Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Aab 04.12.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Nej selvfølgelig er det ikke det. Jeg kan bare stadig ikke se nogle perspektiver i Lieder overhovedet. Hvis Fenger og Hylle er klar, vil jeg langt hellere se dem på banen. Han er en middelmådig Superligaangriber, hvilket man sagtens kan bruge i sin trup, men han bliver aldrig til andet end det. Det er de spilleminutter vi skal kunne finde i vores talentudvikling, ikke bruge penge på i transfermarkedet.
    Godt muligt. Men frygter Fenger er fortid i sommeren. Med den skade og genoptræning og kontrakt kun til 2022 ser ham ikke på holdkort i foråret. Så frygter han rykker vel billigt videre og blomster op et andet sted som AK, Eske eller Greve... ;-)
    Og Lieder er nu vel en helt andet type end Hylle og dermed godt at JM har en alternative mere.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Hvis de kan fortsætte med det de viste i dag, så skal JJ nok ikke vide sig for sikker på sin plads. Synes de tre på midten komplimenterede hinanden rigtig godt.
      Jeg er enig så langt, at når vi som i dag spiller så direkte og så mange lange bolde på Okosun, så har JJ ikke meget at gøre på vores hold. Men når vi møder hold der matcher os bedre fysisk og som stiller sig mere ned, så får vi også brug for noget kreativitet som JJ kan bringe. Det passede fint til det AaB hold vi mødte i dag, men det tror jeg ikke på, at det vil gøre i alle kampe.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Hvis de kan fortsætte med det de viste i dag, så skal JJ nok ikke vide sig for sikker på sin plads. Synes de tre på midten komplimenterede hinanden rigtig godt.
        Ja, Det passede fint. Men man må vel også se at Okosuns spillede den hidtil bedste kamp for os. I hvert fald godt med alternativer for JM og at vi kan kunne kompensere en skade på midtbanen hvor vi er vel tyndest.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Var på stadion i dag, og synes vi var bedste hold i første halvleg. Det lignede en kamp, hvor vi bliver straffet for at brænde chancer eller mangler at afslutte. Aab kommer bedst ind til anden halvleg, men vi kæmper os tilbage på flotteste vis. Det gjorde mig sgu stolt af drengene. Udskiftningerne sidder lige i skabet, og det skal vi huske at rose jm for. Vi moser Aab til sidst. Jeg er utrolig glad nu, og ved desværre også at de to næste kampe i superligaen bliver meget svære. På tribunen var der stille det meste af kampen, men jeg synes vi kom godt med efter 1-1. Det er svært at få gang i sange og klapsalver, når vi har handsker på og ikke kender hinanden. Tak til de fire eller fem der sad nederst ved trappen til c3. De gav den gas, da det gjaldt.
          Sorrig og glæde de vandre til hobe,
          lykke, ulykke de gange på rad,
          medgang og modgang hinanden tilråbe,
          solskin og skyer de følges og ad.
          Jorderigs guld
          er prægtig muld,
          Himlen er ene af salighed fuld.
          - Kingo, 1681

          Comment


            Hvornår har OB sidst vendt 0-1 til sejr....???

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Hvornår har OB sidst vendt 0-1 til sejr....???
              OB-Lyngby i Juni måned

              Comment


                Har lige set højdepunkterne og målene Igen at Jebalis assist til Hylle er fint. Han opfatter situationen hurtigt og spiller den i dybden men målet skyldes selvfølgelig også Hylkes speed.
                Men den assist til Gudjohnsen, den er bare konge, den er perfekt, den kan ikke spilles bedre! og den kan ikke spille mange i superligaen!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  En stor oplevelse. Med mit fem-årige barn med i lænestolen. Spillerne har haft godt af deres gruppesnak.
                  Frøkjær skal på bænken NU. Okusun og Jebali skal være angrebets rygrad. Lieder imponerede mig den korte tid han huserede som venstre kant. Og Gudjohnsen - mama mia. Hylle afsluttede perfekt på den perfekte stikling fra Jebali som, igen, fik den korrekt fra Okasun.
                  Alle øvrige spillede godtkendt/godt, men Ryan SKAL slå bedre indlæg NU.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    En stor oplevelse. Med mit fem-årige barn med i lænestolen. Spillerne har haft godt af deres gruppesnak.
                    Frøkjær skal på bænken NU. Okusun og Jebali skal være angrebets rygrad. Lieder imponerede mig den korte tid han huserede som venstre kant. Og Gudjohnsen - mama mia. Hylle afsluttede perfekt på den perfekte stikling fra Jebali som, igen, fik den korrekt fra Okasun.
                    Alle øvrige spillede godtkendt/godt, men Ryan SKAL slå bedre indlæg NU.
                    Frøkjær og Ryan spiller nu hverken godkendt eller godt. Forfærdelig kamp fra dem begge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Alle øvrige spillede godtkendt/godt, men Ryan SKAL slå bedre indlæg NU.
                      HELT enig, men efter at have set hele kampe igen (ja, lidt åndssvagt men corona og slt det der), må jeg sgu sige at Ryan er sindssygt solid defensivt og nøglen til at Lucas Andersen og AsB’s ellers stærke venstre side lukkes fuldstændigt ned. Bo Henriksen og Fyens ser altså meget lidt fodbold, når de ikke kan gennemskue den defensive indsats overfor AaB’s stærkeste kort.

                      generelt er Okosun og defensiven en gigantisk fornøjelse i dag og det er virkelig fedt at se, hvor simpelt det kan gøres!

                      jeg vil sindssygt gerne se meget mere til Islændingen - og gerne mindre til Sabbi!

                      Comment


                        Tak OB, for en fantastisk kamp. Jeg missede første halvdel af første halveg pga. putning af barn, så min oplevelse af kampen baserer sig i høj grad på anden halvleg. Men hvilken halvleg! Det var ikke altid flot og poleret, men for dælen hvor vi sad på dem uden at holde igen. Fight, fysik og vilje. Lige dét jeg havde drømt om at se i denne kamp, hvor vi virkelig havde ryggen mod muren.

                        Jeg var helt vild med, at vi især de sidste små tyve minutter bare sendte folk op at ligge på AaBs bagkæde, som skabte konstant uro for dem. Jeg mindes også, at Kasper Larsen med ti minutter igen lagde sig op i et par sekvenser, så vi havde endnu mere power at spille ind med oppe foran. En øvelse man ellers normalt ville vente til de allersidste minutter med. Jeg synes det viste en vilje og frigjorthed, vi ikke har set i rigtigt mange kampe. Et nederlag havde været katastrofalt, selv om jeg selv og mange andre forventede endnu en skuffelse. Men spillerne og træneren viste i dag, at de godt kan præstere under det pres. De fortsatte ufortrødent med at presse på.

                        Det mindede mig om det gamle dage, når vi på den måde holdt AaB i et jerngreb og blev ved med at presse på indtil vi fik det resultat, vi skulle bruge. To flotte assists af Jebali, og to flotte afslutninger fra Sveinn og Hyllegaard. Stor fornøjelse at se os spille i går - stik imod forventninger.

                        Comment


                          Hvor var det fedt at se OB presse AaB hele 2.halvleg. Og 3 gode indhop fre Lieder, Hyllegaard, og Gudjohnsen.
                          Håber virkelig Jakob Michelsen ser hvad det giver at spille med en fuldblods angriber i stedet for 3 winger fremme.
                          Jebali blev 100% bedre da han kom væk fra 9er positionen hvor han ikke passer ind.
                          Okusun spiller sin bedste kamp fordi man bruger hans kompetencer rigtig.
                          Jeg synes Jakob Michelsen har holdt fast i en opstilling der ikke har fungeret alt for længe. Sæt nu det hold rigtigt op næste gang tak.

                          Comment


                            Indtil første mål kom vi hele tiden til at spille på forsiden af deres massive forsvarskæde. Vi har ikke evnerne til at lukke det op. Vi spiller for langsomt. Frø og Sabbi, som i teorien kan den slags, spiller under niveau. Der er ingen spil på 3. mand. Derudover er indlæggende generelt for dårlige i går. Hverken Frø, Sabbi eller Jebali er fødte dybdeløbsspillere. De vil hellere drible sig igennem, være den spiller som stikker en anden spiller i dybden, eller indgå i en én to i noget små spil. Da vi får nogle fuldblodsangribere ind, som udfordrer i dybden og har speeden til det, sker der noget.
                            Frø, Jebali og Sabi er for ens. Vi kan ikke spille med alle tre liggende fremme. Håber at JM kan se det på baggrund af gårdsdagens kamp!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              OB-Lyngby i Juni måned
                              Føltes som meget længere! Men har de tikke været et generelt problem?

                              Synes også at det er 100 år siden, at vi har scoret i kampens sidste 3-5 minutter. Synes aldrig vi får skabt noget til sidst af kvalitet - kan nogen huske det sidste mål i slutminutterne?

                              Comment


                                Prøv at gense målet til 1-1. Hyllegård laver et krydsløb, som trækker Ross over mod bolden. Det skaber plads til vores islænding bag ved Ross. Det er et mønstereksempel på samarbejde mellem to angribere!!!

                                Comment

                                Working...
                                X