?
Leave a comment:
-
Re: Emil Nielsen
Leander: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/2divisionost/article2133675.ece
Jeg kender intet til ham, men han er da inde i en god stime må man sige.
Leave a comment:
Leave a comment: