Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg håber vi er inde i spillet omkring HB Køges Jeppe Kjær.

    I de tre-fire kampe jeg har set med ham i denne sæson, har han i dem alle været blandt banens bedste. Han er målfarlig, hurtig, god til at tage de rigtige løb, og så er han en fighter af Guds nåde. Det eneste der trækker lidt ned, er alderen. Han er lige fyldt 28. På den anden side kunne det måske sikre, at udenlandske klubber ikke kom rendende lige så snart han havde scoret fem mål...

    Han har scoret 26 mål i 42 kampe for HBK, og 1. division er alt andet lige ret tæt på Superligaen i niveau efterhånden.
    http://www.bold.dk/nyt/HB-Koege-duo-...liga-interesse
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg håber vi er inde i spillet omkring HB Køges Jeppe Kjær.

      I de tre-fire kampe jeg har set med ham i denne sæson, har han i dem alle været blandt banens bedste. Han er målfarlig, hurtig, god til at tage de rigtige løb, og så er han en fighter af Guds nåde. Det eneste der trækker lidt ned, er alderen. Han er lige fyldt 28. På den anden side kunne det måske sikre, at udenlandske klubber ikke kom rendende lige så snart han havde scoret fem mål...

      Han har scoret 26 mål i 42 kampe for HBK, og 1. division er alt andet lige ret tæt på Superligaen i niveau efterhånden.
      http://www.bold.dk/nyt/HB-Koege-duo-...liga-interesse
      Ja, og han scorede også mål på stribe mens han var i Roskilde. 28 år er imo intet problem, holder fysikken og motivationen er der sagtens 4-5 gode år i ham endnu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Ja, og han scorede også mål på stribe mens han var i Roskilde. 28 år er imo intet problem, holder fysikken og motivationen er der sagtens 4-5 gode år i ham endnu.
        Enig, og samtidig gør det at han nok heller ikke er den dyreste spiller at hente, og som sagt holder det ham nok også i klubben i en længere periode. Jeg mener også han sagtens kunne have meget af det vi mangler på angriberpositionen.

        Comment


          Så kan vi afskrive Nymann. Han skifter til FCV.

          http://www.bold.dk/nyt/FC-Vestsjaell...r-Peter-Nymann
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Så kan vi afskrive Nymann. Han skifter til FCV.
            Tvivler på han har været inde i billedet
            http://www.bold.dk/nyt/FC-Vestsjaell...r-Peter-Nymann
            Tvivler på han har været inde i billedet

            Comment


              Er det bare mig eller er der noget helt galt omkring den centrale midtbane? År 1 under TB spillede vi stort set uden en decideret defensiv midt, her i efteråret har vi så brugt Ari der en del gange. Har TB fået en åbenbaring og fundet ud af at der skal noget stabilitet på den centrale midtbane? Hvis ja så har vi flere spillere som er hentet ved en fejl! Hvis ikke så får vi store problemer i foråret, vi kan ikke hente så gode offensivtænkende midtbane spillere at vi ikke behøver en defensiv. Jeg kunne nævne rigtig mange hold som ligger i toppen af de forskellige ligaer. De spiller sjovt nok næsten allesammen med mindst 1 defensiv midtbane mand.
              Så mit største ønske er at vi enten får Ari der ind permanent eller henter en udefra.
              Også skal der nok trimmes lidt i de folk hvor vado nok står forrest i køen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Er det bare mig eller er der noget helt galt omkring den centrale midtbane? År 1 under TB spillede vi stort set uden en decideret defensiv midt, her i efteråret har vi så brugt Ari der en del gange. Har TB fået en åbenbaring og fundet ud af at der skal noget stabilitet på den centrale midtbane? Hvis ja så har vi flere spillere som er hentet ved en fejl! Hvis ikke så får vi store problemer i foråret, vi kan ikke hente så gode offensivtænkende midtbane spillere at vi ikke behøver en defensiv. Jeg kunne nævne rigtig mange hold som ligger i toppen af de forskellige ligaer. De spiller sjovt nok næsten allesammen med mindst 1 defensiv midtbane mand.
                Så mit største ønske er at vi enten får Ari der ind permanent eller henter en udefra.
                Også skal der nok trimmes lidt i de folk hvor vado nok står forrest i køen.
                jeg kan simpelthen ikke være mere enig i betragtningerne omkring typerne på holdet. Vi kan næppe angribe os ud af defensive problemer. Jeg ser et lys i Diarra til pladsen, men er ikke sikker på at han er moden til den endnu og at TB vil udvikle ham ved at lade ham spille forskellige positioner i forsvaret i foråret og ad den vej give ham forståelse for offensive løbemønstre for backs og centrrforsvarene, den defensive kontrol er han naturligt i besiddelse af i rigt mål. Jeg håber han stille og roligt glider ind på pladsen i løbet af foråret eller senest efter sommerferien...så tror jeg vi har noget stort i vente fra hans og OBs side ��
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  http://mobil.bold.dk/#/nyt/Islaendin...-fra-Silkeborg
                  Nogen der kender ham?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    http://mobil.bold.dk/#/nyt/AGF-giver...kmand-loebepas
                    Tænker ellers ham som en ok spiller?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      http://mobil.bold.dk/#/nyt/AGF-giver...kmand-loebepas
                      Tænker ellers ham som en ok spiller?
                      hvilken position spiller han, evt hb
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        hvilken position spiller han, evt hb
                        Lige præcis...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          mon ikke han er på blokken til et forhør hos JH, han har jo til tider vist han er en god spiller
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Hamalainen er jfr. bold.dk stadig utilfreds i Belgien og har kontraktudløb til sommer. Må kunne hentes til en fornuftig pris/byttes med Kriztian? og så skubbe Ari op som def midt...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hamalainen er jfr. bold.dk stadig utilfreds i Belgien og har kontraktudløb til sommer. Må kunne hentes til en fornuftig pris/byttes med Kriztian? og så skubbe Ari op som def midt...
                              Spørger lige fordi jeg ikke er helt opdateret på transfermarkedet, men er det ikke meget sjældent der byttes spillerere?

                              Comment


                                Mere end yderst sjældent. Så vidt jeg husker har OB ikke været den ene part i en sådan handel siden vi hentede Bjarne Jensen i AGF og sendte Jesper Andersen den anden vej for ca 15 år siden.
                                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                                Comment

                                Working...
                                X