Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

    Skulle måske se og få købt Mos da han ingen fremtid har i FCK

    Comment


      #62
      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

      hvis han får stor succes i OB, og fcks angribere forbliver elendige, så kan de nok bruge ham ;D

      Comment


        #63
        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

        fmprOB:
        Onkel Riffel:
        Marco van Tasten:Hvis ikke FCM har råd til Francis Dickoh, er der så mulighed for at vi har det?

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/danmark-stadig-en-mulighed-dickoh

        MvT
        Men hvad skal vi med ham? Han er ikke billig at have rendende, og hvis det betyder bænken for Kl eller Høegh, vil jeg hellere undvære. Så god er han heller ikke.
        enig. Vi har sjældent skader og karantæner på den plads..
        Bevares, AMC holder lige om lidt og en trup med kun to midterforsvarere er velsagtens lige tyndt nok?

        MvT

        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #64
          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

          Marco van Tasten:
          fmprOB:
          Onkel Riffel:
          Marco van Tasten: Hvis ikke FCM har råd til Francis Dickoh, er der så mulighed for at vi har det?

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/danmark-stadig-en-mulighed-dickoh

          MvT
          Men hvad skal vi med ham? Han er ikke billig at have rendende, og hvis det betyder bænken for Kl eller Høegh, vil jeg hellere undvære. Så god er han heller ikke.
          enig. Vi har sjældent skader og karantæner på den plads..
          Bevares, AMC holder lige om lidt og en trup med kun to midterforsvarere er velsagtens lige tyndt nok?

          MvT
          Gør AMC det Marco?? Vi ved det jo ikke. Måske er EPJ klar til den tid, som backup for KL og DH..

          Ikke at jeg ville have noget imod at have ham i truppen, men så er det jo nok bare på bekostning af en anden som vi måske har mere brug for(læs ny målmand evt).

          Det jeg mener med det er at signe ham nu for resten af sæsonen er ikke nødvendigt som det ser ud nu

          Comment


            #65
            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

            fmprOB:
            Marco van Tasten:
            fmprOB:
            Onkel Riffel:
            Marco van Tasten: Hvis ikke FCM har råd til Francis Dickoh, er der så mulighed for at vi har det?

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/danmark-stadig-en-mulighed-dickoh

            MvT
            Men hvad skal vi med ham? Han er ikke billig at have rendende, og hvis det betyder bænken for Kl eller Høegh, vil jeg hellere undvære. Så god er han heller ikke.
            enig. Vi har sjældent skader og karantæner på den plads..
            Bevares, AMC holder lige om lidt og en trup med kun to midterforsvarere er velsagtens lige tyndt nok?

            MvT
            Gør AMC det Marco?? Vi ved det jo ikke. Måske er EPJ klar til den tid, som backup for KL og DH..

            Ikke at jeg ville have noget imod at have ham i truppen, men så er det jo nok bare på bekostning af en anden som vi måske har mere brug for(læs ny målmand evt).

            Det jeg mener med det er at signe ham nu for resten af sæsonen er ikke nødvendigt som det ser ud nu
            Kan der måske være noget om. Husker blot Dickoh som ret god, så ville bare lige nævne ham. Der skal dog ikke meget formnedgang, skade og karantæne til, at vi bliver ret skrøbelige kun med 3 til midten.

            MvT

            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #66
              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

              jane:Skulle måske se og få købt Mos da han ingen fremtid har i FCK
              Santin forsvinder vel meget snart fra FCK, og så bliver der vel plads til Mos?

              Jeg tvivler på, at Mos er her efter at lejeaftalen er udløbet...

              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #67
                Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                OBforever:
                jane:Skulle måske se og få købt Mos da han ingen fremtid har i FCK
                Santin forsvinder vel meget snart fra FCK, og så bliver der vel plads til Mos?

                Jeg tvivler på, at Mos er her efter at lejeaftalen er udløbet...
                Bliver Mos attraktiv for os, bliver han nok enten for dyr for os eller interessant for FCK eller en anden udenlandsk klub.

                Det eneste der kan "redde os", er en aldrig nævnt købsoption.

                Men altså hellere få foræret en ordentlig møgfuld mål i år end slet ikke at se Mos.

                Comment


                  #68
                  Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                  Polle: Bliver Mos attraktiv for os, bliver han nok enten for dyr for os eller interessant for FCK eller en anden udenlandsk klub.

                  Det eneste der kan "redde os", er en aldrig nævnt købsoption.

                  Men altså hellere få foræret en ordentlig møgfuld mål i år end slet ikke at se Mos.
                  Enig... hvis vi ikke kunne købe ham nu, hvor han ikke har spillet i så lang en periode, har jeg svært ved at se os kunne købe ham, når han (forhåbentlig) har sat 15 kasser ind i efterårssæsonen...

                  Og jeg tror ikke på at FCK har ville sætte en frikøbsklausul ind... Mos er her for at spille sig i form, så FCK enten kan bruge ham eller sælge ham... og næppe til et hold der (forhåbentlig) ender over FCK...

                  MvhMaxHH

                  Comment


                    #69
                    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                    MaxHH:
                    Polle: Bliver Mos attraktiv for os, bliver han nok enten for dyr for os eller interessant for FCK eller en anden udenlandsk klub.

                    Det eneste der kan "redde os", er en aldrig nævnt købsoption.

                    Men altså hellere få foræret en ordentlig møgfuld mål i år end slet ikke at se Mos.
                    Enig... hvis vi ikke kunne købe ham nu, hvor han ikke har spillet i så lang en periode, har jeg svært ved at se os kunne købe ham, når han (forhåbentlig) har sat 15 kasser ind i efterårssæsonen...

                    Og jeg tror ikke på at FCK har ville sætte en frikøbsklausul ind... Mos er her for at spille sig i form, så FCK enten kan bruge ham eller sælge ham... og næppe til et hold der (forhåbentlig) ender over FCK...

                    MvhMaxHH
                    det er bare lidt uforståeligt hvis er ikke er en klausul på et køb, da vi så spiller en modstander i form

                    Comment


                      #70
                      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                      Floridon:det er bare lidt uforståeligt hvis er ikke er en klausul på et køb, da vi så spiller en modstander i form
                      Til gengæld fik vi rådighed over en angriber til at dække det hul Kadriis skade efterlod... uden at skulle lægge det beløb en norsk topscorer normalt koster.

                      Egentlig er det jo win-win-win for både OB (får en angriber), FCK (får en spiller mindre i truppen, og hæver dennes værdi, hvis han får succes) og Mos selv (får en chance for at vise både FCK og andre klubber at han stadig er skarp)...

                      Jeg ville ønske der var en lav frikøbsklausul, men kan ikke se hvad FCK skulle have af motivation for at sætte sådan én ind for...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #71
                        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                        MaxHH:
                        Floridon:det er bare lidt uforståeligt hvis er ikke er en klausul på et køb, da vi så spiller en modstander i form
                        Til gengæld fik vi rådighed over en angriber til at dække det hul Kadriis skade efterlod... uden at skulle lægge det beløb en norsk topscorer normalt koster.

                        Egentlig er det jo win-win-win for både OB (får en angriber), FCK (får en spiller mindre i truppen, og hæver dennes værdi, hvis han får succes) og Mos selv (får en chance for at vise både FCK og andre klubber at han stadig er skarp)...

                        Jeg ville ønske der var en lav frikøbsklausul, men kan ikke se hvad FCK skulle have af motivation for at sætte sådan én ind for...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Da vi har ligaens bedste kanter, kunne det godt frygtes at sådan een kom med i sådan en handel. Ståle har i hvert fald givet udtryk for sin manglende tro på Mos. Faktum er vel, at han blev fejlscoutet af Carsten Vagn. Men det videre forløb bliver spændende at følge...

                        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                        Comment


                          #72
                          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                          Hvis vi kommer til at mangle en angriber kan vi jo købe hende her.

                          http://www.bt.dk/fodbold/tv-irsk-pige-laver-super-maal

                          Fuck et klassemål.

                          Comment


                            #73
                            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                            Lige i røven. :o)

                            Comment


                              #74
                              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                              Der er jo flere sider af den sag med Mos. I FCK er han vel nr. 4-5 i rækken af angribere hvor han i OB ( selv med Kadrii tilbage ) vil være nr. 1-2. Syntes at have læst et sted at han ønsker at spille fast og det vil han have gode muligheder for i Odense. Så jeg vil da tro at cv og Ståle tager en snak om Mos Også måske derefter en snak med hans agent. Så kan man jo håbe på at OB kan få ham til en rimelig pris. Med mindre FCK er alt for magtliderlige, som vi desværre har set med flere af deres flop køb fra andre danske klubber.

                              Comment


                                #75
                                Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                                Løvkvist_jr.:Der er jo flere sider af den sag med Mos. I FCK er han vel nr. 4-5 i rækken af angribere hvor han i OB ( selv med Kadrii tilbage ) vil være nr. 1-2. Syntes at have læst et sted at han ønsker at spille fast og det vil han have gode muligheder for i Odense. Så jeg vil da tro at cv og Ståle tager en snak om Mos Også måske derefter en snak med hans agent. Så kan man jo håbe på at OB kan få ham til en rimelig pris. Med mindre FCK er alt for magtliderlige, som vi desværre har set med flere af deres flop køb fra andre danske klubber.
                                Hvis Mos holder kadencen og spiller lige så godt resten af sæsonen som i de sidste par kampe, tror jeg ikke på at FCK er til at tale med om en "rimelig pris". De gav næsten ni millioner for ham, og han har kontrakt til sommeren 2016.

                                Santin vil meget gerne videre, hverken Adi, Braaten eller Vetokele har for alvor imponeret, og Ståle Solbakken kan åbenbart ikke sammen med Pourié. Så der er ikke så langt til spilletid i FCK for Mos, hvis han imponerer hos os.

                                Det ironiske er, at jo bedre han er, jo mindre er chancen for at vi får lov til at beholde ham.

                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X