Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til OB - AaB 4. december 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi starter med
    Oliver Ryan Kasper M.Lund O Lund
    Okisun Drachmann Kløve
    Sabbi Jebali Frø

    Opondo på bænken som eneste midtbane og Drachmann er vel ikke klar for 90 minutter. Så lad os håbe at.ingen går i stykker og drengene ved at de skylder efter Randers-kampen.
    ​​​​​​
    Fuck en skod midtbane , dog kunne det være endnu mere tåkrummende ringe hvis Aron spillede i stedet for JD selvom han endnu ikke er oppe i gear.

    Håber drengene gør vores værste frygt til skamme, håber især Frø spiller en kongekamp

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Ja kreativ kan man ikke kalde JM. Mere af det samme. Hvorfor ikke prøve Hylle på en kant? Eller Gudjonhson på toppen?

    Jebali, Sabbi og Frø er alle ekstremt ego i deres spil. Talentet er tydeligt, men udover FCK kampen har de jo ikke fungeret sammen.
    Et bud kunne jo være Hylle - Gudjonson - Sabbi og så med en masse indlæg og en enorm fart i omstillinger
    Enig.... hvad var planen egentlgt med at leje Gudjonhson

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Ja kreativ kan man ikke kalde JM. Mere af det samme. Hvorfor ikke prøve Hylle på en kant? Eller Gudjonhson på toppen?

    Jebali, Sabbi og Frø er alle ekstremt ego i deres spil. Talentet er tydeligt, men udover FCK kampen har de jo ikke fungeret sammen.
    Et bud kunne jo være Hylle - Gudjonson - Sabbi og så med en masse indlæg og en enorm fart i omstillinger

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi starter med
    Oliver Ryan Kasper M.Lund O Lund
    Okisun Drachmann Kløve
    Sabbi Jebali Frø

    Opondo på bænken som eneste midtbane og Drachmann er vel ikke klar for 90 minutter. Så lad os håbe at.ingen går i stykker og drengene ved at de skylder efter Randers-kampen.
    ​​​​​​
    Same shit. På papiret så burde det faktisk være, en ret solid midtbane. Jeg frygter mere duellerne imellem Lucas.A og 2 x Lund.
    Last edited by sinus; 04-12-2020, 18:26.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi starter med
    Oliver Ryan Kasper M.Lund O Lund
    Okisun Drachmann Kløve
    Sabbi Jebali Frø

    Opondo på bænken som eneste midtbane og Drachmann er vel ikke klar for 90 minutter. Så lad os håbe at.ingen går i stykker og drengene ved at de skylder efter Randers-kampen.
    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Helt enig. En sejr i aften er meget, meget vigtigt. Vi er desværre igen ramt på skadefronten men så skal de som rykker op nu i start-11 bare gribe chancen! Det vigtigste er at de viser nosser og kæmper fra første minut til sidste fløjt. Kan leve med alt men ikke med en sløj indsats. De bærer ligaens smukkeste trøje og de skal vise at de fortjener det. Der skal 11xOlli-Lund-indstilling på banen. Tror på sejr men hvis det skulle gå galt så skal de dø med støvlerne på. Alt andet er uacceptabelt.
    Enig!

    Sammen, for klubben, for byen for altid

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Ligegyldigheden er det værste der kan ramme en fodbold klub Og fans. Den lurer også hos mig. Men syntes at historien viser, at netop som det ser mest sløjt ud, og interessen svinder, så popper JM op og vinder sig tid, og lidt tro fra os og medier igen. Jeg er overhovedet ikke imponeret eller skræmt over AaB. Jeg ser os have fine chancer i aften, og er sikker på at vi får mindst det ene point. Hvor ville jeg ønske vi satsede på fart med Sabbi og Hylle på banen samtidig. Kom nu striberne.....2-0


    Har samme fornemmelse som dig, tror det kan være en af de kampe hvor holdet overrasker og spiller en stærk og god kamp, det har holdet bevist at de kan ryste ud af ærmet i nogle tilfælde, når alt går op i en højere enhed(få skader og de unge dygtige spiller leverer..

    Derfor skal vi ikke afskrive top 6, det kan sagtens lade sig gøre, det kræver bare en tættere frekvens af gode kampe.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Ligegyldigheden er det værste der kan ramme en fodbold klub Og fans. Den lurer også hos mig. Men syntes at historien viser, at netop som det ser mest sløjt ud, og interessen svinder, så popper JM op og vinder sig tid, og lidt tro fra os og medier igen. Jeg er overhovedet ikke imponeret eller skræmt over AaB. Jeg ser os have fine chancer i aften, og er sikker på at vi får mindst det ene point. Hvor ville jeg ønske vi satsede på fart med Sabbi og Hylle på banen samtidig. Kom nu striberne.....2-0
    Helt enig. En sejr i aften er meget, meget vigtigt. Vi er desværre igen ramt på skadefronten men så skal de som rykker op nu i start-11 bare gribe chancen! Det vigtigste er at de viser nosser og kæmper fra første minut til sidste fløjt. Kan leve med alt men ikke med en sløj indsats. De bærer ligaens smukkeste trøje og de skal vise at de fortjener det. Der skal 11xOlli-Lund-indstilling på banen. Tror på sejr men hvis det skulle gå galt så skal de dø med støvlerne på. Alt andet er uacceptabelt.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Ligegyldigheden er det værste der kan ramme en fodbold klub Og fans. Den lurer også hos mig. Men syntes at historien viser, at netop som det ser mest sløjt ud, og interessen svinder, så popper JM op og vinder sig tid, og lidt tro fra os og medier igen. Jeg er overhovedet ikke imponeret eller skræmt over AaB. Jeg ser os have fine chancer i aften, og er sikker på at vi får mindst det ene point. Hvor ville jeg ønske vi satsede på fart med Sabbi og Hylle på banen samtidig. Kom nu striberne.....2-0

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Er generelt enig i den tone der er herinde. Glæder mig ikke til den her kamp overhovedet, ikke fordi AaB er så skræmmende men simpelthen fordi jeg ikke gider se flere af de samme fejl som sædvanligt.
    Du kan jo oddse hele formuen på store personlige fejl, dårlige førstegangs berøringer og pinlige afleveringer. Der er for mange fejl. Pilen peger på JM og MH. Så er der også en mere grundlæggende og større pil, der peger i retning af direktionen, men altså.... Not gonna chance anyway

    beklager gylden, det skulle bare lige ud.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Opondo Back in Town, tror vi vinder denne kamp.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Hvis de spiller som sidst, så er det børnemishandling.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Mit barnebarn får 1. halvleg på tv. Jeg satser på at se den anden. Normalt ser jeg begge - og lider.
    Hvis de spiller som sidst, så er det børnemishandling.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Mit barnebarn får 1. halvleg på tv. Jeg satser på at se den anden. Normalt ser jeg begge - og lider.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Den største skuffelse vil for mig være, hvis ikke vi har den rette mentalitet i dag. Taktisk og teknisk regner jeg med, at vi lige meget hvad bliver udklasseret. Men hvis det bliver endnu en kamp, hvor vi er usamhængende i pres og samspil, ikke virker til at trække i samme retning og generelt ikke virker synderligt påvirket af at være i gang med en miserabel sæson, så giver jeg snart op.

    Tænk sig at man skal ende med at sidde og drømme sig til at være et hold a la Randers eller Bo Henriksens Horsens, hvor man i det mindste ikke er i tvivl om, at det er et forenet og hårdt-arbejdende hold der går på banen hver gang....

    Leave a comment:

Working...
X